Hakutulokset

1. K

Clomittaret 2012

another, mulle sais merkkailla tuonne listaan tälle päivälle kp2, kiitos. :) Vihdosta viimein päästiin uuteen kiertoon. Toivottavasti nyt paremmalla onnella. Tosin Clomeista tulee kyl nyt jo taukokierto, koska siellä Tays:ssa lääkäri viimeks sano, et katotaan seuraavalla käynnillä, et miten...
  2. K

Clomittaret 2012

Olikin paljon tapahtunut ja sattunut sitten viime kertaisen lueskelun. Onnittelut kaikille plussaneille. =) Tänne ei kuulu yhtään mitään uutta. Menkkoja edelleenkin odotellessa. Tiistaina meni viimeinen Tero ja nyt vaan toivotaan, että alkaisivat. Jotenkin tosi tyhmä olo, kun saa varailla...
  3. K

Clomittaret 2012

Jaksamisia Kassiopeialle ja muillekin tuskastuneille. Tuli sitten nollattua tuo oma pettymys oikein viimeisen päälle ja ehkä tässä nyt sitten taas jaksaa uskoa parempaan huomiseen. On kyllä onni, että on niin ihana mies rinnalla, joka jaksaa olla tukena ja tsempata. Ja onneksi tulee kesä, niin...
  4. K

Clomittaret 2012

Nyt valitettavasti tulee vaan omaa napaa... harmittaa, masentaa ja ärsyttää... ja mitä vielä. Uskaltauduin tänään viimein aamulla testaileen (CB:n digillä testasin) ja pakko vaan taas hyväksyä, että "ei raskaana"han siinä luki. :( Eli täti on jälleen kerran vaan päättänyt olla tulematta, vaiks...
  5. K

Clomittaret 2012

Täällä siis menossa kp30 eikä tätiä ainakaan vielä ole näkynyt. En ole uskaltanut vielä testailla, niin monta kertaa olen joutunut pettymään. Ja kierrot kun ovat olleet aina vähän sitä sun tätä, niin jotenkin koko ajan odottaa, että kyllä ne menkat sieltä alkaa. :| Ajattelin,, että jos ei...
  6. K

Clomittaret 2012

Paljon onnea, Toiveuni!! =) Toivotaan todellakin, että kaikki menee parhain päin. another, se on kyllä ihan totta, jos ei oo oikein mitään oireita, niin tuntuu, että ei lääkkeillä oo ollu edes mitään vaikutusta. Vaikka eihän se tietenkään noin ole... Jotkut vaan on oireettomampia. Itsellä...
  7. K

Clomittaret 2012

Another, ei ollut varsinaista folliultraa tässä kierrossa, koska oli se Taysin lääkäriaika kp8 ja silloin sitten jo katsottiin, että mikä on tilanne... Pettunia kyseli siitä viikkojen laskeskelusta... Pakko myöntää, että syyllistyn siihen. Muutenkin olen armoton suunnittelija. Mihin vaan oon...
  8. K

Clomittaret 2012

Heipsis, Jo jonkin aikaa olen lueskellut ketjua, mutta jos nyt oikein uskaltautuisin mukaan... :) Olen 26-vuotias nainen, joka on potenut kovaa vauvakuumetta jo vuosia. E-pillerit jätin pois 10/2010 ja aluksi mentiin ajatuksella, että vauva saa tulla jos on tullakseen. Noh, pitkään meni...

Yhteistyössä