Hakutulokset

  1. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Meille tuli tänään hyviä uutisia, kromosomeiltaan terve NELJÄS poika tulossa meidän perheeseen. Miehellä siis 2 poikaa ennestään, yhteinen kolmevuotias ja nyt tämäkin on poika. :) Mutta oon niin onnellinen, ollut ihan painajaiset kaksi viikkoa. Perjantaina yritin soittaa sinne tutkimusyksikköön...
  2. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Odottaminen on niin kauheeta Onni71. :( Toivottavasti pääsisitte mahdollisimman pian, jotenkin toivois/luulisi?, että eri sairaanhoitopiireillä olisi näihin yhtenäiset, hyvin sujuvat ja nopeet käytännöt, jotta odotusaika jäis mahdollisimman pieneksi. Jo sikiönkin takia. Selkeät käytännöt, joiden...
  3. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Voi Onni71. <3 Olen niin pahoillani, pahimmat mahdolliset uutiset. Mitkään sanat ei voi auttaa, siksi en edes yritä. Mutta voit uskoa, että olemme surussa mukana. :( Joku oli aikasemmin laittanut tän laulun ja se on soinut munkin päässäni, kun olen pahinta pelännyt. Laura Närhi - Mä annan sut...
  4. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    tänne ilmottaudun minäkin. Ikävä kyllä. Olen lukenut nyt useamman päivän koko ketjua läpi, itkenyt mukana, kun joku on saanut hyviä uutisia ja itkenyt mukana, kun joku on joutunut käymään läpi karmaisevan prosessin huonoin tuloksin. Olen niiiin pahoillani puolestanne, kaikki pelokkaat odottajat...

Yhteistyössä