Hakutulokset

  1. M

    AMMATTISI VAI ONKO OLLENKAAN AMAMTTIA??

    Meitä sairaanhoitajia pyörii täällä useampikin.. =)
  2. M

    **EUROVIISUT 2007**

    Siis tarkoitin, että SERBIAN biisi voittaa..
  3. M

    **EUROVIISUT 2007**

    Sermbian biisi pärjää, vaikka laulaja on aika kaameen näköinen..joten ei se ulkonäkö ole missään nimessä ratkaisevaa.Joten aivan turhaa Hannankaan kiloja parjataan..ei voittais vaikka olis 50kg.
  4. M

    G; 4-vuotiaiden tyttöjen mitat ?

    Meidän tytön mitat: 94cm ja 16,5kg :D ihana tyttö!
  5. M

    4-vuotis neuvola

    Täällä meillä päin ainaski piti osata piirtää mallin mukaan(rasti), tunnistaa värejä/esineitä ja kävellä lattialla olevaa viivaa pitkin. sitten testattiin näkö ja kuulo. tietenkin pituus ja paino mitattiin.
  6. M

    onko lapsellasi harrastus?

    Meillä tyttö(täytti maaliskuulla 4v) aloitti syksyllä naperojumpan ja on todella paljon pitänyt siitä! saa ainakin yhtenä päivänä viikossa riehua rauhassa.
  7. M

    Minkä kokoisia 6v-7v eli 00 syntyneitä?

    Tyttö 02/00, Oiskohan pituutta joku 126cm ja painaa 24kg
  8. M

    Löytyykö muita äitejä vm-77?

    Jep... tääl kans. Tyttö 7.v
  9. M

    lapsetkin saa jo lapsia

    KÄÄK! Huomasin vasta, että nyt jo 90-luvulla syntyneet alkavat tehtailemaan omia lapsia. :o :D Näkyy jo nikeistä tuolla alle 20v. äideissä. Ens vuonnahan ne on jo ihan täysikäisiäkin, noi 90 syntyneet.
  10. M

    tää on mun paikka pian

    kuin myös kohta 30 täytän.... =)
  11. M

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Taidankin olla ainoa joka on Suomen Namibiasta... (Karkkila) yksi 6v tyttö
  12. M

    Oletteko nähneet tällaista?

    joopa joo, ei voi olla totta!!!!!!! toiset ne vaan tekee kokeilumielessä lapsia, joka sitten abortoidaan!!! toiset yritää monta vuotta ja käy läpi rankkoja hoitoja, eikä silti saa lasta! Mikä vääryys!!!!!! :headwall: Tuollaiset eivät ansaitsisi edes mahdollisuutta tulla raskaaksi! Missä on...
  13. M

    Voiko lapsivesi menmä..???

    Täällä kans lapsivedet yöllä pikkasen tihku ja seuraavana päivänä kunnolla lisää.Sitten sairaalaan ja käynnistettiin illansuussa ja seuraavana aamulla supparit ja illalla vauva syntyi tasan rv 38. Jos menee lapsivedet niin silti sairaalaan ja katsotaan tulehdusarvot, mitkä oli mulla koholla ja...
  14. M

    Koti hetki

    Juho on joku pikkupimu joka luulee tietävänsä mitä on naisen orgasmi.
  15. M

    miten te jotkut ehditte..

    ..niin mahottomasti kirjottelemaan ja vastailemaan siis ylipäänsä hengaamaan täällä (mahollisesti muillaki) palstalla??? Onko teillä joku viiden tunnin kiintiö päivässä... ihmettelee silloin tällöin harmaana käyvä
  16. M

    Joulusta

    Selittäkää lapsille että todellisuudessa he saavat paljon enemmän lahjoja kun niitä kerran avataan monessa paikassa...Vaikka aika materialista touhua mielestäni muutenkin! Nauttikaa te nyt hyvällä omallatunnolla "lepojoulustanne"...tiedän tarkalleen mitä ajoit takaa!Ja onhan se kiva joskus...
  17. M

    TREENAAJAT!

    :attn:
  18. M

    iso perhe

    moi.kiitos kun luit.on näitä sit muuallakin kun meillä-isoja perheitä.joo kyl tähän arkeen mahtuu paljon.meillä on viel tilanne se jot mun miehellä on 4 tenavaa ex liitosta.eli meitä on on välilä 10 tenavaa ja myö.täys show fiilinki.olen toista kertaa naimisis.ja meil on 1 yhteinen tyty.mun ex...
  19. M

    iso perhe

    Samoin...kuusi lasta ja elämä ihanaa sirkusta.Omasta mielastäni suurperhe on myös lapsillekin rikkaus.On omasta takaa tappelukaverit,mutta myös hyvät ystävät.Ja lapsi opii jo pienenä jakamaan asioita..suuressa porukassa ei ole tilaa liian suurelle itsekkyydelle.Ja kaikki lapset ovat kuitenkin...
  20. M

    naiset susia

    \ Aika "kärkäs"kannanotto...Monesti kuitenkin asia on niin että juuri tämä ulkopuolinen ei tiedä kaikkia faktoja!!!!Ja todellakin on pistäny silmään että joillakin nimimerkeillä aina negatiivisia vastauksia kaikkeen!!!Onkohan oma elämä niin tylsää vai huvikseenko täällä keljuilevat muille...

Yhteistyössä