Hakutulokset

  1. Jenssi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    RV 29+2 meneillään. En ole vähään aikaan käynytkään kirjoittelemassa, mutta arki on ollut vähän harmaan puoleista. Pojulla on neuvolalääkärin mukaan kaikki niinkuin pitääkin, mutta itse olen saanut riesakseni elämäni ensimmäisen peräpukaman. Kaksikertaa joutunut käydä sitä leikkauttamassa ja...
  2. Jenssi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    JenniAa Itse kävin juuri noin viikko sitten sokerirasitteessa ja samalla ottivat Rh-vasta-aine seulonnan, kun veriryhmäni todettiin negatiiviseksi ensimmäisissä verikokeissa. Sokerit oli kunnossa, mutta se litku... traumat siitä jäi. Oli jo valmiiksi paha olo syömättömyyden takia eikä suuhun...
  3. Jenssi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    PieniTytönTylleröinen olen kanssasi samoissa fiiliksissä, aika kuluu madellen. En malta odottaa pienokaiseni ensinäkemistä ja heinäkuuhun tuntuu olevan vielä aivan liian pitkä aika, mutta samalla jänskään synnytystä aikalailla, ensimmäiseni kun hän on. Omassa tapauksessa laskettuaika osuu suht...
  4. Jenssi

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Hei! Ilmoittaudun Uskaltaudun nyt vihdoin itsekin liittymään tänne odottavien joukkoon :) Ikäni on 19v. ja odotan ensimmäistäni, laskettu aika 20.7 ja pojaksi pienokainen viimeisessä ultrassa todettiin, näillänäkymin kätilöopistolla synnyttäisin jos vain meille tilaa riittää. Jenssi 27+3

Yhteistyössä