Hakutulokset

  1. E

    Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

    Menin kauppaan hakemaan kahvia, ja arvatkaa, se oli sit se, mitä en muistanutkaan ostaa, ostin kuitenkin : -nuudeleita 4pss -ville vallattomat 2pkt -omenoita -kurkku -tomaattia -edam juustoviipaleita -kukkakaalia -ruisleipää -kanafileitä -maitoa 1l -laktoositonta maitoa 1l -jotain...
  2. E

    Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

    Kävin lidlissä : -banaaneja -omenoita -lonkeroa 0,5lx4 -siiideri 0,5l -limua 0,33l x4 -kokista 2lx2 -lauantaimakkaraa -saunapalvikinkku -vanukkaita x4 -juustosipsit -chilisipsit -ketsuppi -jauhelihaa 700g -fish&chips pakastepussi 1kg -kananugetit pakaste -vauvasoseita päärynä...
  3. E

    Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

    Lidlissä kävin : *vaaleaa leipää *ruisleipää *4l zero cocista *banaaneja *päärynöitä *paprika *kananmunia *maustejuusto ( ananas manteli tai joku ) *mozarella pizzaa x2 *mansikkamehujää x12 *maitoa 2l *piirtelöä x4 *minirahkaa *rypäleitä *Black long drink *granberry long drink...
  4. E

    Käppi, te joilla lapsia jotka tietää miten tunnistaa aito..?

    Mä rupesin ihan mielenkiinnolla tutkimaan pojan NY lippistä joka on ostettu Virosta :D Kultainen tarra, kahdeksan tikkiä lipassa ja takana on koko sekä "hiphophonour" merkki..käänsin takasaumat ja siin lukee "new era fits" ja "made in china" :D
  5. E

    Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

    Pakastettuja.
  6. E

    Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

    Eilen Lidlistä *hamppareita x4 *iso nakkipaketti *jauhelihaa *mozarellapizzaa *cocista 2*2l *rahkaa *2pkt *coctailkurkkuja *mansikkakeittoa *ranskalaisia *babyporkkanoita *valkosipulimetvurstia 25e meni
  7. E

    Onko teillä miehen kanssa yhteinen tili vai omat tilit?

    Yhteinen tili, ei ongelmia. Laskut maksetaan mitkä tulee ja itselleen ostetaan vaatetta, ostan myös lapsille vapaasti mitä ne tarvitsevat. Minä olen meillä se joka hoitaa laskut maksuun.

Yhteistyössä