Hakutulokset

  1. H

    Pilasiko raskaus sinutkin?

    kyllähän se jälkensä jättää, että kantaa 9-10 kk lasta sisällään. Nuorempana ehkä harmitti enemmän, mutta nyt kolmannen lapsen jälkeen asioille on jonkinlaiset mittasuhteet löytyneet. Kolmannen lapsemme jälkeen ajattelin, että voin ylpeänä kantaa lasteni odotuksesta ja synnytyksestä jääneet...
  2. H

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Hei. En ole odotusaikananikaan kirjoitellut montaa viestiä tähän ketjuun, mutta lueskellut silloin tällöin teidän kokemuksianne eri raskausvaiheissa. Tänään en jaksa lukea- Nimeni lukee eka sivulla LA 5.7 kohdalla, mutta me saimme jo enkelipojan muutama viikko sitten. Surumme on niiiiin...
  3. H

    noista aktivisteista jotka ovat kiinni nostureissa....

    Jaa jopas pahan heitit.
  4. H

    Miksi vauvaa ei saa herättää?

    \ Mutta aina ei mene sutjakkaasti, vaikka kuinka eleltäisiin vauvantahtisesti. Meillä ei ole koskaan herätelty vauvaa, vaan annettu aina neidin nukkua rauhassa, mutta silti meillä on juuri tuota 3-4 tunnin pätkissä nukkumista. Vauvat ovat erilaisia.
  5. H

    MIKSI ihmiset ei osaa pukea lapsiaan juhliin??

    \ no hyvä jos sulla sitten edes oli ne ykköset yllä :$ . katsos jos vaatteet on puhtaat, ja se ihminen siellä sisällä, niin so what. tyhmät ne vaatteilla koreilee. monessa perheessä se ykkösten hankanta voi olla aikamoinen pulma jos ei rahaa ole. mä käsittäisin just et sellaset sukujuhlat on...
  6. H

    Järkytyin Keravan Prisman lihatiskin myyjästä:(

    Ne ei itse asiassa ole Prisman työntekijöitä, vaan KUOPION KALATUKUN. Olin aikoinaan töissä kyseisellä lafkalla S-Marketissa, ja kyllä oli niin arveluttavaa toimintaa välillä. Eivät välittäneet vuorolisiä maksella jos niistä ei ite valittanut, yms.
  7. H

    G: Haluaisitko olla tilanteessa, että voisit tehdä avauksen:

    Oikeesti tiedän sellaisen miehen. En ole itse hänen kanssaan silleen ollut, mutta kertoi ettei sormet yllä ympäri ja naisilta tulee joskus verta silleeen ollessaan. Tyttöystävänsä myönsi asian myös.Enpä haluaisi.
  8. H

    Pinoon kaikki rh-

    No mulla ei ole, mutta äidilläni on. Synnyin vuonna 1978, ja silloin mut hätäsektioitiin ja veri vaihtu viisi kertaa... Onneksi synnyin silloin enkä 10 vuotta aiemmin. Olisi tainnut olla menoa..
  9. H

    kannattava palkka?

    Ootteko laskeneet, mikä on teille sellainen kannattava palkka, eli riittävän suuri palkka, että ylipäätään kantsii mennä töihin? Siis jos ajatellaan, että teillä on alle kouluikäisiä lapsia ja mahdollisuus saada esim. kotihoidontukea tai muuta. Ja jos menisitte töihin, niin sitten pitäis maksaa...
  10. H

    mies ei halua synnytykseen

    Mä vaan en millään pääse ajatuksesta, että mies ei tosissaan välitä musta tai lapsesta, kun se ei mun pyynnöistä ja rukoiluista huolimatta mukaan tule. Miten mä itse sitten voin suhtautua synnytykseen jotenkin "luonnollisesti" ja positiivisesti, kun se selvästi miehelle ainakin on maailman...
  11. H

    mies ei halua synnytykseen

    Moi! Mulla mies on kieltäytynyt tulemasta mukaan synnytykseen. Mulle se on karsea paikka, koska en mäkään sinne varsinaisesti riemusta hihkuen mene, mutta eipä ole vaihtoehtoja, kun vauva kuitenkin perheeseen halutaan! Itse asiassa mua pelottaa se synnytys ihan todella kovaa.. Tästäkin syystä...
  12. H

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Täällä oulusta 32-vuotias, tyttö 1v3kk =)
  13. H

    Keinujalat, Talus Verticalis

    Heippa! Meille syntyi syksyllä pikkuinen prinsessa ja heti syntymän jälkeen hänellä todettiin poikkeavat jalat ja kädet. Jalkojen virheasennolle löytyikin lopulta nimi, Talus Verticalis. Onko ketään, kuka olisi joskus kuullut tai ollut tekemisissä ihmisen kanssa jolla on todettu samanlaiset...
  14. H

    ero tulossa

    Älä huoli asioilla tapana järjestyä.Itse erosin miehestäni kk sitten pojan ollessa 1,5v..aluksi kysy että iti ja arvaas vaan meinasko itku tulla sinä hetkenä mulle itelleni,pidin itseni kasassa ja juttelin pojalle!Nyt meillä menee pojan kanssa hyvin ja hänkin on iloisempi yms...osaksi meijän...
  15. H

    Ne joille tehty sektio,

    Lisäystä vielä. Leikkaus rv:lla 38+5. Lopputuloksena yhdeksän pisteen söpöliini. Leikkaus tapahtui synnystysosaton omassa leikkaussalissa. Läsnä n. kuusi hlöä minun lisäkseni: leikkaava lääkäri, anestesiologi, kaksi sairaanhoitajaa, opiskelija ja kätilö.
  16. H

    Ne joille tehty sektio,

    Tässä mahdollisimman ytimekkäästi ja turhia jaarittelematta: Sairaalaan klo 6.30. Leikkausvaatteiden vaihto ylle samantien. Joku esilääkitys tms. Sängyllä köllöttelyä ja rauhoittumista. Noin klo 7.45 katetrointi ja ultraus vauvan lopullisen sijainnin ja asennon selvittämiseksi. Leikkaussaliin...
  17. H

    turvakaukalo asiaa...

    Kertokaahan mielipiteitä eri turvakaukalomerkeistä, mikä on mielestäsi paras ja miksi...niin ja mitä huonoja puolia! KIITOS :wave:
  18. H

    Onko muita opintiellä

    ...Tulin juuri yliopistolta, olen vähän yli 4-kymppinen aikuisopiskelija. Nuorempana opiskelu perustui ammatin hankkimiseen ja tuntui enempi työltä ja pakolta. Nyt oppiminen ja uusien asioiden kanssa puuhastelu on vain ihanaa ja antoisaa. Tietysti joskus on rankkaa, mutta opiskelu on myös...
  19. H

    Vieläkö perheen lisäystä?

    Minulle riittää yksi, en voisi kuvitellakkaan, että aloittaisin taas alusta raskauden, yöheräilyt ym.kun esikoinen on jo 3v. Mut miten sanoa se miehelle, joka haluaa lisää..?
  20. H

    Omituiset/ ärsyttävät mökkitavat

    ...ja mökillä talvehtineet sinapit, ketsupit yms. :p Nam!

Yhteistyössä