Hakutulokset

1. L

Onko tämä pervoa?

Onko mielestänne pervoa, jos 30-40 vuotias mies haluaa seksiä 20-25 vuotiaan nuoren naisen kanssa?
  2. L

tyttäreni japanilaisen pojan kanssa

Tyttäreni oli viime vuonna vaihto oppilaana Japanissa. Hän tapasi siellä japanilaisen pojan ja nyt he ovat alkaneet seurustelemaan. Poika haluaisi kuulemma tulla käymään kesällä suomessa. Olenko ahdasmielinen, kun olen huolissani?
  3. L

4 vuotta liian iso ikäero 21 vuotiaana?

Olen 21 vuotias nuori nainen ja seurustelen 25 vuotiaan miehen kanssa. Onko ikäeromme liian suuri tässä ikävaiheessa?
  4. L

kysymys ikäerosta

Itseäni on aina mietityttänyt nuo suuremmat ikäerot. Mitä ajattelette, jos 35-38 vuotias mies seurustelee 21-24 vuotiaan naisen kanssa? Olen törmännyt siihen, että kaikki tuntuvat ajattelevan miehen olevan jotenkin epäkypsä tai lapsellinen ikäisekseen. Tai sitten sanotaan, että miehellä on...
  5. L

epänormaalia?

Onko epänormaalia, että 35-40 vuotias mies pitää 20-25 vuotiaita naisia seksikkäinä tai haluaa seksuaalista kanssakäymistä sen ikäisen kanssa? Esim. mies 35v ja nainen 21v.
  6. L

ikäeron vaikutus

Jos 35 vuotias mies haluaa seksuaalista kanssakäymistä 20 vuotiaan naisen kanssa, onko se outoa? Itse mietin, onko mies tervejärkinen, jos haluaa seksiä noin nuoren kanssa.
  7. L

toivoton ihastuminen

Olen 20 vuotias nuori nainen ja ihastuin vähän aikaa sitten 35 vuotiaaseen mieheen. Tiedän kuitenkin, etten voi edes yrittää mitään ikäeromme vuoksi. Miehen silmissä olen luultavasti pelkkä teinityttö, jonka kanssa ei reaalimaailmassa voisi ajatellakaan seksuaalista kanssakäymistä, vakavasta...

Yhteistyössä