Hakutulokset

  1. Lassu

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Heips :) Tulin nopsaan kertomaan ultrakuulumisia, eilen käytiin. Kaikki oli mainiosti ja niinkuin pitääkin <3 Sukupuolta ei kysytty eli jäi arvoitukseksi, tosin itse kyllä reisiluuta mitatessa satuin näkemään suoraan jalkoväliin takaapäin eikä siellä ainakaan roikkunut mitään.. Hmm. Jännä nähdä...
  2. Lassu

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Hei tässä nyt heti alkuun oma litaniani, tän voi päivittää paikalleen :) Lassu/26v/20.6.2015/4.lapsi/PKSSK/ eli laskettu aika on varmistunut. Mullakin on tuota samaa oireettomuutta, joka ärsyttää välillä. Tottakai olen tyytyväinen kun jatkuva pahoinvointi ja oksentelu vihdoin ovat takana...
  3. Lassu

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Voimia unnalle täältäkin!:hug: Eilen oli neuvola, ultrassa näkyi yksi elävä pikkuinen ja sydän pamppaili kovasti :heart: Viikkoja näytti 8+5. Ensi viikolla verikokeisiin yms ja sitten odotellaan uutta ultrakutsua. Oireet ei ole helpottaneet ollenkaan, pahoinvointi jatkuu kamalana ja nyt olen...
  4. Lassu

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Heipparallaa :) Täällä olis yks odottaja lisää tulossa mukaan. Neljättä odotellaan ja laskettu aika on jollain aikaa kesäkuussa, varmuutta päivästä ei ole kun en muista edellisiä menkkoja! :D Tarkemmin näkee sitten ultrassa varmaan. Eli Lassu, 26v, 4.lapsi, PKSSK Tämä on yllätysraskaus...
  5. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Iltapäivää! :) Tänne kuuluu hyvää. Neuvola oli alkukuusta, kaikki oli hyvin :) Ja uusi neuvolatätikin ihan kiva. Painoa on tullut reilu 6kg mutta ei neukku sanonut siitä mitään. Turvotuksia ei ollut lainkaan ja kaikki muukin oli kohdallaan. Sf-mitta oli 21cm. Supistuksien takia sain sitten...
  6. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Elsiliinille piti vielä vastata.. Mulla on ihan järkky makeanhimo ollut tässä raskaudessa :D Poikia odottaessa himoitsin suolaista. Finnejä ja mustapäitä on tullut myös nyt pikkuhiljaa. Niitä ei normaalisti mulle tule.. ja kunnon jenkkakahvat on tullu, mies niitä aina puristelee ja naureskelee...
  7. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Moikka pitkästä aikaa! Olen ihan jumiutunut tuonne Facebookin puolelle Helmikuisten ryhmään, pitäisiköhän täälläkin välistä pyörähtää taas:laugh: Rakenneultra oli maanantaina vihdoinkin.. Kaikki oli hyvin!:heart: Pikkuinen vastasi viikkoja päivälleen. Istukka on takaseinämässä kuten arvelin...
  8. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Heippatirallaa.. :) Onnea kaikille ultrassa käyneille hienoista ultrakuulumisista!:heart: Itsellä olisi vihdoinkin ensi maanantaina rakenneultra ja J-Ä-N-N-I-T-T-Ä-Ä! Sukupuoliunet sentään on loppuneet, näin siis jatkuvasti niitä ahdistavia unia rakenneultrasta, jossa povataan tyttöä. Nyt olen...
  9. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Past, minä oon käyttänyt kaikissa raskauksissa Samarinia närästykseen kun mullakin se on ainoa mikä auttaa. Turvotuksia ei ole ikinä ollut, ollenkaan. En kyllä ole neuvolassa tainnut edes mainita käyttäväni Samarinia, tulisikohan noottia.. :D Säikähdin viime yönä tosissani kun säpsähdin...
  10. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Pink69, osanottoni!:hug: Ja paljon voimia teille kaikille sinne! Monta sivua oli tekstiä tullut ja kaikki luin vaan mitään ei jäänyt päähän, niin paljon asiaa :D Maitoa ei vielä tule, mulla ei ole koskaan raskausaikana tullut maitoa. Se on noussut kunnolla vasta 3-4pvää synnytyksen jälkeen...
  11. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Annalinnea, mulle on tullut tähän mennessä painoa jotain 5kg että ei hätää :D Se on niin yksilöllistä ja tosiaan voi tulla sykleittäinkin. Molemmissa edellisissä raskauksissa mulla tietyssä vaiheessa loppuraskautta se painonnousu lakkasi kokonaan oikeastaan, sitä vaan ei tullut. Ennen sitä kyllä...
  12. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Onnea Lemmulille kihlautumisesta! :heart: Välilihan repeytymisestä ja rasvaamisesta.. Esikoista odottaessa rasvailin välilihaa Ceridalilla, en sitten tiedä olikohan tuosta mitään apua kun väliliha piti leikata lopulta. Toisessa raskaudessa en rasvaillut lainkaan ja pieniä repeytymiä tuli...
  13. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Me käytiin kesällä Särkänniemessä delfinaariossa ja mua alkoi siellä itkettämään, ne delfiinit oli niin suloisia :D Eli kyllä, yliherkkyyttä täälläkin. Eikä tarvitse olla edes surullinen asia kun alkaa itkettää. Aina ei vaan pysty edes hallitsemaan tunteitaan.. Mulla on rakenneultraan...
  14. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Iltapäivää! :) Tälleen "kahvitauolla" ehtii hetkosen istua koneellakin ja lukaista tätäkin ketjua.. Pojat leikkii imurin kanssa :D Linea negraa ei ole koskaan ollut yhdessäkään raskaudessa eikä näy vielä tässäkään. Ketunhäntä, mulla on ihan samoja pelkoja ja ajatuksia! Meillä on kaksi...
  15. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Huomenta! :) Miten raskaus on vaikuttanut seksielämään.. No alkuraskaudessa seksi väheni roimasti, mulla kun oli voimakasta iltapahoinvointia enkä voinut ajatellakaan seksiä. Nyt on jo vähän vilkastunut taas kun ei ole pahoinvointia enää. Seksistä on tullut aistikkaampaa ja rauhallisempaa...
  16. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    MrsR, katoppas meillähän onkin laskettu aika samana päivänä :D Neuvolassa käyty. Syke löytyi heti ja olikin varsin napakka.. Se kuulostaa niin ihanalta joka kerta <3 Kaikki siis hyvin :) Paras aika lastentekoon, mekin haluttiin lapset nuorina. Minä 20 mies 22 kun mentiin naimisiin, olin...
  17. Lassu

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    Mies 2 vuotta vanhempi :)
  18. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Aamupäivää! :) Ruoka on uunissa ja kuopus jo simahti päiväunille. Tänään olis tiedossa neuvolaa, jännittää! Olen ollut tuntevinani ensimmäisiä liikkeitä ja toivottavasti olen tuntenut oikein ja masussa on yhä elämää.. ;) Itkuhälyttimistä, meillä on Cobran radiopuhelimet ja hyvät on! Ne on...
  19. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Pitkästä aikaa kirjoittelemassa taas :) Mulla jostain syystä tämä Kaksplussan sivusto tökkii kamalasti, ei suostu lataamaan sivuja ja hidastelee jatkuvasti. Ikävää :( Niin paljon tullut tekstiä taas että ei kaikkea ehtinyt nyt ajatuksella lukemaan läpi.. Pilkku_, jäit mieleen. Jospa miehesi...
  20. Lassu

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Onnea kaikille kivoista ultrakuulumisista! :) Mullakin oli tänään nt-ultra ja hyvin meni. Kaikki kunnossa ja niskaturvotus 1,2mm. Riskilukua en vielä tiedä. Vilkas tapaus näytti olevan, ultrattiin sekä alakautta että vatsan päältä ja kuunneltiin sydänääniä <3

Yhteistyössä