Hakutulokset

1. H

Kaksosten odottajat 2012

Onnea kaikille monikko-odottajille hurjasti! <3 Lueskellut tätä ketjua edelleen taustalla, toisinaan, kun kerkiän... Arki on aikaa vauhdikasta pikkuprinsessojen kanssa nimittäin. ;) Koittamaan kaikki nauttia raskaudesta, vaikka kyllä, tuoreessa muistissa on vielä ne pahoinvoinnit, huolet...
  2. H

Kuinka pitkä sairaalajakso synntyksen jälkeen?

Meillä kaksostyttömme syntyivät vkolla 36+6 alateitse käynnistyksellä yhteisen istukan vuoksi. A:vauva painoi 3030g ja B: 2190g. Molemmat olivat hyvävointisia ja pirteitä, joten pääsivät suoraan vierihoitoon. Imetys aloitettiin a vauvan kanssa jo salissa, b innostui syömisestä 2vrk:n iässä...
  3. H

Kaksosten odottajat 2012

Heippa pitkästä aikaa! Täällä on kainalossa kaksi ihanaa prinsessaa! :) Synnytys käynnistettiin vkolla 36+6, koska meidän lapsilla oli yhteinen istukka ja riskit tästä eteenpäin olisivat kasvaneet kuulemma huomattavasti. Kanta-Hämeen keskussairaalassa Hämeenlinnassa synnytin ja ei voi kuin...
  4. H

Kaksosten odottajat 2012

Onnea Tattu! Ihanaa kuulla, että kaikki on kuten pitääkin :)
  5. H

Kaksosten odottajat 2012

Mukavaa, että on saatu keskusteluun uusiakin kaksosodottajia :) minulla nyt viikkoja kasassa 31+4 ja alkaa olla vatsanseutu sen mukainen. 31+1 olin kontrolliultrassa, kaikki oli hienosti. Painoarvioita tuli seuraavasti: A: 1789g ja B: 1755g. Hienosti olivat kasvaneet. A on edelleen...
  6. H

Kaksosten odottajat 2012

Liikkeet minä tunsin aiemmin (vkolla 16 alkaen) mutta oletan sen johtuneen siitä, että tiesin kuulostella jo aiemman raskauden perusteella. Mulla oli paljon supistuksia tuolloin, kun laitettiin sairaslomalle. Pääasiassa kivuliaimmat supparit tulivat seuraavana yönä, kun oli tehnyt vähänkään...
  7. H

Kaksosten odottajat 2012

Kannattaa mahdollisimman vähän miettiä raskauden kulkua. Helpommin sanottu, kuin tehty, tiedän. :) onneksi Suomessa on tosi kehittynyttä tosi pientenkin keskosten hoito. Minullakin alkoi kivut (oletan ainakin liitoskivuiksi ne) vkolla 16 tai 17. Nivusissa oli kipua ja selässä. Neuvolan terkka...
  8. H

Kaksosten odottajat 2012

Moi meri-kukka! Täällä olis kaksosten odottaja vkolla 29 :) eli siis heinäkuun alussa meillä LA. Mitenkäs sinulla on tuplaodotus sujunut?

Yhteistyössä