Hakutulokset

  1. C

    limakalvo EI kolmikerroksinen estrogeenihoidon aikana

    Hei! Mulla oli koekäytössä Zumenon pillerit. Aikaisemmat alkionsiirrot tehty estradot laastareilla joiden aikana limakalvo ollut kontrolliultrassa paksu ja kolmikerroksinen (siis ennen siirtoa ja lugeja) Sellainen kuin pitää ja itsekin sen ultrassa nähnyt. Nyt (12pv estrogeenia käytetty) limis...
  2. C

    PAS /alkion siirto ja imetys

    Silläkin uhalla että mut lynkataan, onko kellään kokemuksia alkion siirrosta mikäli imettää? Tiedän kyllä syyt miks sitä ei suositella (limakalvo yms vaikutukset) mutta luulen et jollain on kokemusta. Ja toisekseen mikäli siirto tehtäisiin lääkkeelliseen kiertoon, paljonkohan hormonit...
  3. C

    Kokemuksia klnikoista

    Onko kellään intoa jakaa kokemuksia? Paljon ketjuissa kysellään kaikilta aina kokemuksia, voisko niitä ympätä yhdeksi ketjuksi? Jokainen varmaan tietää et kokemus on aina kokijan "silmässä" mutta jos keskusteltais vaikka yleisellä tasolla tai jotenkin kevyesti ellei halua avautua. Saako tää...
  4. C

    Hcg alkionsiirron jälkeen?

    Heippa kaikki jotka hoidoissa olleet! Paljonko teillä ollu veritestissä hcg alkionsiirron jälkeen ja minä "pp"pv mitattu? Ihan mielenkiinnosta tekisin galluppia :)

Yhteistyössä