Hakutulokset

  1. M

    Animaatio raskaudesta?

    Muistaako kukaan, millä sivulla on animaatio raskaudesta, ainakin alkupäivistä ihan päiväkohtainen eteneminen? Onko Kaksplussan, Helistimen vai Vauva-lehden sivuilla? Vai jossain muualla? Kiitos etukäteen!
  2. M

    Menopur+Pregnyl

    Hei! Olisin halunnut tiedustella, että miksi toisille määrätään muita hormooneita yleisemmin, kuin esim. tuota Menopuria. Itselläni IVF-hoito menossa ja Menopur piikit. Täällä kun lukee niin suurimmalla osalla joku muu hormooni piikki menossa. Ei kai tuo Menopur ole jotenkin huonompaa ......
  3. M

    Päivät ennen tätiä

    Onko muita, joilla nyt 2-3 pv tädin tuloon? Mitä tuntemuksia? Tiedän, että täällä on monta ketjua eri viikoille, mutta viikko on pitkä aikaväli ja yksilölliset erot suuria, jollain kierto onkin lyhyempi toisella pidempi. Siis mitä tuntemuksia nyt parhaillaan on? Omalla kohdalla ei juuri mitään...
  4. M

    Siittiöiden liikkuvuus b-luokkaa

    Hei! Maanantaina oli kolmas ja viimeinen inseminaatio. Tarkoituksena oli tehdä ivf-mutta oli vain kypysynyt kaksi munarakkulaa joten tähän päädyimme ja sitten seuraavassa kierrossa vahvempi lääkitys ja ivf. Lääkäri ei kovin toiveikas ollut tämän inssin suhteen, koska mieheni spermassa oli...
  5. M

    Kelan korvauskatto

    Hei! Voisiko joku selventää miten toi kelankorvauskatto oikein menee? Pitääkö kaikki kuitit säästää lääkeostoksista ja lähettää kelalle vai näkeekö ne jostain onko katto täyttynyt. Itse en ole kuitteja säästänyt.....ja pahinta pelkään, että olisi pitänyt. Olen vain koko ajan olettanut että ne...
  6. M

    Kelan korvauskatto

    Hei! Voisiko joku selventää miten toi kelankorvauskatto oikein menee? Pitääkö kaikki kuitit säästää lääkeostoksista ja lähettää kelalle vai näkeekö ne jostain onko katto täyttynyt. Itse en ole kuitteja säästänyt.....ja pahinta pelkään, että olisi pitänyt. Olen vain koko ajan olettanut että ne...
  7. M

    Munarakkula puhjennut, kun tehty inssi?

    Onko kellään samanlaisia kokemuksia, kun tehty inssi ja katsottu sitä ennen uä:llä niin munarakkula onkin jo puhjennut ja silti tullut plussaa..... Itsellä oli 3.4 toinen inssi ja edellisenä päivänä 2.4 kun oli ultra niin selkeä johtaja follikkeli näkyi uä:ssä 26 mm ja limis 12 mm. sitten...
  8. M

    meniköhän inssi ohi suun

    Eilen maanantaina kp 10 kävin follikkeli uä:ssä, jossa näkyi 26 mm johtaja follikkeli. Vähän oli nestettä näkyvissä. Sain Pregnylin, jonka pistn hetimiten ja illalla tietysti pupuilua. Tänään tiistaina menin inssiin niin munarakkula oli jo tyhjentynyt. Lääkäri kyllä vakuutti, että ei ollut...
  9. M

    Follikelin koko 26 mm

    Tänään kävin follikkeli uä:ssä ja kasvain yhden follikkelin koko oli 26 mm, ja kahden muun n. 24 mm. Vielä eivät näyttäneet olleet puhjenneet, ja tänään pistin pregnylin ja huomenna olisi inssi. Käytössä ollut clomifeenit. Nyt olisin kysellyt, onko kellään ollut vastaavan kokoisia...
  10. M

    Follikelin koko 26 mm

    Tänään kävin follikkeli uä:ssä ja kasvain yhden follikkelin koko oli 26 mm, ja kahden muun n. 24 mm. Vielä eivät näyttäneet olleet puhjenneet, ja tänään pistin pregnylin ja huomenna olisi inssi. Käytössä ollut clomifeenit. Nyt olisin kysellyt, onko kellään ollut vastaavan kokoisia...
  11. M

    IVF:n hinta yksityisellä

    Hei! Onko kukaan tehnyt IVF hoitoja yksityisellä omakustanteisesti ja missä klinikalla. Kun In-tiimin sivuilla on hinta kyseisestä toimenpiteestä niin kattaakohan hinta munasolujen keräykset jne....
  12. M

    kuinka pitkät jono IVF:n Keski-suomessa(jyväskylässä)

    Olisin kysellut, että onko kellään tietoa kuinka pitkä jonotus aika on IVF':n Jyväskylässä kunnallisella puolella? ja miten prosessi täällä menee käytännössä? Kiitos vastauksista!
  13. M

    Mitkä lääkäri keskuskukset tekevät jyväskylässä inseminaatio

    Olisin sellaista kysellyt, että tekeekö kukaan muu lääkärikeskus In-tiimin lisäksi inseminaatioita? Esim.Gyneprax.....Just kierto saattuu hiihtolomaviikolla jolloin pitäis tehdä inssi ja nyt ajattellin josko jossain muualla jyväskylässä tehdään
  14. M

    Irtoaako munasolu aina jos LH-testi näyttää positiivistä?

    Eli olisin kysynyt sitä, että jos ovulaatiotesti näyttää positiivistä niin tarkoittaako se sitä, että 100% munarakkula irtoaa.
  15. M

    näyttääkö ovis testi plussaa kun Clomeja syönyt

    Itse aloitan neljättä kiertoa syömään Clomeja ja takana yksi epäonnistunut inssi. Nyt kahtena kiertona ei pysty tekemään inssiä kun mies työmatkalla. Aikaisemmin ei ole Clomeilla tullut ovis testissä plussaa,joten nyt toivoisin että tulisi. Onko kellään muulla sitten yht äkkiä ovis testi...
  16. M

    näyttääkö ovis testi plussaa kun Clomeja syönyt

    Itse aloitan neljättä kiertoa syömään Clomeja ja takana yksi epäonnistunut inssi. Nyt kahtena kiertona ei pysty tekemään inssiä kun mies työmatkalla. Aikaisemmin ei ole Clomeilla tullut ovis testissä plussaa,joten nyt toivoisin että tulisi. Onko kellään muulla sitten yht äkkiä ovis testi...
  17. M

    Voiko ovulaatio jarruttaa/siirtää ajankohtaa

    Ekasta inssistä negaa. Nyt sitten seuraava inssi ajankohta sattuisi juuri silloin kun klinikka sulussa. Olisinkin kysynyt onko kellään kokemusta, että ovulaatiota voisi jotenkin jarruttaa/siirtää kun sattuu juuri sulun aikaan ja kuinka monta päivää? Kiitos jo suuresti etukäteen vastauksista!
  18. M

    tiputtelu vuotoa viikkoa ennen kuukautisia

    Hei! Olen tuolla helmikuun inssien joukossa ja tänään pp14, mutta raskaustesti negaa aamulla. Pakko ksyä löytyykö ketään jolla sama ongelma on tai on ollut eli tasan viikkoa ennen varsinaisia kuukautisia tulee parin päivän ajan veristä tihkuvuota. Mulla tämä ongelma on ollut jo yli puoli...
  19. M

    Siittiöiden elinikä sperman pesun jälkeen!

    Ensimmäinen inssi perjantaina takana. Aina jää jotain kysymättä ja sitten se varasti vaivaa jos siihen ei saa vastausta. Osaako kukaan kertoa, että elääkö siittiöt vähemmän aikaa spermanpesun jälkeen, kun normaalisti niiden elinikä voi olla useita vuorokausia? Ihan kun olisin jostain täällä...
  20. M

    minimi elatustuki?

    saako AINA sen 118e minimissään elatustukea, vai katsotaanko tapauskohtaisesti? siis jos suoraan etähuoltajalta saa tuen, ei kunnan kautta.

Yhteistyössä