Hakutulokset

  1. M

    Kuvia plussatesteistä

    ihanaa intoilija !! :) kai se pitäisi mennä ostamaan sellainen digitesti. en ehkä sekoaisi ihan täysin. Teen kyllä vielä tuon yhden apteekin "herkän" testin huomenna tai vasta sunnuntaina, ja sitten ensi viikolla haen digin jos kuukautisia ei ole kuulunut tai haamua näyttää edelleen...
  2. M

    Kuvia plussatesteistä

    Nyt vaan toivotaan että viivat meillä vahvistuvat. Ja muillakin!!
  3. M

    Kuvia plussatesteistä

    Minulla oli ovulaatio 24.-25.3... Ja olen nyt viidettä päivää testannut tosiaan sitä haamua. Kiinnostaisi kans itseä tietää että milloin se pitäisi olla selkeä plussa.. Toki tiedän, ettei kaikilla edes selkeää plussaa tule... On tämä rankkaa :( Onneksi täälä on paljon kuitenkin...
  4. M

    Kuvia plussatesteistä

    nyt kp 28.. Mulla vuoden ajan ollut hormonejen kanssa ongelmia, joten en tiedä miten pitkä kierto normaalisti pitäisi olla. Myös lievä PCO todettu. clomit käytössä nyt toista kuukautta. Ensimmäisellä clomikierrolla ei kehittynyt munasoluja, mutta nyt kehittyi 14mm ja 20 mm...
  5. M

    Kuvia plussatesteistä

    Heipparallaa kaikille.. Tänne liityin, kun muutaman päivän olen teitä lueskellut (sivusta 1 eteenpäin).. Ihanaa, että tälläistä palstaa ylläpidetään. Tästä on niin paljon apua oman mielenterveyden kannaltani ollut! :D Noh.. Tilanteeni on siis se, että minulla on nyt viisi päivää ollut...

Yhteistyössä