Hakutulokset

  1. S

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Kiitti Tillis kannustavista sanoista :) Jotenkin vaan aika raskasta kun ensin todetaan että itsessä hidastava tekijä; ei sitä jotenkin jaksanut uskoa, että on niin huono mäihä, että miehestäkin löytyisi jotain (ainakin tällä kertaa). Lueskelin vähän netistä miten voisi parantaa liikkkuvuutta...
  2. S

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Jeps.... teetettiin se tutkimus siemennesteen laadusta. Tarkemmat analyysit tulee perässä, mutta ensi tieto oli, että simppojen liikkuvuus on huono (12 %). :(. Suosittelivat siemennesteen pesua (inseminaatiota). Yhdistettynä mun PCO tyyppisiin munasarjoihin ja miehen liikkuvaan työhön ei voi...
  3. S

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Vähän meidän uutisia; kävin viime viikolla gynellä vähän ultrattavana näin 6 kk yrityksen "kunniaksi", jotta näkyisi onko ovulaatio oikeasti tapahtunut ja miltä muuten näyttää. Ja kysäisemässä pitäisikö jotain tutkia tarkemminkin... Näyttäisi että mulla olisi PCO tyyppiset munasarjat/PCO:n...
  4. S

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Onko Clearblue-ovulaatiotestien käyttäminen muuttanut raskauden yrittämistänne?

    On ollut aina kiva nähdä se hymynaama testissä, antaa kivan varmuuden että nyt olisi oikea aika. :) Sinäänsä ei olla yritetty "väärään" aikaan, vaan yritetty säännöllisesti aina jo ennen sitä. Mieheni vaan tuntuu jotenkin ottavan paineita hymynaama uutisen jälkeen... kun kumpikin...
  5. S

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko jo päässyt kokeilemaan Clearblue-raskaustestiä?

    Olen myös päässyt testaamaan, aina ollut tosin negatiivinen... Testaaminen on helppoa ja selkeää, ei tosiaan tarvitse arvailla mitään, mikä on hyvä. Suosittelen ehdottomasti! :)
  6. S

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Menkat alko odotetusti... :( Uutta ovista vaan bongaamaan.
  7. S

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Voi se olisi kyllä niiiiiin ihanaa jos sattuisi tulemaan plussa... jotenkin se vaan tuntuu niin epärealistiselta jotenkin. Sitä vaan toivoo/haluaa niin paljon. :)
  8. S

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Hei super hienoa AnyHope!!! =) Pidetään peukkuja! Oliko sulla jotain "oireita" jo kun testasit? Mulla kävi vähän köpelösti tässä kierrossa noiden ovis testien kanssa. Kierron mukainen eka testauspäivä olisi ollut maanantaina, mutta kun ovis on kun nakuttamalla tullut "oikeassa"...
  9. S

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Millaisena olet kokenut Clearblue ovulaatiotestien käytön?

    Mielestäni testi on todella helppokäyttöinen ja lukuinen. Se on aivan upeaa ettei tarvitse tulkita viivoista itse mitään, vaan testitulos näyttää selkeästi tuloksen ilman arvailuja. Itse olen tosin pari kertaa onnistunut sössimään testin, kun testi ei ole tekohetkellä ollut tarpeeksi...
  10. S

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Oi ei Coco, tosi surullinen juttu... :( Lähetän paljon voimia kurjaan tilanteeseen. :hug:
  11. S

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Isot onnittelut Punakukalle!!! :flower: Varmasti upea fiilis kun on noinkin pitkään yrittänyt jo. Hienoa. =) Täällä kp 6 ja odottelen koska pääsen taas ovista tikuttamaan. Laskeskelin että oviksen pitäisi olla viikko juhannuksen jälkeen. YK 4... Meillä kaikki muissa asioissa mennyt tosi...
  12. S

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Menkojen piti alkaa eilen, mitään ei kuulunut... tein raskaustestin ekaa kertaa tänä aamuna; näytti negaa. :( ja tunnin päästä tästä ne menkatkin sitten alko.... sniif... :'( Noh seuraavaa mahdollista hetkeä vaan odottelemaan. :)
  13. S

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Koetko, että saat tarpeeksi henkistä tukea lähipiiriltäsi?

    Kyllä saan tukea silloin kun itse haluan puhua asiasta, kuuleva korva on aina tulloin kohdillaan. Ketään ketä asiasta tietää ei onneksi ole "tuputtanut" mitään. Ja sitä en todellakaan haluaisikaan. Kaikki meilläkin ulospäin kuiten mikään ei olisi erilailla, jos itse en ota juttua esille...
  14. S

    Kaksplus.fi & Clearblue kysyy: Pystytkö keskustelemaan partnerisi kanssa lapsihaaveesta?

    Kyllä ehdottomasti! :) Meillä ainakin on tosi avoin suhde tämän(kin) asian tiimoilta, eli kaikki haaveet, ajatukset, pelot ja ajankohtaiset asiat jaetaan ja mies on täysillä mukana kaikissa jutuissa ja koen sen myös tärkeäksi. Myös paljon ajatuksia ja kypsyttelyä ajasta jolloin lapsi on...
  15. S

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Mä bongasin tänään hymynaaman ovis testistä. Aina se on vaan yhtä kiva "löytö" :) Harmi vaan, että taas mies lähtee pidemmälle työmatkalle huomis aamuna... :| Mutta on sentään vähän toivoa tärppäämisestä. Hassua miten tässä yrittämisen aikana on alkanut kuuntelemaan kehoa ihan eri tavoin...
  16. S

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Voi ei Vauvahaaveilija! :( Tosi kurja juttu. Voimia!
  17. S

    Kaksplus.fi & Clearblue kysyy: Onko teillä ollut ajankohtaista hakea tietoa/tukea lapsettomuudesta?

    Tämä ei vielä ainkaan ole ollut ajankohtaista, mutta jos näyttää venyvän paljon on kai parempi ainakin vähintään tutkia onko kaikki ok. Tilanteen mukaan. :)
  18. S

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Ihanaa Dea!! :) :flower:
  19. S

    Kaksplus.fi & Clearblue kysyy: Miten kauan olette yrittäneet saada lasta?

    Kolmas kuukausi yritystä alkamassa, pillerit tiputin pois maaliskuussa. Odottavan aika on kyllä pitkä, vaikka vasta kaksi pettymystä takana.
  20. S

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Voi ihanaa!!! Suuret onnittelut Vauvahaaveilija86! :flower:Ihanaa kun näitä plussia tulee!=)

Yhteistyössä