Hakutulokset

1. I

Kertokaa te kokeneemmat

Minulle halppis tetsi näytti kanssa juuri haamuja ja kalliimmat negaa:D kai ne halvemmat o sitten jotenki herkempiä :D minä luotin ainakin halppikseen ja nyt minulla 4kk ikäinen poika :D
  2. I

koliikki?

MEillä tuo tutteli sai aikaan huudot ja sen jälkeen kokeilimme nutrilonia mikä teki kauheat ilmavaivat.. Nyt testasimme Nanin Ha1 jauhekorviketta ja toimii paremmin! suosittelen kokeilemaan ja tuo ha1 on vielä tosi hellä vatsalle. Mutta oletkos lukenut refluksista nuo oireet kuulostaisi vähän...
  3. I

Lahden seudun äidit?

LAitoin viestiä sinulle :) Tai ainkin yritin laittaa mutta en oo varma onnistuinko!:D
  4. I

Lahden seudun äidit?

Täällä 22.vuotias 4kk pojan äiti etsii juttukaveria/kahviseuraa muista lahtelaisita äideistä?
  5. I

vaikeasta synnytyksestä toipuminen

minulla imukuppi synnytys pojan avotarjnnan takia ja toipuminen vei 3kk.. Nyt sitten tikit ommeltu niin kireelle että jotkut tietyt asennot kiristää :D
  6. I

Lapsen kiinnittymisestä aika synnytykseen?

minulla kiinnittyi kai vatsa synnytyksestä ainakin edellis päivänä ei ollut neuvolassa kiinnittynyt rv 40+6..
  7. I

Lahden alueen äidit? HOI!

Heippa! Täällä olisi tänä vuonna 22.täyttävä 4kk pojan äiti vailla seuraa muista lahtelaisista äideistä?

Yhteistyössä