Hakutulokset

1. C

auttakaa kiltit, neuvoja tarvitaan.

Voi ei, kuulostaa kauhealta. Itselläni hiukan saman tyylistä kokemusta ekan synnytyksestä. Olin 21 vuotias silloin ja minua kohdeltiin myös töykeästi ja sanottiin pahasti, sekä jätettiin kertomatta asioita/vastaamatta kysymyksiini ym. Myös synnytys oli vaikea, imukuppisynnytys,myös väkisin...
  2. C

Kun supistukset loppuvat aina uudelleen

Mulla on aikaisemmat synnytykset alkaneet aina siitä kun ekat kipeet supparit on tullut. Nyt onkin eri juttu sitten. Meillä on sairaalaan matkaa 45km, ettei ees viitsi kovin viime tippaan jättää lähtöä, vaikka vitsailinkin miehelle, että seuraavan kerran lähdetään kun pää näkyy! :D
  3. C

Mulle kans annettiin toi Panadol ohje. Mut mulla se ei auta supistuksiin, vaikka ne loppuvat myöhemmin kuitenkin. Olen myös kokeillut kuumaa suihkua ja jyväpussia, mut silti supistelu jatkuu vaan, kunnes siis myöhemmin loppuu. Siks onkin aina niin epävarma, pitäiskö lähtee vai ei...: / Tosi...
  4. C

Heippa! Ongelmani on se, että supistukset alkaa jo ihan kunnollisina ja kipeinä, mut aina loppuu muutaman tunnin kuluttua? Odotan neljättä lasta ja aiemmin on synnytys käynnistynyt heti kun supparit kipeitä. Nyt olen viikolla 39+5 ja jo kaksi viikkoa sitten alkoi yöllä säännölliset kipeät...
  5. C

Heippa! Onko täällä kellään kokemuksia siitä, et supparit alkaa jo ihan kunnollisina ja kipeinä, mut aina loppuu muutaman tunnin kuluttua? Odotan neljättä lasta ja aiemmin on synnytys käynnistynyt heti kun supparit kipeitä. Nyt olen viikolla 39+5 ja jo kaksi viikkoa sitten alkoi yöllä...

Yhteistyössä