Hakutulokset

1. H

Helmikuun 2012 pienokaiset!

No on kyllä hiljasta meillä täällä! Pitää alkaa tsemppaamaan ;) vai onko helmikuussa syntynyt niin vähän pienokaisia, että täällä käy vaan muutama.. Meillä tulee maanantaina täyteen 3kk! Ei voi liikaa hokea sitä kuinka ÄKKIÄ aika on mennyt; vastahan sitä tuskailtiin jättimäisen mahakummun...
  2. H

Hellouu! Jotenkin on yhtä aikaa niin ihanaa ja kamalaa, kun niistä ihan pienoisista vauvoista kasvaa tommoisia 7-kilosia mötkäleitä :D Täälläkin jo pää pysyy (hieman huojuen tietysti :D) hienosti ylhäällä mahallaan ollessa ja selällään kädet ja jalat vispaa ihan mahdotonta vauhtia, niin kuin...
  3. H

Avent rintapumpun omistajat

Mullakin on kyllä se venttiili, eikä koko pumppu toimi ollenkaan, jos se ei ole paikallaan. Että tarpeellinen se on ainakin mulla :D en kans tajua mitä tarkotat suppilohommelilla .. ? :D
  4. H

10 vaippaa/vrk - mistä näitä lukuja vedetään?

Juu ei kyllä kannata joka pissavaippaa vaihtaa, vaipat on nykyään niin hyviä ja imukykyisiä, että ne kyllä imee monet pissat ja vaippa pysyy silti kuivana! :p kakkavaippa tietenkin on vähän eri asia, mutta en nyt niitäkään menis tarkistamaan joka välissä, että onko siellä vaipassa kakkaa vai...
  5. H

Lilu, meilläkin on annettu Tuttelia aika pienestä lähtien ehkä max kerran viikossa, kun alussa maidontuotanto ei pysynyt kysynnän perässä :D Hyvin maistui, ehkä vähän ilmavaivoja tuli enemmän kun tissimaidosta. Nyt ei olla pitkään aikaan annettu, kun maitoa tulee itellä paljon, mutta kaapissa...
  6. H

Ai että mikä ihana kevätpäivä :) ! Arska paistaa ja vauveli vetää sikeitä vaunuissa kolmatta tuntia. Herättiin tänään mekastamaan ja jokeltelemaan jo seiskan aikoihin.. äippääkin väsyttäis vähän :) Mää palauduin synnytyksestä ihan hullun nopeaa, olin asennoitunu just johonkin väh. puoleen...
  7. H

Heippa! Vihdoinkin saan aikaseksi kirjottaa tänne! Meidän pikkuinen syntyi 7.2, painoi 3,6 kg ja oli 49 cm pitkä :) Suht iso poitsu, kun oon ite niin lyhyt ja kaponen. Sen takia käynnisteltiinki synnytys, ettei kasva liian isoksi. Nythän hän on jo hirmu iso, kaikki 50-56cm vaatteet on...

Yhteistyössä