Hakutulokset

  1. I

    Toinen lapsi 2014?

    Onnea Vienda!!Täällä ei kummempia.Kp 18 menossa ja ovis oli luultavasti viikonloppuna.En sitä testaillu.. Eilen illalla kärvistelin kovissa alavatsakivuissa. Tänään ei mitään.En jaksa toivoa että tämäkään olisi se meidän kierto.. Nyt haaveilemaan lapsesta vuodelle 2015 :)
  2. I

    Toinen lapsi 2014?

    Onnea plussanneille!!Meille ei vauvaa vuodelle -14 tule. Nyt menossa kp 11 ja viimeinen yk ennen pakollista taukoa. Mieheni on lähdössä 4 viikoksi ulkomaille töihin. Yritän positiivisesti asennoitua odotteluun mutta kun mieli on niin malttamaton. Itse en juuri nyt myöskään ehdi päivittelemään...
  3. I

    Toinen lapsi 2014?

    Onnea Hentuntenttu :) Lintsallakin jännät paikat. Toivotaan Meninha että olis kiinnittymisvuotoa. Muistaakseni minulla oli yhdessä kierrossa pientä vuotoa dpo6. Minulla ei tarkoittanut kiinnittymisvuotoa. Viime kierto oli ensimmäinen välivuodoton moneen kuukauteen. Jos jotain positiivista...
  4. I

    Toinen lapsi 2014?

    Ja näin ollen omasta mielestä JO yk 5 käyntiin.
  5. I

    Toinen lapsi 2014?

    Ei muuta raportoitavaa kun kp 1 ja kauhea v*****s!!Ei kai tää varmaan koskaan tuu onnistumaan :( Ei jaksa enää..Tänään 400km matka pohjanmaalle tapaamaan ystävää jolla 1kk ikäinen pieni. Ihanaa mutta samalla itkettää.Parempaa mieltä muille :)
  6. I

    Toinen lapsi 2014?

    Voi kuinka jännät paikat Lintsalla sekä Hentuntentulla!Peukut pystyssä puolestanne :) Täällä menossa kp 27. Alavatsa turvonnut ja ajoittain vihlaisuja.Muutama näppy ilmestynyt kasvoihin mitä ei yleensä ennen menkkoja tapahdu. Muita "oireita"ei löydy,väsymystä lukuunottamatta. Mutta sen voi...
  7. I

    Toinen lapsi 2014?

    Täälläkin varma fiilis että menee toisen lapsen saaminen kyllä vähintään ensi vuodelle :(. Nyt kp 21 eikä mitään erityisiä tunnelmia. Ehkä hieman menkkajuilintaa. Esikoisesta muistan hyvin että aikaisin tiesin olevani raskaana. Masentaa!Sekin vielä että on tuo kilpirauhasen vajaatoiminta joka...
  8. I

    Toinen lapsi 2014?

    Hirmuisesti onnea PikkuisiaUnelmia sekä Viivianna! Meillä tyttö toista päivää kuumeessa :/ Eilen käytiin päivystyksessä kun kuumetta yli 40 astetta ja pikkuinen voimaton ja poissaolevan oloinen. Onneksi on virusperäistä eikä antibioottia tarvita. Laskureiden mukaan ovis olis tänään. Alavatsaa...
  9. I

    Toinen lapsi 2014?

    Isot onnittelut lanttu-antulle, Mannamaarialle sekä Lintsalle!:) Onko menkat edelleen kadoksissa Haaveileva-85? Turhauttava ajatus odotella vielä 1-2kk keskellä vauvaprojektia mutta joskohan ne sieltä alkais ennen sitä itsekseen.. Täällä menossa kp 13. Olin vielä eilen vahvasti sitä mieltä...
  10. I

    Toinen lapsi 2014?

    Pahoittelut menkoista SADIE* :(. Kp 1 masentaa kyllä aina..Onko Mannamaaria testaillut lisää? Varovaiset onnittelut täältäkin! Mulla kp 7 menossa ja hieman valoisemmalta taas tuntuu. Ihan selvästi myös valon määrän lisääntyminen on vaikuttanut positiivisesti :) Tässä laskeskelin myös mahd...
  11. I

    Toinen lapsi 2014?

    Kiitos että olen tervetullut höpisemään kanssanne :) lanttu-antulle onnea selkeästä viivasta!Mutta kyllä tuollaiset vuodot saisivat poissa pysyä. Tietenkin tulee mietittyä mistä johtuu. Joillakinhan saattaa ihan kuukautisetkin tulla raskausaikana joten toivotaan että vuoto harmitonta. Kyllä...
  12. I

    Toinen lapsi 2014?

    Moikka!:) Täällä yksi erittäin vauvakuumeinen, 29-vuotias äiti, ilmoittautuisi mukaan keskusteluihin. Olen jo pidemmän aikaa lueskellut ketjua mielenkiinnolla ja jännäillyt teidän puolestanne. Ennestään meillä tyttö 2v3kk joka syntynyt itsenäisyyspäivänä -11. Hänelle kovasti sisarusta...
  13. I

    Raskaana?

    Ollaan mieheni kanssa käytetty kondomia ehkäisynä viimeiset 1,5-vuotta, tyttären syntymästä alkaen. Kuukautiseni alkoivat pian imetyksen loputtua ja kierto ollut säännöllinen, n.28 päivää. Välivuotojen takia lääkäri aloitti minulle Terolut kuurin 3kk sitten. Kuurin aikana kuukautiset myös...
  14. I

    Vauva 9kk ja nukuttaminen yhtä tuskaa!

    Tiuhti87: Taitaa todellakin olla harmittava vaihe vaan menossa. Kun toi päiväsaika meilläkin on tuota että ei hetkeäkään pysy paikoillaan. Olen nyt vaan sinnikkäästi yrittänyt viime iltoina pysytellä tytön sängyn vieressä, tosin hieman piilossa ja laittaa tuttia suuhun. Koska nukahtaminen...
  15. I

    Vauva 9kk ja nukuttaminen yhtä tuskaa!

    Nukkuu vielä kahdet päikkärit. Ensimmäiset n.klo. 12-13.30 ja toiset 16-17. Mielestäni on kyllä silmiin nähden väsynyt 19 jälkeen mutta sängyssä alkaa touhuaminen ja itkeminen. Kuinka vanhoja teidän pienokaiset on? Nukkuvatko vielä kahdet päikyt? Mieheni tulee olemaan 3 seuraavaa yötä poissa...
  16. I

    Vauva 9kk ja nukuttaminen yhtä tuskaa!

    Päikkäreille nukahtaa onneksi helposti. Ainakaan vielä ei oo tullut itkua jos äiti häviää näköpiiristä hetkeksi.Hoitoonkin suostuu mummolan jäämään mielellään kun silloin tällöin viedään. Myös mummolassa nukahtaa päiväunille helposti. Kokeilin särkylääkettä eilen ennen nukkumaan menoa ja nyt...
  17. I

    Vauva 9kk ja nukuttaminen yhtä tuskaa!

    Kiitti vinkistä :) Tänään tyttö aivastellut ja hiukan rohissut joten vois hyvin kokeilla panadolia..
  18. I

    Vauva 9kk ja nukuttaminen yhtä tuskaa!

    Toivoisin hieman vinkkejä tai vertaistukea seuraavaan "pulmaan": Meillä neiti 9kk ja nukuttaminen yöunille on kolmisen viikkoa ollut ihan toisenlaista rumbaa mitä ennen. Tyttö on n.6kk ikäisestä nukkunut yöt hyvin,yhdellä herätyksellä n.5-6 aikoihin.Nukkumaan on mennyt 20-21aikoihin ja...
  19. I

    Äidit Porvoonseudulta!

    Vastasin Sussuli sinulle yv:nä. Toivottavasti viesti löysi perille ;)
  20. I

    Koska lapsi yöhoitoon ensimmäisen kerran?

    Meillä vauva nyt 6kk eikä ole ollut halua tai erityistä tarvetta jättää yöksi hoitoon. Olen nyt saanut kutsun ystäväni tupareihin muutaman kuukauden päähän, vauvan ollessa vajaa 8kk ikäinen. Tuparit on 200km päässä kotoa eikä oikein ole mahdollista ottaa tyttöä mukaan. Mietin nyt lähdenkö...

Yhteistyössä