Hakutulokset

  1. A

    nyt on tämä istuin tilattu 2x

    http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=1003 :p
  2. A

    mitä kehtaa pyytää???

    http://riemun.huuto.net/auctionimages/f/95/7c5ac2759a2b1950d62de1ab2c36f-orig.jpg http://riemun.huuto.net/auctionimages/c/e7/6c82bd1ef7ac218eaa87cc2e907c7-orig.jpg
  3. A

    huutonetistä

    miten mulla aina tulee nuo kuvat jotenkin hassusti tuohon ja sitten kuvan viereen tulee kubva mitä eri saa auki. jos ymmärsitte!!!!!!!!!!
  4. A

    mieas sai työsuhdeauton

    ihan uus rensu on alla ny!!!!!!! :D
  5. A

    mummuista

    itse en ole vielä mummuksi päässyt. mutta jos mummulla on paljon lapsenlapsia ja käy töissä. niin kuinka usein teidän mielestänne olisi sopiva määrä ottaa yöhoitoon? lapset voivat olla eri perheistä, mutta miten paljon te ajattelette että omat lapsenne tarvitsevat mummuaan? ja tuleeko mieleen...
  6. A

    mitä 3v lahjaksi?

    millä ne yleensä leikkii? omat lapset jo niin isoja että en tiedä mitä pikkusten lasten tavaraan kuuluu. :ashamed: tytöstä on kyse. mitä sinä haluaisit lapsellesi?
  7. A

    Mitä tarkoittaa?

    Kun omistusasunnon myyntihinta on reilu 55000?, mutta kokonaishinta onkin sit 374 000?? Nämä kyseiset talot eivät ole vielä valmistuneet...
  8. A

    mehän päästään kohta vaahtokylpyyn

    tai voitais laittaa juuriharjat jalkoihin ja pestä lattiat.... :whistle: iskä laittoi fairia astianpesukoneseen.. ja nyt sitten vaahtoo keittiö.... :headwall: miehet!!!!! mitä niiden pääkopassa liikkuu vai liikkuuko yhtään mitään??? :kieh:
  9. A

    mitä juottaa vatsataudissa???

    limpparia?? mustikkakeittoa???
  10. A

    neidillä korkea kuume ja oksennus lentää

    onko taas jotakin liikkeellä??????
  11. A

    Mitähän tää nyt sitten on

    Mulla on jo pari päivää ollut olo että flunssa tulee, mutta kun sitten se ei kuitenkaan oo niin selkeä että sitä vois flunssaksi sanoa. Nenää karvastelee ja kutittaa, kurkku tyhmän tuntuinen(ei siis kipeä) vähän joskus tulee yskähdys, muttei siis nuhaa selkeää ei selkeää yskää ei kurkkukipua...
  12. A

    Jeee

    Parin tunnin päästä suunnataan kentälle päin. Kreikkaan mennään viikoks B)
  13. A

    kertokaa mulle rakkaat mammat

    mitämun tarvii tehdä,kun tuota neitiä kieltää,niin se lataa oikeen tunteella mua selkään tai mikä nyt sattuu olemaan lähimpänä... sanosin ,että ketään ei lyödä ,mutta uudestaan tuli. nyt huutaa huoneessaan
  14. A

    muksulla oli yöllä kuumetta,mutta

    en teidä paljonkon ,kun mittari hävinny. nyt mietein ,että ,kun varjossa jo 11 astetta lämmintä ,eli auringossa paljon enenmmän ja päivällä vieläkin enemmän lämmintä,niin voiskohan ulos mennä silti????
  15. A

    miesten housujen ko oista... mikä on noin m/l??

    32 34 36 ????
  16. A

    perus/lähihoitajan palkka

    noin.
  17. A

    voi vinde! mä sain töitä!!!!!!!!!!

    juuri äsken soittivat!!! aloitan 4.6 ehkä jo aikaisemminkin.!!! nyt vaan muksut hoitoon nopeasti pitäis saada!!!!! eiköhän se onnistu!!! voi vitsi mä oon iloinen ,onnellinen ja kaikkea siltä väliltä!!! mä sain töitä!!! johan tässä ollaan 3v oltu kotona!!! :D :D :D :D :D
  18. A

    minkälaisissa väleissä olet sisarien entisten kanssa??

    ajattelin vaan ,kun me ollaan veljen ex.n kaa "parhaimpia" kavereita jos näin nyt voi sanoa ,kun ei mulla mitään bestistä ole. ajattelin vaan ,että onko hölmöä kaverata ???
  19. A

    mutta eikö se niin aina mee ,että koira on omistjansa näköin

    näköinen ja toisin päin. :D meillä kultsi! eli olen blondi sosiaalinen ja ihmisrakas. niin ja omistan luppakorvat!!!!!!! :laugh:

Yhteistyössä