Hakutulokset

  1. M

    Suositelkaa hyvia lastenkirjoja yli 2 vuotiaalle

    Tarkoitus on kesalla tulla Suomeen kaymaan ja ostaa enemman kirjoja. Mita kirjoja "kannattaa" ostaa? MIka on teilla suosikkina?
  2. M

    Hurrikaani Ike

    Meni meista kaukaa ohi Meksikon lahdella viime yona. Aiheutti kuitenkin sadetta,meilla satoi nelja senttia vetta. Pari naapurikuntaa tulvii,risteykset ihan veden peitossa,mutta siella sita vetta tuli paljon enemman. Vetta satoi koko yon kovaa ja oli myrsky. Ihmettelen ettei tehnyt mitaan...
  3. M

    Vuokrasin uusia filmeja $1 per filmi

    Wal_martissa on automaatti,mista saa filmeja vuokrata. Tosin filmit pitaa palauttaa seuraavaan iltaan mennessa kl.21.00 Ei se mua haittaa,koska yleensa katson filmit jo samana iltana. Yleensa filmin vuokraus taalla maksaa $3.99 viisi paivaa.Toisessa paikassa $4.99 viikko. Meenpa katsomaan...
  4. M

    Hyvaa lauantai aamua kaikille tasapuolisesti:)

    Taalla viela perjantai ehtoo :wave:
  5. M

    Hei ulkomailla asuvat,miksei kotimaassakin....

    Ma olen ihan onnesta mykka,koska olen luullut etten voi katsella suomen TV;ta ollenkaan. Mutta katsoin tvkaista.fi suomen tv:ta. Sielta voi ladata ohjelmia;) Ja mika parasta,naan kotikadun,mita en ole nahnyt 4;jaan vuoteen :wave:
  6. M

    Suomalaisista ruuista

    Mielestani "janna" juttu kun Suomessa asuessa ei sita tullut ajateltua sen enempaa suomalaisia ruokia,etta kuinka suomalaisia ne ovat. Ja mista ne ovat lahtoisin. Ym. sellaista Esim. Ruotsalaiset kayttavat kinkkua jauhelihan sijaan,kun tekevat laatikon. Taalla jenkeissa mac& cheese on...
  7. M

    Tanaan syntyneen vasikan kuva

    ei onnistunut lahettaminen....
  8. M

    perheen lisays:)

    Meille syntyi vasikka tanaan:) Olen oikein ylpea aiti vasikan aidin lisaksi! Mun piti laittaa kuva,mutta taytyy tunnustaa etten osaa :ashamed:
  9. M

    Trooppinen myrsky Fay

    Vetta tulee kuin aisaa....ja sita tulee koko yon. Tuuli voimistuu yolla.Saa nyt mahda millaista vahinkoa tuo Fay aiheuttaa tanne lansirannikolle.
  10. M

    Trooppinen myrsky Fay

    Asun taalla Floridan lansirannikolla. Olen viimetipan ihminen,tanaan kavin hamstraamassa vetta ja sailykkeita,kynttiloita,pattereita,ym. muuta tarvittavaa jos sahkot menee. Feyn pitaisi meidan aikaan 20.00 maissa olla Key;ssa. Myoskin tornado varoitus on voimassa. Nyt menen pihaa...
  11. M

    Autonkatsastusta ei ole taalla jenkeissa

    Pitaa maksaa vaan se auton veromaksu ja vakuutukset olla kunnossa. Tuli kuulemma liian kalliiksi pitaa ylla autonkatsastusta ylla. Valilla nakee huonossa kunnossa olevia autoja,mutta autokanta ei ole niin vanhaa taalla. Kylla se valilla pistaa miettimaan etta minkalaisilla ajopeleilla...
  12. M

    HARMAA MEMMU

    Mina "musta memmu" palstailen mustana....haluan vaan kaikille sanoa,etten ole "harmaa memmu" Eihan maailma tahan kaadu vaikka samaa nikkia joku kayttaakin,mutta valista me ajatellaan erilailla. Siksi palstailen mustana :wave:
  13. M

    FARM BOOTS

    Ostin neidille kumisaappaat jonkin aikaa sitten. Suurta valikoimaa ei ollut Wal_martissa mista ne ostin. 2 mallia vaan. Harmittaa etta nilkan kohdalta ovat aika kaposet. Asiaan,tarkoitus ei ollut valittaa saappaista vaan saappaiden saamasta huomiosta! Vierailijat poikkeuksetta kommentoivat...
  14. M

    HUOMENTA

    Taalla kello 24.00,joten taallakin rapakon takana torstai :wave:
  15. M

    Huomenta Suomi!

    Huomenet sinne Suomeen kaikille tasapuolisesti :wave:
  16. M

    Jolie synnyttanyt

    Sai pojan & tyton lauantai yolla keisarin leikkauksella.
  17. M

    venezuela voitti

    Miss universum kilpailut :wave:
  18. M

    miss universum

    SUOMI EI PAASSYT 15;STA PARHAAN JOUKKOON:(
  19. M

    Huomenta!

    Sinne Suomeen kaikille aamuvirkuille :wave: Taalla viela maanantai ehtoo kello 23;15
  20. M

    Lappapuuro

    Merlion tai joku muu ulkomailla asuva kertoi mulle etta ulkomaan IKEA;ssa on food market. Sielta saa vaikka mita. No mina menin sinne ja hamstrasin puolukkahilloa,kalles kaviaaria ym.muuta. Tanaan tein sitten lappapuuroa puolukka hillosta! Olisin voinut syoda koko kulhollisen :p ....Ruotsissa...

Yhteistyössä