Hakutulokset

  1. B

    Mikä tampereel sorsapuiston vieres menossa? Piiritys vai mikä ku poliiseja ihan sikana..

    http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/Tampereen+koulut+t%E4ysin+sekaisin+uhkaussarjan+vuoksi/107743 :(
  2. B

    miten saan 10 kk ymmärtämään, ettei saa raapia toisia lapsia?

    Et mitenkään. Ehkä muutama kuukausi vielä niin saattaa kiellot alkaa toimimaan
  3. B

    Ja mikähän tässä miehessä muka EI OLE seksikästä?

    Toi on aika päinvastanen käsitys seksikkäästä, mun makuni mukaan ainakin... :x :o
  4. B

    G: Joko olet polttanut pihalla kynttilöitä lyhdyssä?

    Tietenkin! Ja sisällä kämppä täynnä kynttilöitä =)
  5. B

    MINKÄ IKÄISENÄ SAIT ESIKOISESI, ja muita kysymyksiä

    1) 20v 2) 9kk B) 3) ei 4) kyllä 5) Mulla ei elämä paljon muuttunut siinä mielessä etten ennen lastakaan ollut kokoajan menossa ja lapsi oli tosi rauhallinen vauvana. Mutta olis se hyvä ottaa huomioon että se lapsi voi huutaa koko ajan ja herätä yölläkin tunnin välein (tai nukkua kymmenen...
  6. B

    AINIIIN!!! Tänään on SE päivä :D

    Niinhän ne tuli...ja menikin jo... :snotty:
  7. B

    Hehee Tuksusta video, heikkohermoiset varokaa

    Ei kai se kuvittele pääsevänsä oikeasti playboyhin? Vai eihän se oo päässyt, eihän..? :x Nyt voin kyllä sanoa ihan rehellisesti vaikken yleensä ihmisten ulkonäköön puutu, mutta siinä on kyllä hemmetin ruma nainen.. :o
  8. B

    Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

    Moi :wave: En oo tänne kirjotellu kun joskus ihan alkuraskaudessa viimeks, mutta nythän on jo puoliväli ohitettu, tai oikeastaan mulla se on tänään. En oo oikein tätä raskautta paljon ehtinyt "huomaamaankaan" kun ei oo mitään oireita sen alun pahoinvoinnin jälkeen, mahaakaan ei kauheesti vielä...
  9. B

    TAMPERELAISET HOI! paljonko on puhtaana käteen kht+kuntalisä??

    Kyllä se on tulossa nyt oikeesti ens vuoden alusta kun äitiysraha ja muutkin nousee. Jostain luin just että 140e, ja seuraavista lapsista (siis alle 3v) 100e. On siis toi Tre-lisä. =)
  10. B

    Sisustus-nettikauppoja?

    kiitos =)
  11. B

    Sisustus-nettikauppoja?

    Mistä ootte tilannu? Laittakaa linkkejä... :flower:
  12. B

    Hyvää ilta mussutettavaa??

    pizzaa :p
  13. B

    Kertokaa nyt tyhmälle..

    ok, kiitti =)
  14. B

    Kertokaa nyt tyhmälle..

    Tehdäänkö kastrointi poikakissalle ja sterilisaatio tyttökissoille vai mitä ne meinaa :ashamed:
  15. B

    6 vuotias sanoi että nyt tuli orkku.

    Ja murkkuja mulkuiksi :D
  16. B

    Voi hyvänen aika! Mie oon loukussa olohuoneessa! :o

    Aika monella pesukone on vessassa. Meillä on pieni vessa/suihku-koppi johon on pakko änkeä pesukone kun ei sitä nyt eteiseenkään tms. voi laittaa.. Onneks päästään kohta muuttaa =)
  17. B

    POhdiskelua ottaakko äp vai ei?

    Mä otin toisesta rahana just sen takia että meillä oli vaatteita ja muuta vähän liikaakin. Esikoisen pakkauksen sisältöki oli vielä oikein hyvässä kunnossa, mutta jälkeenpäin mua kyllä harmitti se hirveesti koska ne rahat kyllä katos aika nopeasti. Nyt tälle kolmoselle otan pakkauksen taas.
  18. B

    Voi mua hammaslääkärikammoista!

    Mulla on tehty nyt jo useamman viikon ajan kahteen hampaaseen juurihoitoa (ehkä n. 4krt ja vielä pari jäljellä ) . Viime kerralla pidin koko puoli tuntia silmät kiinni ja sisustin meidän uutta asuntoa... B)
  19. B

    En ymmärrä naisia, jotka eivät halua käyttää stringejä!

    Ja musta on huomattavasti paljon mukavampaa kun ei tarvi nähdä minkäänlaisia alushousuja toisten päällä. Oho kuulostipa vähän pervolta.. :ashamed: :D Tarkotin siis että jos olis sopivan kokoset housut ja tarpeeks pitkät paidat niin ne alusbögät ei vilkkuis sieltä.. :/
  20. B

    saa poistaa

    Onko sulla ennen tullut tollasta reaktiota? Voisit olla allerginen sille väriaineelle.. Tai ootko raskaana, sehän voi ilmeisesti aiheuttaa kummia reaktioita,mulla ei oo kyllä koskaan aiheuttanu.. :/

Yhteistyössä