Hakutulokset

  1. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Heippa teille kaikille! Kuumetta:tervetuloa mukaan joukkoomme! Miten teillä muilla menee? Peukkuja teille kaikille!
  2. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Heippa teille kaikille! Oma napa:kp10/28 ja vahva plussa tuli äsken ovistestiin ja illalla,kun rakas mieheni tulee kotiin työstä,laitamme simpat liikkeelle ja sitten vaan piinaillaan,että saammeko helmivauvan alulle ja perjantaina sama uusiksi vielä. Minä olen ollut kaksi kertaa joukko papassa...
  3. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Heippa teille kaikille! Oma napa:kp9/28 ja ovista tikuttelen ja haamuviiva tuli ovistestiin äsken ja simpat laitettu liikkeelle nyt aamulla ennen työhön menoa. Miten teillä muilla on mennyt? Peukkuja teille kaikille todella kovasti!
  4. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Heippa teille kaikille! Oma napa:kp8/28 ja tänään ei tullut edes haaleaa viivaa ovistikkuun :'( Mulla on apteekin omia ovistestejä oviksen tikutteluun ollut ja ne on kyllä mulla näyttäneet ihan hyvin oviksen. Lämpöjä en ole mittaillut ollenkaan oviksen aikana,että olen vaan ovista tikuttanut...
  5. K

    BMI n40/enemmän ja raskautuminen

    Hei :) Kolmannesta juuri plussasin ja bmi 39. ekassa se oli 37 ja tokassa 38 joten ei hirveetä muutosta :) Ekan raskauden alkamiseen meni 5kk, toisen 3kk ja tämän kolmannen 2kk. Eli tosi nopeasti on tärpännyt pillereiden jälkeen, kierto ihmeeksi palautunut heti. ja synnytykset mennyt...
  6. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Heippa teille kaikille! Oma napa:kp7/28 ja huomenna aloitan tikuttamaan ovista todella ahkerasti. Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille!
  7. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Heippa teille kaikille! Tervetuloa Heksu! Oma napa:kp6/28 ja ensi viikolla tikuttelen ovista ahkerasti! Miten teillä muilla on mennyt? Mukavaa viikonloppua teille kaikille!
  8. K

    myooma

    Heippa! Mulla on todettu kohdussani kaksi myoomaa ja ne ovat kohdun limakalvon sisällä kasvavia ja lääkäri sanoi,että niitä ei voida poistaa,että pitää poistaa samalla koko kohtu.Itkettää,kun olemme lasta yrittäneet ja nyt en voi myoomien takia lasta saada!
  9. K

    myooma

    Heippa! Mulla on todettu kohdussani kaksi myoomaa ja ne ovat kohdun limakalvon sisällä kasvavia ja lääkäri sanoi,että niitä ei voida poistaa,että pitää poistaa samalla koko kohtu.Itkettää,kun olemme lasta yrittäneet ja nyt en voi myoomien takia lasta saada!
  10. K

    Kohdunkaulan hyvänlaatuinen limakalvokasvain?

    Heippa! Mulla on poistettu polyyppi kohdunkaulan kanavasta ja ei mitään puudutusta eikä nukutusta tarvitse siihen,se ei tunnu ollenkaan.Nyt mulla on kohdunkaulan kanavassa kysta ja sitä seurataan. Että älä turhaan pelkää,ei polyypin poisto satu ollenkaan.
  11. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Hyvää huomenta teille kaikille! Oma napa:kp5/28 ja täti lähti kylästä pois tänään ja ensi viikolla tikuttelen ovista. Miten teillä muilla on mennyt?
  12. K

    MLL:n lastenvaatekirppari Lassilassa 9.6.! (Helsinki)

    Heippa! Ottakaa yhteyttä mll:n haagan piiriin ja sieltä voi varata pöydän lassilan kirppikselle 9.6.,menkää mll:n verkkosivuille ja sieltä etsitte jäsenyhdistykset uusimaa ja haaga ja sitten vaan otatte yhteyttä henkilöön joka järjestää tapahtumia.
  13. K

    Kohdunkaulan hyvänlaatuinen limakalvokasvain?

    Heippa! Onko kyse myoomasta vaiko kystasta?Molemmat ovat ihan vaarattomia ja ei ole haittaa niistä ja kysta häviää itsekseen pois,mutta myoomat taas eivät.
  14. K

    Kanta-hämeen keskussairaalan lapsettomuuspuoli?

    Heippa! Minun mieheni ei päässyt mukaan kunnalliseen lapsettomuushoitoon,koska on jo 40-vuotta ja kunnallisella on ikäraja 40-vuotta,alle 40-vuotiaita otetaan kunnalliseen lapsettomuushoitoon kanta-hämeen aluesairaalaan ja itse käyn riihimäen yksikössä ja olen käynyt nyt vuoden verran ja...
  15. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Heippa teille kaikille! Oma napa:kp4/28 ja täti alkaa tehdä lähtöä kylästä pois. Missä paikoissa käytte te kunnallisessa lapsettomuushoidoissa olevat lapsettomuushoidoissa ja onko palvelu hyvää lapsettomuushoidoissa teillä? Itse käyn hesassa ja saan hyvää palvelua naikkarilla ja kunnallisella...
  16. K

    Kanta-hämeen keskussairaalan lapsettomuuspuoli?

    Heippa! Mä olen ollut nyt 1vuoden kanta-hämeen riihimäen yksikössä lapsettomuushoidoissa ja olen 38-vuotias ja saan vielä pari vuotta olla,mutta mieheni ei enään päässyt hoitoihin,kun on 40-vuotias ja meillä ei ole yksityiselle varaa mennä,niin nyt täytyy vaan toivoa,että ennen kun täytän...
  17. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Huomenta teille kaikille! Oma napa:kp2/28 ja kovasti jo odottelen,että täti lähtee kylästä pois ja pääsen ovista tikuttamaan. Migreeni päällä heti aamusta,joten oloni ei ole mukava :'( Miten teillä muilla on mennyt? Peukkuja teille kaikille!
  18. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Heippa! Oma napa:kp1/28 eli täti tuli kylään tänään ja sai aikaan valtavan siivousvimman,jospa tädin vierailu jäisi lyhyeksi,kun siivoan kunnolla,niin saa kyllikseen ja lähtee,mutta itkettää tämä tädin kylään tulo :'( Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille =) Miten teillä muilla on mennyt?
  19. K

    Kanta-hämeen keskussairaalan lapsettomuuspuoli?

    Heippa! Onko täällä muita jotka on kanta-hämeen keskussairaalan riihimäen yksikössä lapsettomuushoidossa,jos on niin kuinka kauan olette olleet hoidoissa riihimäellä?Mitä tykkäätte riihimäen paikasta? Musta riihimäen paikka on todella mukava ja olen tykännyt käydä siellä.
  20. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Heippa teille kaikille! Tätiä odotellaan kylään ja paikat on jo kipeenä tädin kylään tulon takia,sen jälkeen aletaan sitten yrittämään helmivauvaa alulle. Miten teillä muilla on mennyt? Missä te muut lapsettomuushoidoissa kävijät olette hoidoissa,oletteko kunnallisella vaiko yksityisellä...

Yhteistyössä