Hakutulokset

  1. K

    Missä iässä ja miten olette lapselle kertoneet,kuinka vauva sinne mahaan joutuu?

    Meillä lapset ovat olleet suunnilleen 3-vuotiaita, kun heitä on ensimmäisen kerran asia kiinnostanut. Olemme kertoneet, että isi antaa äidille vauvansiemenen ja sitten se vauva alkaa kasvaa äidin masussa. Tähän vastaukseen ovat molemmat olleet tyytyväisiä, koska lapselle ei ole tarvinnut...
  2. K

    Vuoro päiväkoti/Jatketun aukioloajan päiväkoti?!

    Meillä kuopus on 24/7 auki olevassa päiväkodissa ja on hyvin viihtynyt. Hoitoajat ovat tosi joustavat. Hoitoa tarvitaan klo 7 ja 21 välillä, joten meille ei mikään muu hoitomuoto olisi mahdollinen. Aika usein tulee päiville lisää pituutta, kun työkaverit ovat sairaslomalla, ja kun on...
  3. K

    Keskenmenon jälkeen uudelleen raskaana - milloin loppuu panikointi?

    Minulla kesti myös suunnilleen vkolle 30 asti keskenmenon pelko. Toinen raskaus päättyi keskenmenoon vkolla 12, ja kun tulin jälleen raskaaksi, minulla oli pariin otteeseen verenvuotoa johtuen istukan sijainnista.. Kyllä km "jättää jälkensä".. Tai voisko asian ilmaista niin, että ajattelee...
  4. K

    maksaako kaavinta paljon?

    Mulla kaavinta maksoi vain tuon poliklinikkamaksun verran (vuonna 2002). Tuulimuna myös kaavinnan syynä.
  5. K

    sairasloman pituus

    Minulla oli keskenmeno vuosia sitten. Rv. oli 12+. Neuvolassa ei aikaisemmin löydetty sykettä, joten ilmeisesti kyse oli tuulimunasta... Keskenmeno oli tosi raju. Oli niin runsaat vuodot, etten jaloillani pysynyt. Loppujen lopuksi minut otettiin sairaalaan ja tehtiin kaavinta. Kavinnan tehnyt...

Yhteistyössä