Hakutulokset

  1. L

    tissimaito maistuu raudalle

    j a lisäys, että vauvalle maito tuntuu kelpaavan hyviin. Luulin, etttä se on pahenbtunutta, vaikka on muuten ok makuista. Minäkö ylihuolehtivainen;)
  2. L

    tissimaito maistuu raudalle

    en ole syönyt koko aikana pelkkää rautaa, vitamiineja vain, ja on siinä rautaakin mukana, mutta en taas pitkään aikaan ja silti maistuu. jälkitarkastuksessa hemoglobiini oli 146
  3. L

    tissimaito maistuu raudalle

    hyvä tietää:)
  4. L

    tissimaito maistuu raudalle

    moi! kertokaas miksi rintamaitoni maistuu raudalle, erityisesti pakastimesta otettuna eli siis kylmänä? onko vaan niin paljon rautaa veressä? Kaupan tutteli maistuu erilaiselle. vaavilla ikää 6 kk.
  5. L

    Korvikkeen annnosta /osittaisimetys

    ja kantoliina oli meillä ainakin ihan pakko olla, sillä siinä vauva sai olla pystyasennosa äitiä lähellä ja olikin ainoa paikka missä oli joskus hiljaa ja nukkui, vaunujen lisäksi. laulu
  6. L

    Korvikkeen annnosta /osittaisimetys

    Hei! Kuulostaa ihan liikaa meidän perheen arjelta, tai siltä miltä se oli vielä hetki sitten. Meillä on 4,5 kkn ikäinen poika ja 3v esikkotyttö. Pojulla on refluksia. Se huuto on kamalaa ja se ettei ikinä saa tyytyväistä vauvaa. ja se väsymys ja pyykkimäärä on hirvittävää. Meillä tilanne on...
  7. L

    maitoaltistus?

    Hei! MEIllä lääkäri miettii maitoaltistuksen tekemistä pojallemme ikää 4kk. TAipaleemme on pitkä ja sekava, mutta nyt siis ehkä edessä maitoaltistus. Imetän vielä. Käsitin, että ensin olisin maidottomalla dieetillä itse ja sitten hänen valvonnassa annettaisiin vauvalle tuttelia pieniä...
  8. L

    ihottuma kasvoissa

    hei! Millainen teidän maitoallergisten lasten ihottuma on? Meillä nyt poika 1,5kk ja kasvot ja osa korvista on ruvella. ensin tuli punaisia näppylöitä, sitten osaan niistä tuli sisälle nestettä, joissakin kellertävää. sitten iho meni ihan punaiseksi kuivaksi ja tulehtuneen näköiseksi. ulkona...
  9. L

    isovanhemmat ei välitä oikeesti

    Eipä meilläkään isovanhemmat koskaan itse kysy lapsiamme yökylään.Lapset siis 1,8v ja 3,5v.Itse aina kysymme kun tarvis ja silloinkin yökyläily on monen mutkan takana.No pääasia että edes kysyttäessä ottavat lapsia yöksi.Kun kuuntelee tuttavien juttuja, niin tuntuu että heidän lapsensa kutsutaan...

Yhteistyössä