Hakutulokset

  1. P

    kuivausrumpu

    jos vaan on rahaa niin suosittelen kuivausrummun ostoa! meillä semmoinen on ollut vuoden enkä luovu! olen muuten kuivannut KAIKKI äitiyspakkauksen vaatteet, eikä nuo ole mitenkään muuttuneet, vaikka kone onkin markkinoiden halvinta mallia, edes villasukat ei ole kutistunut.
  2. P

    Sydämenmallinen kohtu?

    minulla myös hieman sydämen mallinen kohtu... ensimmäinen perätilassa, kääntö ei onnistunut ja nyt toinen viikoilla 39 poikittain.. minulla siis malli on vaikuttanut...
  3. P

    Eroa äidin olotilassa: perätila/raivotarjonta

    minulla edellinen oli perätila ja n. 38 viikolla laskeutui... silloin alkoi vasta kauhea olo.... ei liikkumaan kyennyt painoi niin hermojen päälle. nyt tämä masukki on täysin poikittain, mutta olo on edelleen hyvä, ei paina mihinkään ja potkut tuntuu mukavasti tonne masun sivuun. viikkoja 39.
  4. P

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    täällä myös äiti -85 ja poika 02/06 :wave: ja toisen kuumeilua ;)
  5. P

    kun unimattia ei näy

    kiitoksia vastauksestasi tosiaan huomasin iän jääneen pois,lapseni on siis hieman päälle 2.v valitettavasti nuo keinot eivät meillä tepsi, emme puutu emmekä puhu mitään ellei lähde sängystä pois,mitä siis ei tee kovin usein vaan hyörii siellä sängyssään,tuttia ei mussuta ja vesi löytyy sängystä...
  6. P

    kun unimattia ei näy

    kaipaisin apuja nukkuttamiseen heiltä joilla ei ole lapsia jotka "sen kun laittaa sänkyyn-menee pois-nukahtaa itsestään" eli meillä kyllä nukkuu yöt hyvin, mutta itse nukahtaminen on ERITTÄIN vaikeaa. iltarutiinit ovat pysyneet suht.samana joten siitä ei ole kyse, on ollut vain vauvasta asti...
  7. P

    Vihaan leikkipuistoa!

    Ensin katsasta, että millaisia "akkoja" siellä puistossa on. Koska useimmiten sieltä voi löytyä myös niitä, joihin pystyy tutustumaan ja juttelemaan syvällisiä. Elikkäs siedä vähän sitä paskan jauhantaa ja tunnustele maaperää. Niin kyllä sitä juttu seuraa sinullekkin löytyy. En minä ainakaan...
  8. P

    liian prameeta?

    muuttaa ennen tytön syntymää. Asuttiin miehen kanssa kaksistaan 35 neliön yksiössä, joten sinne ei olisi edes mahtunut pinnasänkyä. Muutettiin kolmioon. Ens alkuun se lisähuone palveli "askartelu-, tietokone-, ja pyykinkuivaushuoneena. Kunnes tyttö vuosi ja kymmenkuisena siirtyi sinne...

Yhteistyössä