Hakutulokset

  1. E

    onko jollakin myynnissä pyörän peräkärryä

    ostaisin pois! pikana!!!!
  2. E

    Masukit, masu-asukit jne.

    Saahan purnata? ;) Miksi ihmeessä jotkut odottavat äidit käyttävät vatsassa olevasta vauvastaan nimeä masukki tai masu-asukki? Keksisitte jotain pikkuisen omaperäisempää, sillä on alkanut ottamaan koko sanan käyttö pattiin. Tiedän, tiedän, tämä on hirvittävän turha aihe purnata, mutta kyllähän...
  3. E

    Eskariopen muistaminen

    Mitä mieltä, haluamme muistaa kukkakimpulla tyttäremme esikoulu-opettajaa mutta milloin olisi paras hetki antaa se? Kevätjuhlassa vai ihan viimeisenä eskaripäivänä? Näiden päivien välissä on viikko aikaa.
  4. E

    ÄIDILLE JA ANOPILLE RUNO???

    Mikä olisi mukava runo äitenpäiväkorttiin?? :flower: =)
  5. E

    kenenkään muiden lapset ei tasan tarkaan huuda ja vitise..

    niin kuin nämä kaksi !!!!!! siis ihan kokoa jan!! johan tässä pääkin sanoo sopimuksen irti,kun huutoa vaan jatkuu pv.stä toiseen!! mitä mä teen?? hankin äänenvaimentimen?? haukkupannan?? äänieristetyn huoneen??? :headwall: \|O :ashamed:
  6. E

    olen viemässä pakettia postiin..

    sisältää vaatteita,niin voinko laittaa vaatteet muovikassiin,kun minulle ei ole pahvilaatikkoa.
  7. E

    keitimpä

    just riisipuuron ja nyt vaan kun malttais odotella sen jäähtymistä :p
  8. E

    kutiaako?

    kutiaako kellään rintoja?mulla kutiaa ihan sairaasti,oikein ahdistaa pitää rintaliivejä.nyt menossa rv 22+4
  9. E

    miten lapsenne ottaa eron

    he ollaan eroamassa ja tuntuu et vajaa neljävuotias tyttömme on hämillään ja ehkä pelokaskin mitä tuleman pitää.on juteltu kyllä asista ja miten ero vaikuttaa päivittäiseen elämään
  10. E

    hylätty

    näinkin vois sanoa,että hylätty on en olisi halunnnut erota mutta mies sanoi ettei meillä ole mitään yhteistä paitsi lapsi ja sen vuoksi on turha elämäänsä pilata.hän ei kuuulemmä ole minusta välittänyt moniin vuosiin inhoaa suorastaan. nyt olen niin masentunut ja allapäin tuntuu ettei elämä...
  11. E

    hydrokortisonivoiteen käyttö

    Me ei saatu juurikaan ohjeistusta siitä. Oon nyt laittanu joka kuukauden 1.-14. päivä (jos siis on ollu tarve) ja loppukuun ollu käyttämättä. Onkohan toi oikeen, vai pitäskö välillä pitää pidempi tauko? 1-%:sta ostin 1-vuotiaalle, olisko pitäny olla 0,5-%?
  12. E

    Musiikkia!

    Hei! Olisiko mitään osotteita mistä vois kuunnella lasten musiikkia? Meillä poika 1v ja tykkää kovasti kuunnella ja katsella...
  13. E

    Lestaadiolaiset..

    Hei! Sellaista vaan, että voiko lestaadiolaiset olla tekemisissä ihan muittenkin ihmisten kanssa (että ei vain lestaadiolaisten kanssa)?? Meidän naapurissa asustaa lestaadiolaisia ja ovat niin oman aidan takana vaan. Eivät halua lainkaan tutustua. Ei heitä muualla näykkään sitten kuin omassa...
  14. E

    Lestaadiolaiset

    Hei! Sellaista vaan tiedustelisin, että saako lestaadiolaiset lapset leikkiä muitten lasten kanssa (siis ei lestaadiolaisten kanssa)?? Meidän naapurissa vaan asuu lestaadiolais perhe eikä ne tee elettäkään tutustuakseen meihin. Visusti ovat omassa pihassa, aidan takana. Eikä heitä sitten...
  15. E

    lastenhoitajia??

    tietääkö kukaan mistä hankkia hyvä lasten hoitaja?ja minkä hintaista jos on lapsen kanssa yhden yön viikossa.pelottaa ettei vaan ketään "sekopäätä"hanki.
  16. E

    Peptidi tuttelista

    Kertokaa kokemuksia tuosta korvikkeesta kellä on. Me allergioiden takia kokeillaan tuota, ja tuntuu ettei poika holi sitä millään, haisee ihan kamalalle. Pullosta syöminen muutenkin uudempi juttu kun on rintaruokinnalla ollut. Onko tullut jotakin oireita, kakka muuttunut? Kiitoksia etukäteen jo...
  17. E

    onko kukaan saanut selville

    siis onko kukaan saanut selville lapsen maitoallergiaa verikokein? kävimme tänään verikokeissa maitoallergiaepäilyn takia, ja olo on jotenkin turhautunut että tuskin niistä selviää...lapsi 5,5kk. kiinteät pitäis aloittaa ja olisi kiva ollut asia saada selville ennen sitä...
  18. E

    Apua kaipaava!

    Minulla on reilu 5kk ikäinen poika. 4kk neuvolassa todettiin atooppinen iho. Iho pysynyt suht hyvässä kunnossa ahkeralla rasvauksella Nilkat tosin huonona. Yritettiin 4,5kk iässä kinnteitä mutta jätettiin ne pois mahavaivojen takia. Siis täysimetyksellä mennään. Mutta tuntuu että mahanväänteet...
  19. E

    Imetys

    Miten teillä on lähtenyt imetys käyntiin? Itsellä synnytksestä viikko ja lisä maitoa menee 60 milliä aina imetyksen jälkeen.Imetän 2-4 tunnin välein,miten vauva haluaa. Harmittaa jos en pysty täysimettämään ollenkaan. Olisko hyviä vinkkejä miten maitoa riittäis pikkuisella ahmatille :)
  20. E

    Huoh

    Nyt on sitten ristiäiset takana päin!! :) Neiti sai kasteessa nimekseen Hilla-Ina Amanda :heart:

Yhteistyössä