Hakutulokset

  1. P

    Oho! Palsta hämmentää

    Anteeksi, tämä ei nyt varmaankaan kuulu tänne, mutta katsoin tuota omaa profiiliani ja siellä ilmoitettuja aiheita, joihin olen itse vastannut. Hyvä hyvä, mutta miten voi olla mahdollista,että siellä lukee minun vastanneen aiheisiin, joita en ole ikinä huomannutkaan! Ihan omalla nimimerkilläni...
  2. P

    juotavaksi

    Anteeksi,että kysyn tällaista asiaan, joka on jo varmaankin käsitelty, mutta en löytänyt haulla vastausta tähän, eli: onko vihreän teen juominen sallittua, vai onko jollakin tietoa sen haitallisuudesta? Vihreällä teellä nimittäin olisi diureettinen vaikutus joka auttaisi vähän tukalaan...
  3. P

    tuulimuna ja jälkivuoto

    Mulla todettiin tuulimuna raskaus elokuussa ja tehtiin lääkkeellinen keskeytys, vuotoa kesti melkein kolme viikkoa. Jälkitarkastuksessa kohtu oli tyhjä eli onnistunut tyhjennys. Viikon pääsä siitä alkoi vuoto, kuukautisvuotoko ?, ja sitä onkin nyt kestänyt pari viikkoa. Soitin polille josta...
  4. P

    kuinka kauan..

    ..teillä meni kun palauduitte raskaudesta?? että olitte lähtöpainossa, pömppömaha ja löysä nahka kiinteytynyt? kun mulla on nyt 4kk synnytyksestä ja mulla on n.10kg lähtöpainoon ja on tuo mahakin aikas pömppö ja vatsalihasten välissä aika iso rako.. *huoh*ja sitten on vielä tuota löysää...
  5. P

    Miten motivuitte alottamaan Callaneticsin?

    tätä ihmettelen ku laiska oon.. :whistle: mutta kyllä houkuttelee kovasti ku täälä ollaan kerrottu nopeista tuloksista :)
  6. P

    mahaoireista

    Mikähän tuo´ssa rintalastan alla on masussa kun se on välillä niin julmetun kipee.. ja vaikkei mulla oo laktoosi onkelmaa,masu on välillä pyöree kuin oisin7kk... Masukipujaan miettien :hug:

Yhteistyössä