Hakutulokset

  1. T

    Heh, Nikkigeneraattori =) Kaikki pinoon =D

    T.I.U.H.T.I.J.A.V.I.U.H.T.I.:Tiukat,Iloiset Ja Uskaliaat Hipit Jotka Tanssivat,Innoittavat,Jippoilevat,Ailahtelevat Vahvan Ilahtuneesti,Uunoilevat Hillittömän Taitavasti Ja Imppaavat
  2. T

    taaperoiden vanhemmille kysymys

    neidit täyttää tässä kuussa 2 ja kaikki muut hampaat löytyy paitsi ne vikat poskihampaat
  3. T

    ikägalluppi:)

    minä 31v. ja mies 30v.,tyttö 5v. ja kaksoset 1v2kk
  4. T

    myy minulle kantoliina!

    Pikku-ruu merkkinen.hinta 25e.
  5. T

    myy minulle kantoliina!

    minä voisin myydä.se on sellanen vaaleanvihreä,muutaman kerran ollut käytössä vain kun meidän tytöt ei tykänny siinä olla.
  6. T

    Kotihoidon tuesta

    tuleeko kelasta laput ennenkuin äitiysloma loppuu vai pitääkö itse hankkia ne? :ashamed:
  7. T

    Ora Land

    Hinta kuulostaa ihan sopivalle... Jatkoperää tuskin tarvitsen, jos se kerran on niin hankala miltä kuulostaa.. Laitatko vaikka sähköpostia niin sovitaan tarkemmin maksusta, ym. marjo-m@netti.fi
  8. T

    Ora Land

    Se patja voisi olla ihan tarpeellinen. Kantokassit jo on joten niitä en tarvitse.. Paljonko pitäisit hintaa patjalla?
  9. T

    Ora Land

    Meillä on hankittu alkuvuodesta syntyville kaksosille ora landit.. Mietin vaan, että kun molemmille on omat lämpöpussit ja jalkapeittokin on topattu, niin miten kesällä menetellään näissä vaunuissa? Lämpöpussit on varmasti turhan kuumat.. Viritetäänkö siihen joku patja systeemi,ym? Vai mitenkä...
  10. T

    Uusi gallubbi tännekkin

    Meillä 23min
  11. T

    G:mitä bonuskorttia teidän perheessä käytetään?

    Plussa-kortti meillä käytössä
  12. T

    sikiöiden kehitys rv27

    Meillä rv 28 A 1100g ja B 1000g
  13. T

    sikiöiden kehitys rv27

    Tänään oli äitipoli ja ajattelinkin kysellä teiltä että minkä kokoisia teidän tuplat olivat näillä viikoilla? eli nyt on meneillään 27+1 ja painot vauvoilla 1022kg ja 1059kg. Lääkäri sanoi että koot vastaa viikkoja. Mites pituus? Meillä siitä ei ollut mitään puhetta.. Muutenkin olisi kiva kuulla...
  14. T

    1 hammas lähtee

    Meidänkin tytöllä liikkuu alhaalla yksi hammas.Likka käy aina välillä peilin edessä heiluttelemassa ja kattomassa sitä hammasta =)
  15. T

    äitiyspäiväraha

    Olen myös ihan samaa mieltä aloittajan kanssa, siitä että jokin korotus olisi kyllä paikallaan. Varsinkin meille jotka saa minimiäippärahan. Valitettavasti en kerennyt olla töissä ennen raskautta niin pitkään että olisi vaikuttanut korottavasti äippärahan määrään.. Miten sen isyysvapaan...
  16. T

    Onko kenelläkään kokemusta...

    \ Meillä on se laite.Julia sai sen 3-vuotiaana ja nyt 2 vuotta myöhemmin jaksaa itse pelata niin ettei äidin tarvitse olla kokoajan neuvomassa.Meillä on kolme peliä joista se katja-peli on huonoin.Muumi -ja Babar-pelit on hyviä ja aika helppoja kunhan lapsi jaksaa keskittyä kunnolla...

Yhteistyössä