Hakutulokset

  1. J

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    mut olikin näköjään poistettu listalta... mut mulla oli LA siis 29.11 ja tää on meidän toinen lapsi, joten ei ollut kyse ensisynnytyksestä :)
  2. J

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    moikka pitkästä aikaa! meille syntyi tiistai-iltana 10.12 klo. 22:14 terve tyttö mitoin 3510g ja 51cm. rv 41+4. synnytys lähti spontaanisti käyntiin yhtäkkiä alkaneilla säännöllisillä ja kipeillä supistuksilla puoli kuudelta illalla. sairaalaan mentiin ysin maissa ja vähän ennen kymmentä...
  3. J

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    täällä ainakin yks, joka oli alkuun aktiivinen kirjoittelija (ja päivitin listaakin pari kuukautta), mut nyt tosiaan tulee hengattua vaan tuolla fb:n puolella. tää on vaan kokonaan unohtunut :( oon kuitenkin käynyt täällä aina välillä lukemassa teidän juttuja, mut oma kommentointi on kokonaan...
  4. J

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    mites ois vaan turun seudun odottajat 2014? sitä nimeä mun tietääkseni pystyy muokkaamaan vielä myöhemminkin, jos haluaa vaihtaa..
  5. J

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    mulle voi päivittää iäks 27v ja 2.lapsi :) ja fb-ryhmään liittyisin myös, kun siellä enempi tulee pyörittyä :)
  6. J

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    kiva jos pääsen mukaan tähänkin porukkaan :) olen siis myös siinä turun seudun odottajat loppuvuosi 2013 ryhmässä, mutta siellä suurimmalla osalla ollut la jo kesällä ja muutenkaan en oikein ole löytänyt paikkaani siinä ryhmässä :) ja onhan se aina kiva tutustua uusiin ihmisiin, jotka asuu...
  7. J

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    saanko liittyä mukaan vaikka la on 29.11? :)
  8. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    vivie ihanaa että saitte lopulta hyviä uutisia! tuo odottaminen ja epätietoisuus on nii raastavaa! täällä käyty eilen pikaisesti ultrassa, jossa lääkäri tsekkasi vielä vauvan munuaiset ja virtsatiet. kaikki näytti hyvältä. sukupuoliveikkauskin oli sama kuin aiemmalla ultraajalla, eli mulle...
  9. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    meillä tosiaan on nyt rakenneultra takana! ja saatiin kuin saatiinkin tällä kertaa niitä hyviä uutisia <3 vauvalla siis tällä hetkellä kaikki hyvin :) sukupuolesta saatiin hyvin heikko veikkaus, joten sitä ei vielä mulle tarvitse päivittää. ultraajan mukaan näytti tytöltä :) mutta tosiaan ei...
  10. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    memami etusivun listan mukaan sulla olis ollut jo RU.. ei vissiin vielä ole ollut, kun viikkojakin 16+2? :)
  11. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    tulin vain poksumaan :P tänään ollaan jo raskauden puolessa välissä.. 20+0 <3 nyt on edessä vähemmän päiviä kuin takana :) ja Saaralle vielä suuret tsempit! toivottavasti kaikki menee hyvin!! aijoo.. ja maanantaina sitten se kauan odotettu ja pelätty rakenneultra!
  12. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    mulla on edelleen erittäin vahva poikaolo ja oon tosi yllättynyt, jos saadaankin tyttölupaus! niin ei kyllä voi käydä :D
  13. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    kiitos helena85 uudesta pinosta! ihanaa kun mun ei tarvi enää olla vastuussa tästä :D tasan 2 viikon päästä rakenneultra on jo takana ja sitä ollaan joko erittäin onnellisia tai hyvin surullisia :/ sukupuolikin jos selviäis varmaksi.
  14. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    HUOM! tänään on viimeinen päivä kun otamme uusia jäseniä fb-ryhmään! sen jälkeen ryhmään ei enää pääse. täälläkin odotellaan vaan rakenneultraa, johon on aikaa tasan 2 viikkoa! torstaina onneks alkoi 4 viikon kesäloma, joten täytyy yrittää keksiä tytön kanssa kaikkea tekemistä että aika menis...
  15. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    juu kyllä mä tän kesäkuun loppuun päivitän ja oon yrittäny päivittää kaikkien tiedot :) sanokaa jos joku on jäänyt lisäämättä..
  16. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    neyski en oo koskaan kuullut vastaavasta :o toivottavasti kaikki menee hyvin! hei kuka alkaa päivittää heinäkuun pinoa? kesäkuu on ihan just ohi ja mulla ei kieltämättä enää oo yhtään mielenkiintoa päivittää tätä kun roikun enemmän tuolla fb:n puolella..
  17. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    mä en tekis mitään johtopäätöksiä sykkeiden perusteella, et kumpi on :) toki niiden perusteella kiva arvuutella, mut en usko että ne loppupeleissä kertoo yhtään mitään. se riippuu niin paljon siitä, et liikkuuko vauva kun sykkeitä kuunnellaan vai nukkuuko.. mut eikös se niin mee, et alle 145 on...
  18. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    onko halukkaita alkaa päivittää heinäkuun pinoa? :)
  19. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    HUOM! kesäkuun loppuun asti on vielä aikaa ilmoittaa mikäli haluaa fb-ryhmään juttelemaan :) sen jälkeen emme enää ota uusia jäseniä, ihan vaan siitä syystä että ryhmässä on jo nyt yli 50 jäsentä ja on vaikeeta pysyä perässä kaikkien jutuissa. joten jos haluat ryhmään, niin laita mulle viestiä...
  20. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    kivaa kun tulee uusia vielä tässäkin vaiheessa, tervetuloa :) täällä poksuu tänään jo 16+0! luulen, että oon tuntenut jo ekat pienet hipsutuksetkin. mulla on istukka edessä, joten se vielä aika hyvin vaimentaa niitä liikkeitä kun vie kuitenkin suht suuren osan tuosta kohdun etuseinästä tilaa...

Yhteistyössä