Hakutulokset

1. T

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

Onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille :) Hieman on ollut heikkoa tämä kirjoittaminen viimeisten viikojen aikana. Olen kyllä käynyt lukemassa kuulumisia, mutta itse ei ole jaksanut kirjoittaa. Töihin paluu ja edelleen jatkuva pahoinvointi ja väsymys verottaa. Mutta hyviä uutisia...
  2. T

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

Äitiyspäivärahasta Päivärahan saa samojen tulojen perusteella kuin edellisestäkin lapsesta, kunhan hän ei ole vielä täyttänyt 3 vuotta seuraavan syntyessä. Tähän ei vaikuta se oletko välissä töissä vai et. Toki jos on töissä ja tulot on huomattavasti suuremmat kuin ennen aiempaa lasta, kannattaa...
  3. T

10 + 0 ja olo on edelleen ihan kamala.. jotenkin sitä oli tuudittautunut siihen toiveeseen että tähän mennessä olisi jo parempi kun edellisessä raskaudessa tällä viikolla oli enää ainoastaan närästystä.. Huomenna pitäisi jaksaa palata töihin.. Sone Verikoetulosten tuleminen riippuu...
  4. T

Mä kans sokerirasitukseen painoindeksin takia. Useimmissa paikoissa rasitukseen joutuu yli 25 painoindeksillä, aiemman raskausdiabeteksen vuoksi tai jos useammassa peräkkäisessä virtsanäytteessä on sokerit plussalla. Omppulimu Käytännössä sokerirasituksessa otetaan ensin verinäyte, sen jälkeen...
  5. T

Ilmoittautuu uutena mukaan :) Tikrutes LA 10.3 2. lapsi Oireet Järkyttävä pahoinvointi ja väsymys jo nelisen viikkoa, sais jo vähitellen helpottaa. Nyt on myös muutaman päivän ollut kiusana päänsärky. Pahoinvointi pysyy siedettävänä vain jatkuvalla syömisellä, joten kiloja kertynyt näiden...

Yhteistyössä