Hakutulokset

  1. tytsi-89

    Nyt oon sitten käynyt imetystukiryhmässäkin! :D

    Kaikkeen sitä lapseton ihminen meneekin. :D Parhaan ystävän ja hänen pari kuukautta vanhan vauvansa kanssa tuli käytyä. Taidettiin luulla naispariksi ensin. :p Nyt on sekin sitten koettu, vauvauintien ja perhekahviloiden lisäksi. Mitäs tänne kuuluu? Yhtään tuttuja paikalla edes lukemassa...
  2. tytsi-89

    Eilisen tukkatyylistä kuva!

    Kaveri laittoi tällaisen eilen. Tykkäsin tosi paljon. :)
  3. tytsi-89

    Mitä tänne kuuluu? Pitkästä aikaa.

    Jutellaanko täällä vielä muusta kuin pakolaisista? :D
  4. tytsi-89

    Uusia hiuskuvia! :p

    Tässä joitain ystäväni tuotoksia. :)
  5. tytsi-89

    Uusimmat pärstäkuvat pinoon!

    Saa muitakin laittaa kuin kasvokuvia. :)
  6. tytsi-89

    Positiivinen kokemus mielialalääkkeestä! :) (Pakko-oireet)

    Mielialalääkkeet jakavat mielipiteitä, mutta nyt täytyy sanoa, että olen saanut jo 6 viikon aikana valtavan paljon apua Paroksetiinista (Ssri-lääke) pakko-oireisiin ja masennusoireisiin. Lähestulkoon kaikki masennusoireet ovat lähteneet ja ahdistus helpottanut. Saa nähdä, miten lääkitys jatkossa...
  7. tytsi-89

    Vauvan Aihe vapaa-palstasta tullut Mitäs nytiä suositumpi?

    Vilkaisin äsken pitkästä aikaa ko. sivua ja siellä oli paljon aktiivisempaa ja mielenkiintoisempaa keskustelua kuin täällä. Onkohan porukkaa siirtynyt täältä sinne?
  8. tytsi-89

    Illan kuvaketju! :)

    Kaikki mukaan. :D Näytän tällä kertaa vaan paremman puoleni. ;) Tuli kivat kiharat kun oli letti yön yli.
  9. tytsi-89

    Pakko-oireiset: oletko kokeillut lääkitystä?

    Mitä lääkettä, mikä annostus ja onko ollut apua?
  10. tytsi-89

    Iltaa (yötä) palsta, pitkästä aikaa! :)

    Mitäs tänne kuuluu? Mulla on menossa yhden naisen kalsarikännit keskellä viikkoa. :xmas: Viiniä sentään, eli eikös se sitten ole sivistynyttä? ;)
  11. tytsi-89

    Pitkästä aikaa HIUSaloitus! (Kuva)

    Kuin ennen vanhaan. :heart: Tässä kuontaloni tänään: 10698465 10152747174474178 2688389448452150758 n
  12. tytsi-89

    Mitä mieltä olette Piraattipuolueesta?

    Voisitko äänestää heitä? Miksi/miksi et? Alkoi kiinnostamaan Piraattipuolue kun selailin heidän sivujaan. :) Oli paljon hyviä asioita.
  13. tytsi-89

    Onko muille tullut vihreästä/valkoisesta teestä oireita ja onko luomuun vaihtaminen auttanut?

    Mulle tulee sekä vihreästä että valkoisesta pussiteestä kauhea kutina ja sen seurauksena pientä näppyä. Nyt ajattelin kokeilla luomuversiota vihreästä teestä, jos auttaisi.
  14. tytsi-89

    Illan kampauskuva! :D (Pitkästä aikaa)

    Ystävä teki tänään mulle tällaisen "rusettiletti"-kampauksen. :)
  15. tytsi-89

    Millä tavalla kerrostaisit alaselkään ulottuvat hiukset?

    Onko jollain vaikka linkittää jotain kuvaa? Hiukset on nyt alaselkään ja vain hiukan latvoista kerrostetut. Tahtoisin jonkun piristävän ja eloisuutta tuovan kerrostuksen. :)
  16. tytsi-89

    Keitäs paikalla ja mitä kuuluu? :)

    Onpas tylsää palstalla tänään. :p
  17. tytsi-89

    Imetyskeskustelun innoittamana: pitäisikö naisten saada kulkea yläosattomissa siellä missä miehetkin?

    Pitäisikö mielestänne siis olla naisille sallittua kulkea rinnat paljaana tilanteissa/paikoissa, joissa se on miehille luvallista? Onko perusteita kieltää naisten rintojen näkyminen siinä missä miestenkin? Afrikassahan monissa valtioissa naisetkin kulkevat ilman paitaa, mutta meidän kulttuurissa...
  18. tytsi-89

    Keitä hereillä?

    Mitä kuuluu? :)
  19. tytsi-89

    G: Antaisitko toisen naisen imettää vauvaasi, jos vaihtoehtona olisi, että vauva joutuisi huutamaan nälkäisenä?

    http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2289281-jos-imettaisit-talla-hetkella-ja-ystavasi-myos-imevaisikainen-lapsi-hanella-joutuisi-onnettomuuteen-tms/ Pohjautuu siis tähän ketjuun. Tilanne: vauvasi olisi siis ystäväsi luona hoidossa ja joutuisit yllättäen sairaalaan...

Yhteistyössä