Hakutulokset

  1. M

    kysymys suristimista

    En pidä delfiinistä; liian "pistävä" tärinä. Sellainen pikkurillin kokoinen pikkusauva on mun suosikki!
  2. M

    Kirkkonummen äidit missä liikutte?

    lisäys edelliseen... mll perhekahvila on samassa rakennuksessa kuin kirjasto..=)
  3. M

    Kirkkonummen äidit missä liikutte?

    heipä hei! Itsekkin olen muuttanut pari kuukautta sitten masalaan...ollaan käyty maanantaisin mll. perhekahvilassa 9.30-...ollaan käyty pari kertaa ja seuraavan viikon maanantai on viimeinen kerta ennen joulua yms..sinne voi vaan tulla ei tarvi erikseen ilmoittautua..kun varaa 1e rahaa niin saa...
  4. M

    jos sairaus iskee

    ..niin mihin siitä sitten ilmoitetaan jos lähtöpäivä osuu pyhäksi? Siis jos sairaus on tullut esim. lähtöaamua edeltävänä yönä? Näinhän voi käydä varsinkin lapsiperheelle, esim. joku mahatauti tms. kurjuus tulee yllättäen.. Meitin matkanjärjestäjä on Aurinkomatkat. Sivuilta en löytänyt mitään...
  5. M

    Vinkkejä munattomaan leivontaan

    Kokeiles tätä, helppo tehdä ja ihan hyväksi todettu. MUNATON KAKKUPOHJA 2 prk kermaviiliä 150g margariinia 3 dl sokeria 5 dl gluteenittomia jauhoja esim.Semper 1 rkl vaniljasokeria 1 tl soodaa Kuivat aineet sekaisin, lisää kermaviili ja margariinisula. Sekoita hyvin ja laita seos voideltuun...
  6. M

    Minkä ikäisiä lapsia ja oma ikänne?

    Täällä 33-vuotias 1,8-vuotiaiden kaksospoikien mammeli =) Pojille jää muutenkin niin vähän aikaa per lapsi, ettei tähän ihan heti halua lisälapsia tuota vähäistäkin huomiota jakamaan. Mutta ehkä sitten muutaman vuoden päästä toiset kaksoset :heart: :D
  7. M

    2001 syntyneet?

    Kuopus tyttö syntyi 17.12.01 18 ja 16 vee veikkojen pikkusiskoksi. :hug:
  8. M

    Ristiäisistä..

    Nostan :attn: :attn: :attn: :attn: Samaa täällä mietiskelen ;)
  9. M

    3-vuotiaan mitat

    Meidän tyttö kolmen vanhana 17kg ja 105cm pitkä. Mistä lie geenit perinyt kun äiti alle 160cm ja isäkin nippanappa 170cm.javascript:emoticon(':)') javascript:emoticon(':)')
  10. M

    Synnytys Porissa..??

    Itse synnytin porissa 6/01 ja tuolloin asuttiin raumalla ja sattui synnytys viikonloppuun eikä raumalla voinut synnyttää ollenkaan viikonloppuna. Jäi vähän huonot muistot. Siihen minut synnytyssaliin laitettiin sänkyyn makaamaan, ei kivun lievitystä, paitsi aika lopussa pdc joka ei paljoa...
  11. M

    Arjoen avuksi

    Nyt alkaa tuntua että arki kaatuu päälle. Talo on puolillaan tekemättömiä töitä, töissä kiirettä, lapset kouluun ens viikolla, miehellä kodin ja pihan kanssa n. 14 miljoonaan projektia. Mulla loppuu voimat. hyviä vinkkejä arjen avuksi kaivataan.

Yhteistyössä