Hakutulokset

  1. P

    ****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

    Niin ja :hug: kaikille kitisijöiden kanssa valvojille... :hug:
  2. P

    ****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

    Joo-o!! Toosi huippupäivä ollutkin. Olishan se pitänyt arvata, että kun aamu alkoi kuin liimassa tarpoen, niin ei se meno siitä ainakaan saman vuorokauden puolella parane.. :headwall: Meillä meni nimittäin mökki pimeeks. Aamulla lastenohjelmien aikaan ja tossa neljän kantturoissa saatiin...
  3. P

    ****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

    huomenta |O Fiksu äiti täällä. Lapset nukkuis miltei koko yön putkeen, mutta mitä minä teen... IStun viistoista vaille kahteen koneella :headwall: Poitsu heräs sitten puol kuus.. Jippii!! Tooosi pirtee olo |O Nooh, nyt meillä aamupuurot syöty ja päivähynttyyt niskassa. Jos petit puistelis ja...
  4. P

    ****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

    :D hmm..mielenkiintoista...erittäin B) no joo, mut nyt maate kun olis jo. Huutonettiin eksyin KOLME :o tuntia sitten.. O-ou! Nyt ei hyvä heilu kun isäntä saa tietää :saint: Mut hyvää yötä kirput syököön kaiken yötä |O
  5. P

    ****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

    pihalla pihalla... =) Eipä oo tullu täälläkään äännähdettyä muutamaan viikkoon :whistle: Ollu vähän kaikkee kiirusta ja alakuloa. Mutta ei siitä nyt näin yleisesti sen enempää... :whistle: :/ :x Pointti, miksi nyt kuitenkin raahauduin oli tietty tuo lehtijuttu. Oikein kiva!!! Vitsin...
  6. P

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko.18

    Niin, huomasin tänään että poitsulla oli hammas ilmestyny alas. :heart:
  7. P

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko.18

    Nyt ihan tosi tosi pikaseen. Ei ois pitäny ees tulla tänne sivulle kun ois taas niin paljon kommentoitavaa ja paaljon kivoja juttuja. Tosta muistilapuista tietokoneen vieressä tuli mieleen, että pitäkäähän varanne mitä lappuihin kirjoittelette.. Minä viime viikolla olin jättäny lapun pöydälle...
  8. P

    2007 LOKAKUUN MAMMAT,Herhiläispesä vko17

    no voi hittolainen noi mustauksia :headwall: sori :saint:
  9. P

    2007 LOKAKUUN MAMMAT,Herhiläispesä vko17

    Kyllä tosiaan sai iltaisille jutuille taas nauraa :laugh: Huonompi homma vaan että poitsu heräs kun mie tässä vieressä hekottelin :ashamed: Siis [/b] Niinukka MITÄ MITÄ?? Onko tänne perähikiälle tulossa mekka?? En oo kuullutkaan.. Milloin?? tytteli hui kamala!! En tosiaan ymmärrä miks...
  10. P

    2007 LOKAKUUN MAMMAT,Herhiläispesä vko17

    dirlittanille :hug: koetahan jaksaa surusi kanssa. Aikanaan hyvät muistot tulevat vahvemmaksi surua, mutta se ei toki tän hetkistä oloa paljoakaan auta.
  11. P

    2007 LOKAKUUN MAMMAT,Herhiläispesä vko17

    Heips! Hyvin nukuttu yö takana, joten elämäkin näyttää hiukka valoisammalta. Kun ei vaan erehdy kattomaan rannan puoleisista ikkunoista ulos.. On meinaan sen verta p.askaset että hikiseen läpi näkee. Vappuna tulee vuos kun oon ne viimeks pessy :ashamed: :whistle: :saint: Jännä seurata muuten...
  12. P

    2007 LOKAKUUN MAMMAT,Herhiläispesä vko17

    Tulinpa pikaiseen pyrähtää..Ahistaa taas niiiin moni asia. Miksei tää minun elämä ikinä asetu raiteilleen :'( susalla tosi ihanat hiukset. Kiva kun pääsette virkistäytymään välillä. Kampaajalle ja moni kai kosmetologillakin käyny.. Minä en pääse yhtään mihinkään ilman tuota pikkumiestä. Kävin...
  13. P

    2007 LOKAMAMMOJEN SURINAT *VIIKKO 16*

    Täälä taas!!! Ei taida olla kahta tuntii kulunu :whistle: Anttonille puolvuotissynttärionnittelut :flower: Niin ja Aatulle kanssa :flower: Jahas, meillä herättiin :wave:
  14. P

    2007 LOKAMAMMOJEN SURINAT *VIIKKO 16*

    Huomenta! Kauniita muistovärssyjä on tänne tullut. Ihan tulee tippa silmään, ja omat jo kuolleet läheiset mieleen. :'( :hug: vielä [/b]dirlittanille :hug: Onneksi Venlalle ei kummoisemmin käyny. Meillä esikoinen tippui kans sängystä muistaakseen jotain 8kk vanhana. Kyllä tärisin ja itkin ja...
  15. P

    2007 LOKAMAMMOJEN SURINAT *VIIKKO 16*

    Dirlittan :hug: Otan osaa suruunne :hug:
  16. P

    2007 LOKAMAMMOJEN SURINAT *VIIKKO 16*

    Jahas, taas niitä päiviä, jolloin jumetan tähän koneelle B) Soseet odottaa purkitusta ja meillekin ruoka uunissa. Tulin laskuja maksamaan, niin tietysti eksyin tänne :ashamed: :whistle: En minä ole laisinkaan suuttunut tuosta listan lyhentelystä. Ihan paikallaan tuo toki on. Ja vaikka minut...
  17. P

    2007 LOKAMAMMOJEN SURINAT *VIIKKO 16*

    Huomenia! Minä tuo seiskaykkönen, mutta saahan sen toki poistaa mikäli se tiellä on :ashamed: Päivittäin kun en kirjoittele. Joo, no mutta meillä ollaan jo ekoilla päikkäreillä. En tiiä mikä pikkumiestä vaivaa, mut ihan koko viimeyö meni kitistessä. Tavallaan unissaan toinen narisee, mutta...
  18. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖPINÄT VKO 15

    Mitäs ihmettä :o Missäs mammat on olleet kun ei oo eilisen alkuillan jälkeen tullu tekstiä.. Mama vaan käyny.. Mitäs mitäs?? :| Onkos tää palsta ollu sekasin vaiko mitä... Oon vissiin kai pihalla B) En oo jaksanu raahautua piiitkiin aikoihin taaskaan tähän koneelle. Viimeksi vähän apeissa...
  19. P

    G:millon teillä on kuulunut sikiön sydän äänet?

    viikolla 10 oli minulla eka ultrakäynti, jolloin kuului/näkyi. Tarkistin äsken äitiyskortista. On muuten tänään tasan vuosi siitäkin aikaa :heart: :D
  20. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖPINÄT VKO 14

    Mammoliino :hug: Kyllä ne neuvolassa sitten osaavat olla ajattelemattomia :o Minullekin alkoi neuvolassa tänään terkkari puhumaan terveellisestä ruoasta ja ruoka-ajoista. Kyseli lasten karkkipäivistä, mutta ihan selvästikin sen olis tehny miel kysyä minulta että mässäänkös joka päivä herkkuja...

Yhteistyössä