Hakutulokset

  1. C

    apuja selkämenosuuntaan istuimeen 6kk:lle jonka saisi tarpeeksi takakenoon jotta pää ei retkota.

    Vie vähemmän tilaa kuin Britax Secura, joka vie paljon tilaa. Istuimessa on tukijalka, joten ei tarvitse nojata edessä olevaan penkkiin. Meillä kyseinen istuin on keskellä.
  2. C

    Maxi Cosin Priorifix vai Britax Römerin Safe Fix?

    Kyselit toisessa ketjussa Maxi-Cosi Mobista. Meillä sellainen on ja on selkämenosuuntaan. Tietääkseni sitä myydään vieläkin. Mutta varsinaiseen kysymykseen, Britax Fixway ja Recaron Polaric on varustettu isofix-kiinnityksellä ja ovat selkämenosuuntaan. Henk.koht. mielestäni parempi vaihtoehto...
  3. C

    Britax Multi-Tech ja Maxi Cosi -turvaistuimet

    Itse suosittelisin Maxi-Cosin Mobia. Saa toki vain selkämenosuuntaan, mutta on pitkäikäinen. Varustettu tukijalalla ja saa säädettyä ajon aikana. Meillä ko. istuimessa matkustaa n. 2,5 vuotias ( n. 95 cm ja 15kg ). Hyvin mahtuu vielä istuimeen. Ainoa miinuspuoli on, että istuimen selkänojan...
  4. C

    Millaisia kokemuksia Britaxin Evolva 1-2-3 tai two-way Elite turvaistuimista?

    Evolvan saa asentaa vain kasvot menosuuntaan. Mutta Britaxilla on Multi-tech, jonka saa asentaa molempiin suuntiin.
  5. C

    Onko kenelläkään kokemuksia Kiddyn (Comfort Pro) turvaistuimesta?

    Meille ostettiin kyseinen istuin äskettäin isovanhempien autoon varalle. Tuntuu olevan suosittu, kun mekin jouduimme odottamaan omaamme lähes pari kuukautta. Hirveästi käyttökokemusta ei vielä ole. Meillä matkustajana on 2,5 vuotias n. 15 kg lapsi. Itse en tuota istuinta ihan pienelle...
  6. C

    Turvallinen turvaistuin 9-36kg selkä menosuuntaan - mistä löytyisi?

    Meillä kokemusta Britax Securasta ja Maxi-Cosi Mobista. Lapsi reilu 2v. n. 94 cm pitkä / 14 kg ja pitkäselkäinen. Seuraavassa meidän kokemuksia: Britax Secura: vaatii autossa paljon tilaa, hyvin tilaa lapselle, tukevat vyöt, hyvät istuimen säädöt, saa todella tukevasti kiinni autoon, istuimen...
  7. C

    vaikea valinta....

    Meiltä siis löytyvät nuo kyseiset vaunut. Todella tyytyväisiä olemme olleet. Meillä ostokriteerinä oli se, että vaununkopan/ratasosan täytyy olla irroitettava, koska runko jää meillä kylmään eteiseen. Enkä mitään homehtumisriskiä suostunut ottamaan. Vaunukoppa on iso, mutta sinne mahtuu myös...
  8. C

    Kokemuksia britaxin Multi-tech, secura ja Hi-Way istuimista?

    Itsellä on käytännön kokemusta ainoastaan Securasta. Se on hyvä istuin, suojaisa ja saa hyvään asentoon jo pienelle lapsellekin. Vyöt on helppo kiristää. Ja kallistuksen säätö on helppo. Mutta ulkomitoiltaan on armottoman iso, meilläkin etupenkillä ei istu mukavasti juuri kukaan... Eikä sen pidä...
  9. C

    kumpaa maitoa teillä juodaan?

    Meillä ei kumpaakaan. Meillä juodaan 1% Gefilus maitoa.
  10. C

    Onko muita matkailuautolla,-vaunulla reissaajia?

    Miten te matkailuautoilijat olette ratkaisseet lasten matkustamisen? Millaisissa turvaistuimissa lapsenne ovat matkustaessa? Meillä on tarkoituksena hankkia matkailuauto, jossa on myös ruokaryhmän ympärillä vyöt selkämenosuuntaan. Haluaisin tähän istuimen 1v., koska en halua laittaa häntä kasvot...
  11. C

    Nimilappuja lasten vaatteisiin??

    Käypä osoitteessa www.euroteam.fi , sieltä pitäisi löytyä. Ihan mukavan näköisiä olivat.
  12. C

    LAPSITYRANNI TV OHJELMA

    Pukemisesta tuli mieleen, kun siinä jaksossa äiti ei saanut pojalle kamppeita päälle. Mun mielestä pikkuriiviölle voi ja pitääkin pukea vaikka väkisin, jos muuten ei onnistu. En tarkoita kovakouraista pukemista vaan sen verran jämäkkiä otteita, että vaatteet saadaan päälle. Mielestäni tiettyjä...
  13. C

    raivostuttaa!!!

    mä olen jättänyt kurahousut kylmänviileesti kotiin. Hoitotäti huomautti asiasta ja sanoin että haalari kestää vettä ja siksi en tuo kurahousuja ollenkaan. Toisen lapsen ryhmässä oltiin tyytyväisiä siihen ettei haalarin päälle tarvitse enää laittaa toisia housuja, joten taitaa olla kiinni...
  14. C

    tammikuussa 06 syntyneitä

    \ Mieki oon Joensuusta :wave: Poju syntyi sektiolla 3.1. 3820g, 52cm.
  15. C

    Mikä ehkäisyksi?

    Nyt sitten haeskelen sopivaa ehkäisymuotoa. Lapsiluku pikkuhiljaa täynnä, joten kyse on pitkäaikaisesta ehkäisystä. Kierukka ei sovi, on ollut aiemmin. Muista ei sitten ole kokemusta, joten hyviä kokemuksia otetaan vastaan. Plussat ja miinukset sekä hinta =) Kiitos kaunis jo etukäteen :D
  16. C

    Esikoulun tärkeys

    \ Mutta miten lapselta "estetään" oppimishalut? Oma tyttö täyttää kohta 6-v ja hän on kesästä asti halunnut opetella lukemista,ym. Tuntuu hölmöltä olla auttamatta jos yrittää ja yrittää, eikä onnistu ilman neuvoja. Olen kysynyt meidän päikkärin eskarin opettajilta neuvoja ja he olivat sitä...
  17. C

    Sektion jälkeen toinen?

    Mulla tuli esikoisen ja kakkosen välille eroa 1v8kk, eli tulinn raskaaksi imetysaikana, edellisestä sektiosta oli kulunut aikaa 11kk. Neuvolan terkka sanoi että ihan hyvä väli, joskaan pidemmästäkään ei olisi ollut haittaa. Kakkosen ja kuopuksen välille tuli eroa reilummin, reilu kolme vuotta...
  18. C

    täytekakku ilman kermavaahtoa

    \ Tätä voisi kokeilla, vaikken itse välitä marsipaanista :x Mutta eihän ne meikäläisen synttärit olekaan :D
  19. C

    sairaalasta varastettu?

    Tuttu vei vaatteita, vaippoja, rasvoja, pumpulipuikkoja, ym.. Todella fiksua :(
  20. C

    Ehkä tyhmä kysymys

    Kuukautiskierron pituus asetetaan ja sitten edellisten kuukautisten alkamisajankohta. Ainakin silleen mulla toimi, mutta ei siitä näe hedelmöittymispäivää..Ihan perusraskauskiekko siis.

Yhteistyössä