Hakutulokset

  1. S

    Työmarkkinatuen tarveharkinta poistettava !

    Käy allekirjoittamassa nettiadressi osoitteessa Ilmainen nettiadressipalvelu - Adressit.com jos olet samaa mieltä ! Kiitos !
  2. S

    4 H-kerhon dogsitter / Tampere ja lähialueet

    Hei! Ilmoittelen tässä kiinnostuneille lemmikin omistajille, että meiltä löytyy 4 H-kerhon kouluttama 15-vuotias reipas ja erittäin eläinrakas tyttö. Hän tulee mielellään hoitamaan niin koiria kuin kissojakin. Voit laittaa s.postia hänelle osoitteeseen annika_saukkonen@hotmail.com :)
  3. S

    Pieni merenneito dvd !

    Haluaisin sen ostaa lapsille, kun tuo vhs levis just eilen.. :( Kun nyt näyttää siltä, että sitä ei enää mistään saa (vai saako kaupoista) .. ~moderaattori muokkasi~
  4. S

    Lapsen permanentista

    Meillä just 7 vuotta täyttänyt tyttö haluaisi kiharoita. Ja siis sellaisia kiharoita, mitkä ei lähtis heti pois. Kuinkahan pienelle lapselle noita permanentteja tehdään??? Itse olin 9- tai 10-v. kun mulle laitettiin ekat kiharat..
  5. S

    Pienten lasten isistä tutkimus

    Aamulehdessä tänään:" Yli kolmannes leikki-ikäisten lasten isistä on väitöstutkimuksen mukaan alkoholin riskikuluttajia. Alkoholin käyttö, isyydestä aiheutuva stressi ja parisuhdeongelmat liittyvät kiinteästi toisiinsa ja ovat yhteydessä isien vaikeuteen olla sitoutunut ja vastuullinen vanhempi...
  6. S

    Ikäseulonnat/Papa-kokeet eri kunnissa

    Onko teille tullut kutsua iän mukaisiin papa-kokeisiin? Ja missä kunnassa asut? Tampereelle ei ole ainakaan minulle tullut ja ikää mulla 40 vuotta. Labrassakaan eivät tienneet, että tuleeko kutsua vai ei. No kukas sen sitten tietää?!
  7. S

    Missä modet? Nukkumassa?

    Pyysin tuossa aiemmin lopettamaan yhtä ketjua täällä, kun aihe on kyllä mun mielestä aika lailla mauton. Kyse siis tuosta, kun joku valopää pohdiskelee, että miten mies voi kestää sen jos perheessä vain tyttölapsia. Miksi oma kommenttini ei sinne kelvannut? Ja tuo edellämainittu järjen...
  8. S

    Auttaako Activia vastustuskykyyn ?

    Haluaisin kuulla kokemuksia, että onko teillä Activian käyttö auttanut saamaan paremman vastustuskyvyn. Vai joku muu tuote ehkä? Nyt on meillä sairasteltu niin paljon, että mikä tahansa apu tulis tarpeeseen. Korjaus heti alkuun: Tarkoitin siis Actimelia..
  9. S

    Suositelkaa hyvää imuria

    Meillä olisi uuden imurin hankinta taas edessä, kun edellinen ei paria vuotta kauempaa kestänyt. Meillä siis Electroluxin Ergospace-mallinen imuri, jonka suulakeosa ei yksinkertaisesti pysy kiinni putken päässä. Harmillista, sillä muuten imuri toimisi ihan moitteettomasti! Kertokaas millaisia...
  10. S

    Tampereen alue, erit. Hervanta

    Täällä 39-v. neljän tytön äiti etsiskelee jälleen seuraa puistoihin, kaupungille, lastentapahtumiin tai vaikka kahville. Voit olla ikäiseni tai nuorempi, ikä ei ole ihmisessä pääasia! Itsellä lapset iältään: 13v. 5 1/2v. 2 1/2v. ja 9kk. Olisi mukava tutustua paremminkin. Jos haluat, voidaan...
  11. S

    Parasta palautetta

    Parasta palautetta tulee kyllä lapsilta. Tänään pulkkamäessä tuo mun viisivuotias tyttö sanoi yhtäkkiä, että "Mulla on kiva äiti!". Siinä unohtuivat kyllä samantien ne 500 kertaa, kun se sama tyttö on manannut mulle, että "Sää oot ihan tyhmä!". :D :heart: Niin, ja mä vastasin tytölle, että...
  12. S

    Sunnuntailapsille potkupuku

    Eilisessä Aamulehdessä oli ilmoitus, että ajalla 9.3. - 11.5. sunnuntaina syntyneille lapsille Veikkaus jakaa potkupukuja (lottopalloilla koristeltuja). Joten jos sinulle tai jollekin tutullesi syntyy tuona aikana vauva, niin ilmoita yhteystietosi nettisivulle www.veikkaus.fi/potkupuku. Ikävä...
  13. S

    Sunnuntailapsille potkupuku

    Hei! Jos tiedät jonkun, joka saa lapsen jonakin sunnuntaina ajalla 9.3. - 11.5. niin ilmoita siitä veikkauksen nettisivuilla www.veikkaus.fi/potkupuku. Veikkaus lahjoittaa lapselle lottopalloilla koristellun potkupuvun. =)
  14. S

    Meille syntyi tyttö! : )

    Meille syntyi neljäs tyttö. Perjantaina 5.10. klo 7.34. Mitat: 3 420 g ja 49 cm, päänymp. 34 cm ja pisteet 9-9. Syntymäpaikka Tays. =)
  15. S

    Onko aivan "epänormaalia" ?

    Jos äiti haluaa mennä isompien lastensa kanssa esim. huvipuistoon tai muulle retkelle ja isä viihtyy paremmin kotona (raskaan työpäivänsä jälkeen)... Niin pitääkö mun silti raahata sinne retkelle myös se väsynyt isi ja vieläpä vaativaksi tietämäni vauva ?? Vai voinko hyvällä omalla tunnolla...
  16. S

    Tampereen alue, erit. Hervanta

    Täällä 38-vuotias iloinen, seurallinen ja nuorekas äityli kaipailee uusia ystäviä ja tuttavuuksia. Minulla itselläni lapset 12v. 4 1/2v. ja 1v. 8kk. Tyttöjä ovat kaikki. Itse olen kotona ja odotan neljättä lasta syntyväksi lokakuun puolenvälin paikkeilla. Sinun iälläsi tai...
  17. S

    Kotiäidit nyt rinta rottingille! = )

    Uuden pohjoismaisen tutkimuksen mukaan lasten hyvinvointi on paljolti kiinni vanhempien kanssa vietetystä ajasta. Suomessa havaittiin lisäksi, että äitien työssäkäynnilla on oleellisia vaikutuksia lasten hyvinvointiin, mm. kielteisen identiteetin ja puutteelisen hoivan syntyyn. Aamulehdestä...
  18. S

    Minkälainen puudutus on spinaali?

    No, siinähän se kysymys jo tulikin...Eli kun tuolla yhdessä keskustelussa puhuttiin paitsi epiduraalista, niin myös spinaalista. Eli mikä ihmeen spinaali?? :ashamed:

Yhteistyössä