Hakutulokset

  1. D

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    lerppis joo tosiaan se inkivääritee ja yrttiteet on kans kiellettyjen listalla... Itsellä tulee juotua ihan tavallista mustaa teetä. Kahvia en kuitenkaan ole koskaan opetellut juomaan, niin se tee suotakoon... Täälläkin alkaa jo maha olemaan sen verran kasvanut, että tavalliset farkut ei...
  2. D

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Tervehdys! :wave: Täällä olisi yksi odottaja lisää. Edellinen raskaus päättyi viime kesänä keskenmenoon, joten aika varovaisin mielin ollaan tähän raskauteen suhtauduttu... Varhaisraskaudenultrassa kuitenkin näkyi vahva syke ja terkkarikin meinas, että turvallisilla vesillä ollaan jo, joten...
  3. D

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Minkälaisia tunteita raskauden yrittäminen herättää?

    Paljon ristiriitaisia tunteita herättää tämä raskauden yrittäminen... Alussa olin kyllä hyvinkin tietoinen, että voi kestää jopa vuosia, ennenkuin tärppää ja sitä vaan mietti, että miten ihmeessä sitä jaksaisi odottaa NIIN kauan. Tuntui, ettei jaksa odottaa edes paria kuukautta. Minusta on...
  4. D

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko jo päässyt kokeilemaan Clearblue-raskaustestiä?

    Olen päässyt kokeilemaan. Tein varmuuden vuoksi 3 raskaustestiä peräkkäisinä päivinä ja kaikki näytti samaa, raskaana 2-3. Testi on kyllä siinä mielessä hyvä, että tuloksesta ei voi erehtyä. Joskus, kun on tehnyt sellaisen testin, jossa tulos näkyy viivoina, on sitä sitten tullut tutkittua, että...
  5. D

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Millaisena olet kokenut Clearblue ovulaatiotestien käytön?

    Ovulaatiotestiä oli kyllä todella helppo käyttää ja testituloksesta ei voi kyllä erehtyä :) Onnistuin bongaamaan hymynaaman jo kolmannella testiliuskalla ja heti samasta kierrosta sitten raskauduin, eli oman kokemuksen mukaan testi on myös luotettava!
  6. D

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Meillekin tuli sitten huonoja uutisia. Varhaisultrassa näkyi, että pienen kasvu oli pysähtynyt eikä sykettä löytynyt, eli tuloksena keskeytynyt keskenmeno. Nyt on sitten lääkkeellinen tyhjennys takana ja malttamattomana odottelen, että pääsee aloittamaan alusta. Tuntuikin välillä, että vähän...
  7. D

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Koetko, että saat tarpeeksi henkistä tukea lähipiiriltäsi?

    Mekään emme ole kertoneet vauvahaaveista vielä kellekkään ja se on mielestämme ollut hyvä ratkaisu. Tämä on kuitenkin niin henkilökohtainen asia. Mies on ollut kyllä suurena tukena ja uskon, että sitten kun asiasta muille kerromme, niin saamme varmasti paljon tukea lähipiiriltäkin :)
  8. D

    Kaksplus.fi & Clearblue kysyy: Pystytkö keskustelemaan partnerisi kanssa lapsihaaveesta?

    Pystytään keskustelemaan mistä vaan. Tämä on kuitenkin yhteinen haave. Itse vaan välillä tunnun stressaavan enemmän siitä, että onko mahassa kaikki hyvin kun taas mies jaksaa koko ajan olla positiivinen ja huoleton... Ja kyllä se tietenkin auttaa minuakin jaksamaan kun mies on niin positiivinen :)
  9. D

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Pokusaj Mullakin tavallaan "hiipu" kaikki raskausoireet ja oli pois pari päivää... Kunnes sitten ilmaantu uudestaan. Eihän mitkään oireet/oireettomuus vielä tarkoita, että jotain olisi vialla :) Täälläkin koko ajan pieni pelko takaraivossa, mutta yritän ajatella, että oon nyt raskaana kunnes...
  10. D

    Kaksplus.fi & Clearblue kysyy: Onko teillä ollut ajankohtaista hakea tietoa/tukea lapsettomuudesta?

    Ei ole ollut ajankohtaista. Tuntui kyllä vähän, että raskautuminen onnistui jopa luvattoman helposti kun reilun 3 kk yrityksen jälkeen plussasi. Olin tosiaan varautunut siihen, että siinä voi mennä vuosiakin...
  11. D

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Vauvahaaveilijalle iso :hug: Toivottavasti vielä tärppää ja pysyy mukana loppuun asti! SummerDreams onnea hymynaamasta! Itselläkin se hymynaaman bongaaminen tuntui siltä, kuin olisi jo melkein raskaana! :D
  12. D

    Oulunseudun odottajat 2012

    ellujokinen Mitkä sulla oli viikot kun kävit siellä varhaisultrassa? Piti itsekin varata sinne Meri-Oulun neuvolaan varhaisultra, kun olo oli jo niin oireeton, että alko ihan pelottaan... Ens viikolle olis sitten aika! Mutta onneksi ne oireetkin sitten palasi pari päivää sitten! :D Eli taas...
  13. D

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Onnittelut kaikille uusille tulokkaille, erityisesti kozmic hurjasti onnea pitkän yrityksen jälkeen! :) Ja Tintti rohkeasti mukaan vaan :) Voimia haimille :hug: ON Oli sitten pakko varata varhaisultra ens viikolle kun alko olemaan jo niin oireeton olo, että ihan pelotti... Mutta ONNEKSI...
  14. D

    Oulunseudun odottajat 2012

    Mulla vapaapäivä, joten sama juttu! Palstailua vaan :laugh: Vois lähtä vaikka pihalle koiran kanssa kun aurinkokin alko paistamaan... :p
  15. D

    Oulunseudun odottajat 2012

    Heippa! :wave: Voisinpa minäkin ilmoittautua tähän ketjuun, eli oon 24v, oulusta ja esikoista odotellaan! Laskettu aika omien laskujen mukaan 24.1. eli tammikuinen täälläkin :) Huonoa oloa, vatsan nippailua, rintojen arkuutta ja turvotusta on oireina. Ne vaan tuntuu vähenevän koko ajan...
  16. D

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Ihan aluksi pahoittelut ja iso :hug: kaikille joukosta tippuneille. Toivottavasti enää ei tule huonoja uutisia! Asumisesta Asutaan tällä hetkellä ihan hyvän kokoisessa kerrostalokolmiossa, mutta marras/joulukuussa olisi tarkoitus myydä tämä pois ja muuttaa miehen lapsuuden kotiin (paritalo)...
  17. D

    Kaksplus.fi & Clearblue kysyy: Miten kauan olette yrittäneet saada lasta?

    Helmikuussa jätettiin ehkäisy pois, eli yritystä kertyi "huimat" vajaa 4 kk, ennenkuin tärppäsi.
  18. D

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Täällähän käy keskustelut vilkkaana! :) Oireista Ne loppu tänään ku seinään. Ainoastaan rinnat vähän aristavat, mutta siinäpä se. Aiemmin on sentään ollut vähän etovaa oloa, menkkamaisia kipuja ja tietenkin väsymystä tavallista enemmän. Mä oon jotenkin hullun vainoharhainen tämän raskauden...
  19. D

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Heipä hei! :wave: Varovaisesti kurkin, josko sitä itsekin liittyisi teidän joukkoon :) Lauantaina plussattu ja tänään aamulla saatu vielä toinenkin plussa, joten eiköhän sitä raskaana olla! Olo on ainakin sen mukainen... Meillä avopuolison kanssa siis ensimmäinen lapsi tuloillaan! :D...
  20. D

    Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

    Tänään aamulla testailin ja tikkuun tuli teksti "raskaana 2-3"! :D Ihan käsittämätöntä! Mä olen RASKAANA! Vaikka eilenkin oli ihan sellainen tunne, että jahas, menkat alkaa huomenna... (ja itse asiassa vieläkin tuntuu siltä...) Mutta niin se vaan näytti positiivista! Toivottavasti pysyy myös...

Yhteistyössä