Hakutulokset

  1. V

    Liberon ekstrakampanjat

    Tiettäkö kukaan koska seuraavaksi Liberolta tulossa joku ekstrakamppis kuten oli nää Legot? Tai ylipäätään että kuinka usein niitä on ollut.. kerhokaupan palkinnot kun on mitä on..
  2. V

    Kohdun repeämän jälkeen raskautuneita tai muuten kohdun paksuudesta raskausaikana tarkkailtuja?

    Olisin ihan kysellyt onko kukaan joutunut tarkkailuun liian ohuen kohdun seinämän vuoksi? Itse tänään rv 28+1 kävin kontrollissa äitipolilla ja siellä sitten katsottiin jo aiemmin epäiltyä vanhojen sektioarpien ohenemaa. Se oli 3,4mm ja lääkärin mielestä ohut. ( en tajunnut kysyä mikä olisi...
  3. V

    Onko joku joskus voittanut täältä sivustolta jotain?

    Ihan vaan olisin kyselly et missä ajassa ootte saanu palkinnon kotiin? Mulla on menny kohta 2 kuukautta ja oon kyselly kerran peräänkin.. Tuleekohan se ikinä..
  4. V

    Britax Affinity

    Voitinpa semmoiset arvonnasta, mutta tarttis vissiin myös sen kopan vauvaa varten.. Oletteko ostaneet 1) suomesta vai ulkomaisesta nettikaupasta 2) löytyykö vielä käytettynä? Vai pärjääkö ilman kun kuitenkin olis tarkoitus myös nukuttaa päiväunia noissa?
  5. V

    Kenelle tehdään ilmoitus sosiaalityöntekijän virkavirheestä?

    Tuossahan se otsikossa on kysymys. Eli kun vammaispalvelun tantta tekee virkavirheen niin kenelle asiassa edetään? Jos saman kunnan ylemmälle taholle, niin eihän niitä kiinnosta.. Sittenkö teen jokaisesta aina ylemmälle taholle kunnanjohtajaan asti vai?
  6. V

    Vastaava mestari Lahden seutu

    Eli suositelkaa hyvää vastaavaa mestaria Lahden seudulta. Rakennusprojekti käynnistymässä ja nyt tarvitsisi löytää rakennusmestari. Googlella en löytänyt mitään suosituksia enkä niitä ilman ketään ota.
  7. V

    Renkaat rattaisiin.. tuunausprojektiin apua.

    Eli mulla on tossa semmonen pieni rattaiden tuunausprojekti. Tarvittisin uudet renkaat kun noi alkuperäiset lonksuu aika pahasti. Mistäs noita vararenkaita sais hankittua? Ja vielä mielellään valkoisia (umpikumisia)? Onkohan ihan mahdoton tehtävä..
  8. V

    Jukka-talot

    Suunnitellaan talon rakentamista ja nyt pitäisi jotain suuntaa antavaa budjettia miettiä. Näitä kerrotaan 2-4 talopaketti sääntöjä olen kuullut, mutta ajattelin ihan kysäistä josko joku Jukka-talon rakentanut osaisi vastava vähän tarkemmin. Eli kun Jukalla on tuo Perusjukka ja Jättijukka...
  9. V

    tylsä ilta.. FARMASEUTTI ja OMAISHOITAJA vastailee kysymyksiinne :)

    Lapset nukkuu ja mies töissä. Olen siis farmaseutti ja tällä hetkellä kotosalla omaishoitajana/hoitovapaalla. Saa kysyä mitä vaan mikä kiinnostaa.
  10. V

    DVD-soitin ameriikasta?

    Kattelin, että olis ameriikan maassa noi kannettavat DVD-soittimet halvempia. Mutta toimivatko ne täällä, siis onko noissa jotain maakodeja ettei toimis meikäläisten DVD-levyjen kanssa? Tiedän että jonkun sovittimen tarvii virtajohtoon, mutta levyjen kanssa toimivuus mietityttää.
  11. V

    Mitähän sitä kannattais ostaa Ameriikan reissulta?

    Olen ens kuussa lähdössä reissuun, ensimmäinen kerta tuolla mantereella. Mikäs siellä oli edullista verraten kotomaahan? Lapsille, itselle.. Syyhyttää jo päästä shoppailemaan :)
  12. V

    Lisätienestiä kotiäidille

    Tarttiis keksii jotain jo nyt kun vuoden päästä loppuu kotihoidontuki eikä ole aikomusta mennä takaisin töihin.. Mitenkäs te muut, mitä teette lisätienesteiksi? Mun pitäisi vähintään se kotihoidontuen verran saada tienattua/kk. Oon miettinu kotigastronomi, Avon.. tienaako noilla ja miten...
  13. V

    Pariskunnalle tekemistä Lahdessa?

    Keksikääpäs mitä me miehen kanssa tehtäisiin kun meillä on pitkästä aikaa vapaailta eli perjantai klo16- lauantai iltapäivään. :heart: Keilailu ei onnaa kun mun ranne ei kestä, leffaa ei aina viittis mennä kattomaan. Vinkkejä!
  14. V

    Halvimmat lennot

    Mistä ootte ostanu halvimpia lentoja? Tarttiis lähteä käymään kaverilla USA:ssa.
  15. V

    Minkä ikäiselle lapselle 2-osainen toppapuku?

    Siinä se kysymys. Eli milloin semmoisessa alkaa olla järkeä? Miten itse koette sen paremmaksi kuin kokohaalarin? Henkseleillä vai ilman?
  16. V

    Luumurahkan säilyminen

    Niin ihan olisin vaan kysellyt, että kuinkakohan kauan luumurahka säilyy hyvänä jääkaapissa? Jos olis jo tänään tehny valmiiks, niin ei huomenna tarvitsisi enää kokkailla..
  17. V

    "Vanheneeko" lasku?

    Tai siis kysymys siitä kun ei vieläkään ole tullut meille koko laskua.. Ollaan nyt odoteltu laskua touko-kesäkuun aikana tuoduista multa- ja sorakuormista ja soiteltu pari kertaa laskun peräänkin.. En kyllä enää soittele jos eivät osaa laskuttaa ajoissa. Vanheneeko tämmöinen "ostos" jossain...
  18. V

    Nintendo Wiin omistajat

    Mitä olette mieltä voiko sillä tasapainolaudalla helposti pelata myös niin, että laittaa pöydälle ja käsivarsilla painaa? Siis onko kovin jäykkä ja hankala ohjata? Kyselen, koska olen joululahjaksi hankkimassa koko perheelle jotakin konsolia ja meillä on vaikeasti liikuntavammainen tyttö, ja...
  19. V

    Töihin paluu ja työpaikanvaihtoasiaa

    eli mulla on suuren suuri ongelma. B) en haluais mennä takaisin töihin etenkään omaan työpaikkaani ja loppukesästä pitäis viimestään päättää mitä tehdä. varaa ei ole jäädä kotiin lapsen kanssa, mutta omaan työpaikkaan palaaminen suorastaan ahdistaa jo ajatuksena. eli mitä mä teen...
  20. V

    Töihin paluu ja työpaikanvaihtoasiaa

    eli mulla on suuren suuri ongelma. B) en haluais mennä takaisin töihin etenkään omaan työpaikkaani ja loppukesästä pitäis viimestään päättää mitä tehdä. varaa ei ole jäädä kotiin lapsen kanssa, mutta omaan työpaikkaan palaaminen suorastaan ahdistaa jo ajatuksena. eli mitä mä teen...

Yhteistyössä