Hakutulokset

  1. N

    HARMAA VIIVA raskaustestissä..

    Mitä mahtaa tarkoittaa sellainen kun testiin tuli kaksi viivaa.. kontrolliviiva oli sininen ja raskautta osoittava viiva vaalean harmaa. Mieskin näki toisen viivan joten ei ollut pelkkää kuvitelmaa. ;) Kuukautisia ei oo kuulunut synnytyksen jälkeen joten oli pakko testailla josko tässä olisi...
  2. N

    Miten pitkään kannattaa ootella?

    Miten pitkään muut on odotelleet menkkojen alkamista synnytyksen jälkeen? onko jouduttu lääkkeillä käynnistämään vai alkoiko normaalisti? Täällä kova vauvakuume, mutta menkkoja ei kuulu :/
  3. N

    haluaisin tietää?? vastatkaa!

    Olen itsekkin vm-87 oleva äiti ja haluaisin nyt tietää että pitääkö oikeasti paikkaa että nuoret äidit eivät imetä kaikista sen terveys vaikutteista huolimatta? Eli todistetaan asia vääräksi ja pinotaan tähän kaikki ikä, lapsiluku ja kuinka pitkään imetitte? Itse imetin esikoista 9kk ja...
  4. N

    Raskaustesti..

    Tein testin tänään ja jäi ihmetyttämään, kun pissi rupes imeytymään raskautta osoittava viiva tuli näkyviin ja kontrolliviivan jälkeen se raskautta osoittava viiva muuttu harmaaksi.. :/ Mitä ihmettä se tarkoittaa ja onko kenellekään muulle käyny näin? Toivottavasti joku vastailee piakkoin!
  5. N

    miten nopeesti muilla..?

    Miten nopeesti muilla on alkanut menkat synnytyksen jälkeen? Osaako joku sanoa miten pitkä aika vielä on normaalia? :/
  6. N

    apua..nuvaringistä..

    voisko joku jelppiä ku viimeyönä alko menkat ja aamulla laitoin ekaa kertaa ehkäsyrenkaan (alotin siis nyt sen käytön kun ei oo ollu aikasemmin hormonaalista ehkäsyä,käsittääkseni piti laittaa ensimmäisenä vuotopäivänä?)nii,pulma on nyt siinä ettei sen jälkeen ole tullut yhtään...
  7. N

    vielä ehkäisylaastarista...

    Kun alottaa sen käytön,nii laitetaanko se sillon ekan kerran ku menkat alkaa.Mulla on jälkitarkastus torstaina ja koko ajan tuntuu ett menkat alkaa ennen sitä..ei jaksais taas kuukautta ootella ett saa ehkäsyn käyttöön..ja kertokaa vaan lisää kokemuksia siitä,hyviä/huonoja,jos vaan löytyy.kiitos.
  8. N

    ehkäisylaastari?

    Siis kertokaa miten se toimii ja onko hyvä.Mitä sivuvaikutuksia yms. Kiitos.
  9. N

    Nakin syönti pikkulapsella

    Kuinka monta nakkia voi 2 vuotiaalle viikossa antaa, meillä kun typykkä niitä niin kovasti haluis syödä, mut kun ne ei ole terveellisiä.

Yhteistyössä