Hakutulokset

  1. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Hiljaista täällä on ollut, varmasti joku pian jo pikkuisen syliinsä saa jollei ole saanut jo. :love: @Mirggunen oletko jo saanut sektiopäivän? On se varmasti jännittävää ja pelottavaakin kun tietää riskit. Toisaalta itse ainakin ajattelen että pienempi riski suunnitellussa sektiossa kuitenkin...
  2. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Tuntuu tosiaan että aika matelee vaikka kylläpä niitä viikkoja tietty lisää koko ajan tulee. Tuo raskaussovellus on kyllä ihan ehdoton, en muuten olisi kärryillä missä viikoissa mennään. :D Nyt on tainnut alkaa loppuraskauden vaivat. :censored: Liitoskivut alkaa ihan todella vaikuttaa...
  3. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Uusi äitiyspakkaus on ihan kiva. En tosin alunperinkään ajatellut että sen ottaisin kun meillä on jo peitto, makuupussi, toppapuku jne. Äitiysavustuksen voi sitten sijoittaa sisävaatteisiin kun niitä on ostoslistalla. Pikkuhiljaa pitäisi alkaa niitäkin ostelemaan ja kirppareilta varmasti...
  4. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Rakenneultra täälläkin käyty ja siinä kaikki kunnossa. Pikkuinen vastasi hyvin viikkoja ja kaikki rakenteet normaalit. Ultraaja ei sanallakaan maininnut sukupuolesta mitään eikä edes kysynyt että onko vielä jotain kysyttävää, niinkun edellisillä kerroilla on tehnyt. Eihän se tuon ultran...
  5. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Mä en oo fb-ryhmiin liittynyt enkä vielä tuohon julkiseenkaan kun en ole vielä täysin tullut kaapista ulos. :D Tervetuloa hanggu! :) Mulla ei ole aiemmin ollut linea negraa eikä ole nytkään tullut. Raskausarpiakin olen aika hyvin onnistunut välttelemään kaksi raskautta niin jos kolmaskaan...
  6. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Uskon myös siihen että odottajan vartalon malli vaikuttaa enemmän mahan muotoon kuin vauvan sukupuoli. Mulla ei oikein ole mitään tyttö- tai poikaoloa. :) Kumpikin on ihan yhtä toivottu. Esikoiselta kysyin että olisiko pikkusisarus kiva niin hän vastasi heti että pikkuveljen hän haluaisi. :D...
  7. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Mitään erityisiä mielihaluja ei ole ollut. Ei ole kyllä edellisissäkään odotuksissa ollut. Hiukset olen värjännyt kampaajalla viimeksi syyskuussa ja juurikasvu alkaa olla aivan järkyttävä. :unsure: Pakko varmaan kertaalleen raskausaikana värjätä. Muuten en oo mikään kova kosmetiikan kuluttaja...
  8. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    @4N5KU onneksi kaikki on kunnossa ja onnea pojasta! :love: @maikkivaan onnea kaksosista! Uskon että riskiraskaus on stressaavaa mutta seurantakin on varmasti myös sen mukaista. :) Täällä on vointi aikalailla normaali. Eipä muuten huomaa olevansa raskaana kun että maha on kasvanut. Vaikka...
  9. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Tervetuloa 4N5KU ja toivottavasti olisi väärä hälytys. :) Todennäköisyydet on kuitenkin terveen lapsen puolella. Äityispakkaus on tosiaan julkaistu yleensä maalis-huhtikuussa ja se on ollut lapsimessuilla hypisteltävänä. Viime vuonna se taisi olla jo jaossa kun messut oli. Se äitiysavustuksen...
  10. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Suuret pahoittelut ja voimia jatkoon listalta pudonneille! :cry: Tänään oli toinen neuvola ja siellä kaikki hyvin. Sydänäänet kuului mutta pikkuinen tosiaan liikkuu paljon niin joutui sitä muutaman kerran etsimään. Painoa oli tullut 500g vaikka ajattelin että joulun herkuttelut olisi voinut...
  11. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Nt-ultra takana ja pieni vauvahan se siellä köllötteli. Tarkkaan ultrailtiin ja kätilö ihanasti kaikkea kertoili. Nt oli 0,8mm ja mittojen mukaan vastasi viikkoja 12+4. Istukka oli pääasiassa takaseinällä mutta jonkun verran kohdunsuun päällä vielä niin se on todennäköisesti vuodot aiheuttanut...
  12. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :love: Mulla on aiemmissa raskauksissa tehty np-ultrat 11+ viikoilla ja alakautta on ultrattu. Nyt kun varasin aikaa niin kätilö sanoi että viikkoja pitää olla vähintään 12+0 ja vatsan päältä ultrataan mutta silti voi kuulemma joutua alakautta katsomaan jollei...
  13. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Pahoittelut vuuti ja Menia :( Väsymystä tuntuu olevan ilmoilla ja niin on täälläkin. Klo 18 aikoihin alkaa olla semmonen olo että voisi vaikka mennä nukkumaan ja illat menee ihan koomaillessa. Mitään ei jaksaisi tehdä.:sleep: Muuten oireena on aaltoileva pahoinvointi. Tähän asti en ole syönyt...
  14. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Ihana lukea ultrakuulumisia. :love: Tuo Kaarinassa toimiva Jussi oli aikoinaan Mehiläisessä ja hänen vastaanotolla oon esikoisen varhaisultran käynyt. Todella ammattitaitoinen tapaus, tykkäsin kovasti hänestä. Väsymystä on täälläkin kovasti ja se tuntuu alkavan jo puolen päivän jälkeen...
  15. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Voimia @Kiira29 ja onnea tuleviin kiertoihin! @miniminimini Kirjoitinkin aiemmassa viestissä että esikoisen aikaan kävin 6+4 ja hyvin näkyi syke. :) Toki jos on mahdollista että laskettu aika heittääkin parillakin päivällä myöhäisemmäksi niin ei välttämättä näykään. Vaikka mietin jo että en...
  16. emmilotta

    Heinäkuiset 2018

    Heippa kaikille! Monella muullakin tuntuu olevan epävarmuutta ilmoilla mutta kai se vaan täytyy ajatella että raskaana kunnes toisin todistetaan. :) Näillä tiedoin meille olisi tulossa kolmas murunen, isommat on 3- ja 5-vuotiaat. Ihmeen rauhallisesti olen onnistunut toistaiseksi olemaan kun...
  17. emmilotta

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Raejuustosta on sen verran mainittava että sehän on pastöroidusta maidosta tehtyä ja mulla ainakin terkka kehotti sitä syömään kun muuten tulee maitotuotteita vähän käytettyä. Kalsiumia syön kyllä lisäksi pillerimuodossa kun muuten jäis varmaan saanti vajaaksi. Nellielli mä opin kans...
  18. emmilotta

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Vakuutuksia on meillä ruettu vertailemaan. Mies on kysynyt useammalta vakuutusyhtiöltä tarjouksia. On niissä kyllä melko paljon eroja et saa nähdä miten vaikea valinta sit tulee kun pitäis yhteen päätyä. :D Mulla itellä on niin hyvä vakuutus mutta se on otettu joskus niin kauan sitten ettei niin...
  19. emmilotta

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Meinasin että vaan luen listeriakeskustelun enkä siihen mitään sano mutta en malta olla hiljaa. Olen samoilla linjoilla monien muiden kanssa että suositusten noudattaminen on normaalia, huolehtivan tulevan äidin toimintaa. Scalan kanssa olen samaa mieltä fourth giftistä. Fourth giftillä tuntuu...
  20. emmilotta

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Kiitos Henna-Riikka75 uudesta pinosta :flower: Vähän sama loru mulla kun monella muulla: luen melkein päivittäin mutta en saa aikaseks kirjottaa niin usein. Liikkeitä oon odotellu mutta kaitpa ne sieltä tulee. Välillä jotain tuntuu mutta ei oikein osaa erotella onko pikkusesta vai...

Yhteistyössä