Hakutulokset

  1. semouna

    ystäviä vantaalta

    Moi suklaamousse, Asun Myyrmäessä, aika lähellä martinlaaksoa. Voi laittaa yk.viestiä tai mailaa tähän osoitteeseen: minoucha_minouche@hotmail.fr
  2. semouna

    Keskenmeno

    Kun on keskenmenon riski, miten voi olla miettimättä, surematta ja stressaamatta seuravaava ultraa odotellen?
  3. semouna

    keskenmenoko taas?

    Moi, Ootko käynyt kätilöopistossa?sielä on hyvät lääkärit ja kätilöt, jotka hyvin auttaa ja selittää. Mä oon itse käynyt viime tiistaina, kun oli verenvuodot niinkuin kuukautiset ja on edelleen, olen rv 8. Kävin ultrassa ja gyne sanoi siinä, että kohdunontelo on tyhjä. On kahta mahdollisuutta...
  4. semouna

    Äippäseuraa Helsingistä

    Moi, Tottakai mahtuu (sori vasta nyt luin sun viestin). Voi laittaa yksityisviestin. Mä oon vantaalta 36v. Nyt en varmaan enää odota lasta kun on nyt varmaan keskenmeno menossa, mutta saa nähdä mitä näy ultrassa torstaina :( mäkin kaipaan kahvitteluseuraan
  5. semouna

    Rusehtava limainen vuoto

    Hei, kiitos vastauksestanne. Mullekin on kestänyt n.viikon ja nyt alan jo huolestua enemmän, mutta kätilöopistosta sanottiin, ettei tarvitse mennä sinne, ellei tule runsaasta vuotoa sekä kipua, silloin pitäisi soittaa. Mutta mä varmaan ajon soittaa sinne heti huomenna....no saa nähdä mitä ne...
  6. semouna

    Rusehtava limainen vuoto

    Raskausviikkoja 7+3 ja huolenaiheena rusehtava limainen vuoto. 7.04 alkoi ensin verinen vuoto mutta niukka, ei niin runsas kun kuukautiset, ainoastaan pyyhkiessään, että pärjää ilman sidettä. Alussa oli punaista vuotoa sitten se muuttui ruskeaksi. Välillä ei tullut mitään, sit tuli kerran...
  7. semouna

    ystäviä vantaalta

    Kethlin: Olen itse vantaalta myyrmäestä 36v äiti. mistä päin vantaata olet?
  8. semouna

    ystäviä vantaalta

    Olen itse vantaalta myyrmäestä 36v äiti. mistä päin vantaata olet?
  9. semouna

    Äippäseuraa Helsingistä

    Moi, Täällä 36v äiti ja odottaa toista lasta myyrmäestä, uusia kavereita etsimässä, mahtuisiko mukaan?
  10. semouna

    Lastenne nimet?

    Erika Selma
  11. semouna

    uusia kavereita :)

    Moi, Täällä olisi pian 37v äiti vantaalta. tyttö 11v ja odotan toista ja on ihan aluillaan. Mielelläni tutustuisin uusiin ihmisiin. sp-osoitteeni on: minoucha_minouche@hotmail.fr
  12. semouna

    Ystäviä???

    Terve kaikki, Täälläkin vm 75 vantaalta kaipaa uusia ystäviä. Minulla kakkosen odotus aluillaan :)

Yhteistyössä