Hakutulokset

  1. Ä

    abc-kantokoppa???

    Tietääkö kukaan onko abc-desing rattaisiin kovapohjallista kantokoppaa olemassakaan? Sellainen mikä soveltuu vastasyntyneelle? muun merkkiset käy kun on tarkka mittojen kanssa....
  2. Ä

    huhtikuussa synnyttämään?

    laskettu aika olis 7.4 kätilöopistolle menossa synnyttämään. jos haluut kirjotella ni sähköposti osote on: aija81@luukku.com
  3. Ä

    G: minkä kokoisia teidän 1v 2kk lapset ovat?

    juuri pojan kanssa neuvolasta palattin. pikku-miehellä pituutta 80 cm ja painoa 9985 g. Pitkä poika siis täällä =)
  4. Ä

    ihanaa, uimahalli palas kesälomalta

    =) johan sitä oli odotettukin. olipa kiva taas käydä uimassa matkaa. ens kerralla sit likka mukaan... =)
  5. Ä

    kuntosalista, taas:)

    nyt vaan niin päin, että suosittelen kaikille lämpimästi kuntosalia, jos vaan mahdollista ja kiinnostusta. eilen kävin itse eka kerran ja kyseessä oli reilu tunnin treeni. vaikka oli rankaa niin olo oli mahtava sen jälkeen. Kyllä minuun ainakin sali-kärpänen puraisi niin että uudestaan on PAKKO...
  6. Ä

    ja tänään ruokana??

    niin elikäs, mitäpä muilla tänään ruokana?? meillä taco-tuorejuustolla täytettyjä broiskunrintoja ja riisiä. on muuten herkkua, kantsii kokeilla :)
  7. Ä

    Kuntosalista??

    Käykö kukaan teistä säännöllisesti kuntosalilla? itse olen harkinnut aloittavani. kuinka nopeesti on tullut tuloksia?

Yhteistyössä