Hakutulokset

  1. P

    Rakastan läskejäni!

    Mä rakastan TERVEYTTÄNI :heart: :headwall:
  2. P

    Pitäs saada tuonne huuto.nettiin sellainen esto

    Voiko samalla nimellä olla kaks tunnusta ???
  3. P

    Pitäs saada tuonne huuto.nettiin sellainen esto

    Älä ilmoita paikkakuntaa ilmoituksissasi !! Ei löydä sinun tietojasi enää kun olet vaihtanut nimimerkin
  4. P

    G; Joko lapsillanne on kesäkintut?

    :laugh: Joo
  5. P

    miksei mulla oo kavereita.....

    Mä olen saanut paljon kavereita leikkipuistosta, seurakunnan avoimesta kerhosta ja ihan kuule täältä netin ihmeellisestä maailmasta. ai niin ja viime kesänä uimarannalla tutustuin aivan ihanaan ihmiseen jota tätä nykyä kutsun ihan sydän ystäväksi. Lasten kautta sitä tutustuu paljon ja jos...
  6. P

    monen lapsen äidit

    Minkä ikäisiä lapsia muilla sitten on? Meillä on 4 alle eskari ikästä Mä kyllä olen TOSI tarkka että kaikki pukee "oikeat" vaatteet. Käännytän takas jos pipo on väärä takin kanssa :whistle:
  7. P

    monen lapsen äidit

    \ :o Täh... Kannattaa sitten miettiä tooosi tarkkaan elämäänsä jos jossain vaiheessa pelkkä ulos meno OMIEN lasten kans on niin vaikeaa ettei lähde ulos Paremminkin tsemppaisin kaikkia lähtemään ulos ja olemaan paljon ulkona. :attn:
  8. P

    monen lapsen äidit

    IHANAA että tää tuli puheeks.. Mä en pidä yhtään lähtemisestä.. Mulla tahtoo eniten mennä hermo just eteisessä. Joten joku tolkku täytyy olla... Meillä isommat jotka pukee jo itse 4v---> Käy eka vessassa. Laitan vaatteet lattialle. Pukevat itse. Ja saavat mennä jo odottamaan joko...
  9. P

    MIKÄ NÄKY :O

    \ jepjep :saint: :)
  10. P

    MIKÄ NÄKY :O

    ensin en mainannu tätä mainita edes ettei tuu sotaa.. mutta tää vauva oli todella pyöreä muutenkin.. ihan niinku oma nuorimmainen vauvana. ei todellakaan ois tarvinnu extra kaloreita. :/ :attn:
  11. P

    MIKÄ NÄKY :O

    Oltiin lasten kanssa kevät kirkossa. Vieressä istui perhe, poika vajaa 2v ja tytär joku 6-8kk. Vauva alkoi kitisemään (kuinkas ollakkaan) siinä sitten ja iskä viihdytti lastaan. tyttö ei edes itkenyt vaan ähkäs tylsyyttään. sen sijaan että jompikumpi olis pidelly ja lähtenyt vaikka kantaa lasta...
  12. P

    mikä on miehenne...

    \ onks hää turuust ? B)
  13. P

    mikä on miehenne...

    "Rahhoo ettei tee pahhoo" :headwall: kun tililappu tulee
  14. P

    Mikä paras pyykinpesuaine?

    missäs lämpötilassa pesit?
  15. P

    ÄitienpäivälahjaPINO

    Mä sain kortteja, kukkia, suklaata ja 500e lahjakortin mistä oon tosi happy !!! B)
  16. P

    Mistä et tingi?

    en tingi ruuasta, vaatteista, kengistä mieluummin tingin lehdistä, leffoista, matkoista B)
  17. P

    Olenko mielestänne turhan veemäinen?

    Meillä MIEHEN TYTÄR asuu äidillään. Joka ikisessä sukujuhlassa tyttö on ollut mukana. Tytön hausta ja viennistä on sovittu isän, isovanhempien ja kummien kanssa. Oli häät, ristiäiset tai mitkä kemut tahansa niin aina on isän puolen suku tai isä itse pitänyt tytön matkan teosta huolta. Ei ole...
  18. P

    Onnistumismahikset pettämisen jälkeen

    Tuohon edelliseen kommenttiin viitaten. Voi olla, että parisuhde ei tule entiselleen ja jotain menee pysyvästi rikki. Mutta on aina mahdollista, että kriisistä selviydyttyään puolisot ovat läheisemmät (uskokaa huviksenne, minä tiedän). Ja etenkin jos liitossa on lapsia ja rakkautta on yhtään...
  19. P

    Pikkujoulut

    Sekä miehet että naiset pikkujouluilevat ihan saman kaavan mukaan, oli naimisissa tai ei, lapsia tai ei. Minäkin ajauduin kiihkeään hetkeen työkaverin kanssa, kummatkin ollaan naimisissa ja lapsiakin muutama. Ei vaan mahda mitään. Seksiä ei harrastettu kuitenkaan.

Yhteistyössä