Hakutulokset

  1. Riivinrauta

    Pitäisitkö valmistujais juhlat vaiko et?

    Siis mulla tilanne se että oon oppisopimuksella opiskellut Rahoitus ja vakuutusalan ammattitutkinnon ja valmistun syksyllä. Nyt sitten mietin että olisko toi valmistujaisjuhlan paikka? Aikanaan kun valmistuin leipuriksi, en pitänyt juhlia kun jotenkin en pitäny sitä niin suurena saavutuksena...
  2. Riivinrauta

    Perintöasioista.... ex miehesi voi periä sinut

    Siis koulutuksessa oli puhe perintöasioista ja siellä sitten lakimies antoi esimerkkitapauksen (siis ehkä fiktiota mutta mahdollista): Pariskunta, jolla oli yksi lapsi erosivat. Nainen meni uusiin naimisiin rikkaan miehen kanssa, ei avioehtoa. Nainen, poika ja uusi mies kuolivat...
  3. Riivinrauta

    Jos sulla olis mahdollisuus matkustaa kuukaudeks Las Vegasiin perheen/kaveriporukan kanssa....

    ..niin kumman valitsisit. Porukkaan kuuluu 5-12 henkeä. Asuisitko mielummin Hotellissa keskustassa n.500-1500€/kk/hlö * Hintaan sisältyy maksimissaan aamiainen * Internetin käyttö maksullista useimmissa hotelleissa * Kaupungilla liikkumiseen ei tarvitse autoa, mutta vuokraaminen on aika...
  4. Riivinrauta

    Hoi te keillä ollut aupair, täällä suomessa. :)

    Kiinnostais tietää tarkemmin. Oon alkanut tälläistä pohtimaan tässä ja mietitytää vaan noi kaikki mitä sit pitää ottaa huomioon. Lähinnä mahdolliset työnantajakustannukset plus viikkoraha. Kertokaapas nyt mulle mitä mun täytyy ottaa huomioon? Ja mikä on sopiva viikkoraha? Kiitos! =)
  5. Riivinrauta

    Pyhästi TAAS vannon... (joululahjoihin liittyen)

    Että tänä vuonna aloitan lahjojen haalimisen viimeistään juhannuksena. Mut jos sitä jotain löytäis näin joulun jälkeisistä aleistakin :xmas: Ärsyttää vaan kun joka vuosi sitä sitten on kauhee pähkiminen viimesillä kahdella viikolla että mitähän sitä oikeen ostais, ja kun aina jotenkin näin...
  6. Riivinrauta

    Paljonko olisit valmis maksamaan (joulupukki asiaa)???

    Meit oli viime jouluna semmoi kolmen perheen kimppa, varattiin joulupukki ja poro (joo siis ihan ihka oikea poro!) ja kaupan päälle itseasiassa tuli myös joulumuori. Me lähettiin ruokailun jälkeen pienelle kävelylle tähän mein kadulle ja kuinka ollakkaan tavattiin nämä kaksi muuta perhettä...
  7. Riivinrauta

    Siis mitä vit.....???? Mitä mun paketti seikkailee?????

    Siis paketti on tulossa Heinolaan ja jo kirjattukkin perjantaina Heinolan postiin mut vielä sen jälkeen on kirjattu kahteen kertaan Itella logistiikan kuljetukseen??? Mietin vain että onkohan tuo paketti nyt sitten postissa ja nuo jälkimmäiset kirjaukset on vaan ns. "myöhästyneitä kirjauksia...
  8. Riivinrauta

    Huutiksesta ja siitä kuinka kauan odottaa...

    Kuinka kauan teidän mielestä on asiallista odottaa myyjältä jotain viestiä? Ostin keskiviikkona (illalla) osta heti kohteen. Meklarin viestissä oli myyjä jo laittanut tilinumeron johon seuraavana päivänä sitten maksoin huutamani paketin postikuluineen. Pankki on molemmilla sama. Maksun...
  9. Riivinrauta

    Ärsyttävää kun mainostavat vaikka hakuaika on jo loppu...

    Meinasin hakea siihen Yllätyskokki ohjelmaan ku tos toissa päivänä näin sen mainoksen. Menin sinne sivuille ja kuinka ollakkaan hakukaavake on poistunut ja siellä on teksti:: Hakuaika on päättynyt, kiitos kaikille hakijoille. Plaah... kai se on sit ite väännettävä kaikki tarjoilu :|
  10. Riivinrauta

    Mites kun mulla on vakkari duuni mut teen keikkaa myös toisaalle...

    Tuli tosta yhestä ketjusta vaan mieleen että mitäs te ajattelette siitä että on vaki duuni kaupassa, käyn muualla tekees tarjoilijan hommia keikkana vaikka myös se on toimialana mun työnantajalla. Olen siis osuuskaupalla töissä kaupassa. Tämän lisäksi olen vuokratyöntekijänä Staff pointilla...
  11. Riivinrauta

    Rahanarvoisia vinkkejä matkusteluun

    Hei! Voitaisko keräillä näin kesän kynnyksellä kaikkee vinkkejä matkusteluun liittyen? Mitä vaan tulee noin niinku mieleen. Itse olemme lähdössä elokuussa äkkilähdöllä jonnekkin. Jos olis jotain vinkkiä laittaa vaikka että milloin matkan vois ostaa helvimmillaan tai jotain. Mä voisin...
  12. Riivinrauta

    Te ketkä ollu tai olette tällä Easy Dietillä...

    Ni oikeestikko teillä ei oo ollu nälkä??? Mä olen nyt ollu viikon verran jo tällä dieetillä ja siis kyllä mullla yleensä kerkii olla nälkä parikin tuntii ennen uutta keittoo :snotty: Milloin teiltä on loppunu toi nälkä? Paino on tippunu jo kivasti 3,5kg ja pari viikkoo olis tarkoitus vielä...
  13. Riivinrauta

    Onko sinulle sattunut oikeesti jotain pahaa kun esim. ulkolainen lääkäri ei ole ymmärtänyt mitä sanot?

    Tuli siis tosta toisesta ketjusta mieleen kun sitä lueskelin. Mulla kävi kuutisen vuotta sitten niin että oltiin yritetty raskautta jo hyvän tovin ja raskaana sitten olinkin, mutta tätä en vielä tiennyt hakiessani lääkärille. Arveluja vai. NO lääkärinä oli huonosti suomea puhuva vanhempi...
  14. Riivinrauta

    Verta luovuttamaan mars!!

    Kaikki kynnellekykenevät. Tossa just kattelin veripalvelun sivuja ja tilanne on tosi hälyttävä!! Siis ne keillä se on mahdollista ja halua auttaa niin sen vois lisätä heti tiistain ohjelmaan. ;)
  15. Riivinrauta

    Askelmittarista pohdintaa... tai oikeestaan askelten määristä...

    Niin ko muistan joskus siinä [B]Olet mitä syöt [B] ohjelmassa oli puhetta että 6 000 (tai7 000) askelta päivässä olis minimi, ja 10 000 olis jo hyvä ja auttais laihtumaan. Mutta kyse oli siitä henkilöstä, jolla siis ylipainoa on ihan reilusti. Ostin pari päivää sitten kunnon askelmittarin ja...
  16. Riivinrauta

    No saatinhan mekin sitten kokea kusetusyritys Suomi Soffalta....

    Olen tästä jauhanu jo pariinkin kertaan täällä aikasemminkin. Mut siis joo... ollaan nyt siis yli 2kk odotettu senkkiä Suomi Soffalta joka on jo maksettukkin. Viime viikon perjantaina meille tuotiin senkki joka oli aivan väärä. Lauantaina soitin myyjälle että tuli väärä senkki, ja selvisi...
  17. Riivinrauta

    Taas siitä Suomi Soffasta (nyt jotain "positiivista")

    Elikkäs siis, ollaan nyt 2kk odoteltu yhtä senkkiä. Kun käytiin liikkeessä katsomassa sitä silloin. oli senkin päällä lappu että 299€. Myyjä sitä meille esitteli ja vielä tarkasti meille että hinta oli oikein (samassa tilassa oli samanlainen jonka päällä hinta 995€) Ostimme sen. Nyt sit...
  18. Riivinrauta

    taas tästä SuomiSoffasta mut veetu että menee hermot!!! =/

    Niin siis joku viikko sitten täällä valitin sitä palvelua siellä.. Eli n. 2kk sitten ostettiin senkki sieltä, näitä ulkomaalaisia mistä koittavat eroon kun myyvät jatkossa vain kotimaista. Ostettiin myymälän esittelymalli, joka sitten olikin jo myyty,mistä saatiin tieto seuraavana päivänä...
  19. Riivinrauta

    Kehtaisitteko... (huutonetistä)

    Serkkuni myy jenkeistä merkkilaukkuja, koruja ym. Hän jokaiseen myyntikohteeseen ilmoitaa postikulut. No nyt yhteen kohteeseen hän oli saanut "julkisesti" kysymyksen suunnilleen näin: "Onkohan postikulut oikeesti noin suuret. luulisi tulevan edullisemmin." Kuitenkin siis tää kysyjä oli...
  20. Riivinrauta

    Siis ei hitto ole todellista (Kelasta)

    Vaikka joo.... siellä ihan kaikki tuntuu olevan mahdollista paitsi sujuva palvelu ja päätösten teko ajallaan :headwall: Mutta siis pari kuukautta sitten soitin sinne isäkuukausi asioissa, ja ensin sano että ei ole hakemusta edes jätetty (olis ollu jo myöhäistä kuulemma jättääkkään), mut sit...

Yhteistyössä