Hakutulokset

  1. Riivinrauta

    Syöpään sairastuminen ja annettu elinaika ennuste. Mikä syöpä ollut kyseessä?

    Mun tytär aloitti okesntelun silloin tällöin, kesti kaks viikkoa kunnes oksensi joka päivän useemman kerran. Mentiin keskussairaalaan tutkimuksiin jossa neljä päivää ottivat joka päivä mahottoman määrän verikokeita kunnes sitten lääkäri määräsi, vain jotta voidaan pois sulkea syöpä vaihtoehto...
  2. Riivinrauta

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei taas! Kävin tänään klinikalla jälkitarkastuksessa kun kävin reipas kk sitten luovuttamassa. Pois lähtiessäni, huomasin siellä pöydällä lapun jossa oli teksti jossa 9kk lehden toimittaja etsi munasolun luovuttajaa haastateltavaksi sekä munasolun vastaanottajaa. Olisin tarjonnut itseäni...
  3. Riivinrauta

    Nelihenkiset perheet ok-talossa, montako neliötä teillä on ja riittääkö se?

    Meillä 100/120 neliötä kolmessa kerroksessa. Ihan kohtuu hyvin tullaan toimeen tässä :)
  4. Riivinrauta

    Ihmettelen suunnattomasti sitä mistä ihmiset saa ostettua laukkuja

    Mä kattelen netistä mitä haluan (lähinnä Guess) ja sit laitan siitä linkin mun serkulle joka asuu jenkeissä. Laitan sille rahaa ja se käy ostamassa sen laukun mulle ja lähettää. Sillä oli ennen pieni putiikki netissä missä se myi tuotteita mitä se oli shoppaillu alennusmyynneistä, mut nykyään...
  5. Riivinrauta

    kuinkas moni täällä osaa peruuttaa peräkärryä ?

    Tarpeenvaatiessa onnistuu.
  6. Riivinrauta

    Pakettimatkojen hotelli vesipuistolla?

    No vielä en voi oikeen suositella mut me ollaan tammikuussa menossa Egyptin Magadi Bay:hin ja meillä on niin että kun otetaan aikuisille täysihoito, tai puolihoito, kuuluu matkan hintaan vaikka joka päivä vesipuistoilu jossa sielläkin on ruoat eikä tarvii ite ostaa. Ja bussi kulkee siinä välillä...
  7. Riivinrauta

    Suurin pudottaja- ohjelmasta

    No siis jossain jaksossa se naispuolinen valmentaja yhelle porukalle sanoi olleensa nuorempana ylipainoinen... mutta voi kyllä olla että mäkin sekoitan ohjelman ja juontajan koska muistelisin että siinä ohjelmassa oli niin että oli se naiskaveriporukka jotka laihdutti yhdessä.
  8. Riivinrauta

    Pilalle meni meidänkin juhannus

    No jos on vaikka duunissa siellä missä mä olen niin se eka palkka tuleekin vasta heinäkuun puolessavälissä jos on kesäkuussa aloittanut työt.
  9. Riivinrauta

    Pitäisitkö valmistujais juhlat vaiko et?

    Kiitos kommenteista. Tosiaan ajattelin lähinnä että vanhempani ja sisarukseni perheineen kutsuisin ja sit lähimmät ystävät. Mut täytyy miettiä vielä.... onhan tässä vielä aikaa :)
  10. Riivinrauta

    Pitäisitkö valmistujais juhlat vaiko et?

    Siis mulla tilanne se että oon oppisopimuksella opiskellut Rahoitus ja vakuutusalan ammattitutkinnon ja valmistun syksyllä. Nyt sitten mietin että olisko toi valmistujaisjuhlan paikka? Aikanaan kun valmistuin leipuriksi, en pitänyt juhlia kun jotenkin en pitäny sitä niin suurena saavutuksena...
  11. Riivinrauta

    Munasolunluovutus hoito

    Joku tuolla aikaisemmin laittoi linkin Fertivonalle.... sitä paikkaa mä en suosittele. Siellä olen luovuttanut ensimmäisen kerran. Olin onnessaki kun minulta kerättiin 31 munasolua yhteensä. Periaatteessa kaikki meni hyvin, mitä nyt oli loppu ajasta vähän semmonen turvonnut olo vatsassa...
  12. Riivinrauta

    S-Ryhmässä työskentelevät!

    No siis jostain ruuista esim. käsittääkseni monista lihoista ei saa mitään alennuksia.
  13. Riivinrauta

    tekis mieli vaan vajota pohjalle ja jäädä sinne...

    No siis muuta ihmeessä takaisin kaupunkiin läheisten luo. Ja et sä tollasella miehellä mitään tee kuka ei pidä susta sellasena ku oot. :)
  14. Riivinrauta

    Saataisi tuettu loma--lähdetäänkö??

    Lähtisin. En usko että silloin ekalla viikolla juuri mitään muuta tapahtuu kuin että lapset tutustuu toisiinsa , siis jos tulee muitakin lapsia ryhmään jotka ei ole eskarissa ollut.
  15. Riivinrauta

    Onko teistä reilua, eetä poikkeuksetta yhteisillä lomilla mies tekee työoharit?

    No ei ole mielestäni mitään natsi meininkiä jos tommonen kiukuttaa. Mutta siis joo tarkoitatko nyt että lomilla (ei työmatkoilla niin kun tuosta voisi lukea) hoitelee työjuttuja? Mulla kans mies on mennyt välillä ihan mahottomaks kun sai töistä työpuhelimen joka siis käytössä myös henk.koht...
  16. Riivinrauta

    Joko on vappuilmapallot hankittu ja millasia ostitte?

    Äiti olis tahtonu tytöille Helinä keiju pallon ja nasu pallon mut tytöt valitsi ite ni kotiin tuotiin hevisaurus ja dinosaurus :D
  17. Riivinrauta

    Mistä valkoisia kangaskasseja?

    Meillä ainakin S-Marketissa myydään valkoisia/vaaleenharmaita kangaskasseja.
  18. Riivinrauta

    Perintöasioista.... ex miehesi voi periä sinut

    Joo no loppuun tajusin että oikeestaan ex perisi siis tuon miehen. Ja siis juu jos olisi ollut se avioehto tai testamentti niin sehän muuttaisi asiaa MUTTA, tulisiko sinulle mieleen ilmoittaa uudelle miehellesi, olisi rikas tai ei, että pitäis tehä avioehto syystä että jos kävisi hullusti ja...
  19. Riivinrauta

    Perintöasioista.... ex miehesi voi periä sinut

    Siis koulutuksessa oli puhe perintöasioista ja siellä sitten lakimies antoi esimerkkitapauksen (siis ehkä fiktiota mutta mahdollista): Pariskunta, jolla oli yksi lapsi erosivat. Nainen meni uusiin naimisiin rikkaan miehen kanssa, ei avioehtoa. Nainen, poika ja uusi mies kuolivat...
  20. Riivinrauta

    Supermarjo

    No jos ne kaksi ensimmäistäkin on leikattu niin silloin ei tietääkseni enään edes anneta synnyttää normaalisti. Ja syytähän emme tiedä että miksi kaksi ekaa on leikattu, mutta ei välttämättä syy ole mikään omatahto. Se että on kaunis ja hyvä kroppainen nainen ei automaattisesti tarkoita sitä...

Yhteistyössä