Hakutulokset

  1. M

    Hormoonihoito auttanut pahoihin PMS oireisiin?

    Minulla on erittäin pahat mielialanvaihtelut ennen kuukautisia. Kontrolloimattomia raivokohtauksia. Onko kukaan saanut samanlaisiin oireisiin hormoonilääkitystä & onko olo tasaantunut? Niin, ja seksihaluja ei ole ollut pitkiin aikoihin...
  2. M

    Korvatulehdus?

    Kohta 4-vuotias lapsemme valittaa korvakipua. Viimeksi sai lääkkeitä kesäkuussa. Onko teillä kokemusta vaihtoehtoisesta hoidosta, puuduttavia tippojahan on ja särkylääkkeitä, mutta tiedättekö muuta kuin antibiootit, joita määrätään liian usein?
  3. M

    Nimim. "kivi" hoi!

    Hei! Kirjoitit että jouduit kaavintaan! Oliko sinulla pitkään vuotoa, ja oliko tulehdus? Eikö vuoto vähentynyt ollenkaan? Kiitollinen jos vastaat :)
  4. M

    Vuodan kuiviin! Kuukautiset vaiko haavan vuotoa?

    Voitteko auttaa minua kertomalla millaiset ensimmäiset kuukautiset teillä on ollut synnytyksen jälkeen? Minulla oli jälkivuotoa noin viisi viikoa, sitten loppui noin puoleksitoista viikoksi, mutta nyt tulee ihan kirkasta verta kuin saavista! Kai ne ovat kuukautiset, mutta yleensä ne ovat...
  5. M

    Haava vuotaa vai onko kuukautiset? Auttakaa!

    Voitteko auttaa minua kertomalla millaiset ensimmäiset kuukautiset teillä on ollut synnytyksen jälkeen? Minulla oli jälkivuotoa noin viisi viikoa, sitten loppui noin puoleksitoista viikoksi, mutta nyt tulee ihan kirkasta verta kuin saavista! Kai ne ovat kuukautiset, mutta yleensä ne ovat...
  6. M

    Kuukautiset vai haavan vuoto? Apua!

    Voitteko auttaa minua kertomalla millaiset ensimmäiset kuukautiset teillä on ollut synnytyksen jälkeen? Minulla oli jälkivuotoa noin viisi viikoa, sitten loppui noin puoleksitoista viikoksi, mutta nyt tulee ihan kirkasta verta kuin saavista! Kai ne ovat kuukautiset, mutta yleensä ne ovat...
  7. M

    Sairaaladiettistä ja sen tuloksista

    Olen epätoivoinen! Ajattelin kokeilla sairaaladieettiä. Yleensä en laihduta minkään ohjelman mukaan, mutta nyt on pakko yrittää kun mitään ei tapahdu... Ja se vaikuttaa ihan järkeen käyvältä Te jotka olette kokeilleet, toimiko se? tapahtuiko mitään? :)
  8. M

    Miten kauan kestänyt ennen kuin paino palasi ennalleen?

    Minulle jäi tästä toisesta raskaudesta huimat 10 kg, joista 2 lähti ensimmäisen viikon aikana. Nyt olen syönyt kevyesti ja liikkunut, herkut on jätetty, mutta paino sen kun pysyy 8 kg yli sen mitä painoin kun aloin odottaa. Synnytyksestähän ei ole kuin 4 vk, joten oletteko huomanneet että...
  9. M

    Myöhäinen (41+1) limatulpan lähtö. Kokemuksia?

    Kysyn nyt täältäkin... Vihdoin tänään lähti limatulppa. Verensekaista limaa on tullut koko aamun. Onko kokemuksia? Miten pitkään näin myöhäisessä vaiheessa on kestänyt ennen kuin sitten on päässyt tositoimiin? Viikkoja kun kuitenkin on jo yli 41 :)
  10. M

    Limatulppa rv 41+1

    Miten pitkään teillä on mennyt limatulpan irtoamisesta synnytykseen, te jotka olette menneet jo yli lasketun ajan? Tänään vihdoin tuli (tulee) verensekaista limaa, ja toivon että se on merkki siitä että kohta pamahtaa :)
  11. M

    Onko yksi lapsi syntynyt yliaikaisena ja toinen ennen l.a.?

    Ensimmäinen lapseni syntyi n. 10 pv yliaikaisena, ja odotan toista rv. 37+4. Haluaisin kuulla juttuja jossa jollakin on syntynyt yksi paljon lasketun ajan jälkeen ja toinen ennen. Olisi ihanaa saada pientä toivonmurusta tähän odotukseen jonkin asteisen mahdollisuuden muodossa :) Ei saarnoja...
  12. M

    Onko yksi lapsi syntynyt yliaikaisena ja toinen ennen?

    Ensimmäinen lapseni syntyi n. 10 pv yliaikaisena, ja odotan toista rv. 37+4. Haluaisin kuulla juttuja jossa jollakin on syntynyt yksi paljon lasketun ajan jälkeen ja toinen ennen. Olisi ihanaa saada pientä toivonmurusta tähän odotukseen jonkin asteisen mahdollisuuden muodossa :) Ei saarnoja...
  13. M

    Apua! 3-vuotias koko ajan kuumeessa.

    Hei! onko teillä kokemusta siitä että 3-vuotias koko ajan olisi kipeänä? Nuhaa, yskää, rohinaa hengittäessä ja viikon välein nousee 38,5-39,5° kuume? Olemme käyneet useaan otteeseen lääkärissä joka toteaa että luultavasti on virus eikä sille voi mitään... Välissä oli kyllä yksi korvatulehduskin...
  14. M

    3-vuotias kokoajan kuumeessa, auttakaa!

    Hei! onko teillä kokemusta siitä että 3-vuotias koko ajan olisi kipeänä? Nuhaa, yskää, rohinaa hengittäessä ja viikon välein nousee 38,5-39,5° kuume? Olemme käyneet useaan otteeseen lääkärissä joka toteaa että luultavasti on virus eikä sille voi mitään... Välissä oli kyllä yksi korvatulehduskin...
  15. M

    Vinkkejä potalle opetteluun?

    Meillä tyttö 1v 6kk ja ei ole kovin kiinnostunut pottailusta. Istuu jonkin aikaa, olen laittanut potalle mm. katsomaan teletappeja mutta mitään ei sinne tule...Joskus on pisu tullut ja olen yrittänyt kehua ja kannustaa mutta tyttöä ei kiinnosta koko touhu. ..Juoksee karkuun kun pyytää potalle...

Yhteistyössä