Hakutulokset

  1. S

    "raskausoire"-ketju

    en mie oo lopettanut pillereit kun semmosii koskaan syönytkään...taitaapi olla jotain muuta ikävää sitten? kahtelen ja oottelen.. jospa se tästä. pelottaa ja ahdistaa. mies on usein ulkomaan komennuksilla ja tuntuu että peiton heiluttelu ei tapahdu aina oikeaan aikaan ja tämä yrittäminen ei...
  2. S

    --2012 yrittävät--

    Vuosimallia 1984, esikoinen haaveissa. Ja ei tietoa siitä, että voinko raskautua koska mitään esikoista ei oo aikasemmil kerroil yritettykkään. Tääl kun lukee niin tulee kaikenmoisia aatoksia, et mitä jos onkin jotain vikaa.. tää oli vast ekoja yrityskertojakin..
  3. S

    --2012 yrittävät--

    Kiitos kaverit!Minulla ei ole mitään ehkäisyä koskaan ollutkaan, paitsi joskus tietty kortsut.. mutta ei mittää muut- :)
  4. S

    "raskausoire"-ketju

    Hei! Ilmoittaudun joukkoon.. olen uusi tällä palstalla. Mielessäni kummittelee monta asiaa, yritin etsiä raskausoire ketjua mutta päätin kirjoittaa ainakin tänne ketjuun kunnes löydän oikean paikan. Lyhykäisyydessään; olin vakuuttunut että olen raskaana mutta testit negaa, Kaikki alkoi kun...
  5. S

    --2012 yrittävät--

    Hei! Ilmoittaudun joukkoon.. olen uusi tällä palstalla. Mielessäni kummittelee monta asiaa, yritin etsiä raskausoire ketjua mutta päätin kirjoittaa ainakin tänne ketjuun kunnes löydän oikean paikan. Lyhykäisyydessään; olin vakuuttunut että olen raskaana mutta testit negaa, Kaikki alkoi kun...

Yhteistyössä