Hakutulokset

  1. T

    Helsinki ja ymp.

    Olen 26 kahden lapsen äiti,Tessa 4v ja Martina 5kk.Seuraa vailla leikkipuistoon,ulkoilemaan,kaupoille,kahville ym...!Olen äitiylomalla ja meinaa tylsyys iskeä.Ota yhteyttä jos kiinostaa. taina.l@webinfo.fi ja yv:tä
  2. T

    Helsingin seutu

    Olen 24vuotias kohta 4v tyttelin äiti,toisen LA 6.8.Seuraa vailla ulkoiluun,kaupoille,kahville ja vaan jutusteluun.Vielä töissä jokusen viikon mut sit jään äippälomalle.Asustellaa pihlajistossa,mutta autolla ja julkisilla pääsee muuvallekkin.Laittele mailia jos kiinostuit. taina.l@webinfo.fi
  3. T

    Seuraa yksinäisiin iltoihin

    Vailla aikuisten seuraa!!Tyttö 2.4vuotta ja ite oon 23.Isäntäkii löytyy mut aika usein illat ja viikonloput töissä.Ois kiva saaha kahvi ja kyläily seuraa.Asustellaa helsingin myllypurossa.Laita s.postia taina.l@webinfo.fi
  4. T

    juttu seuraa/kahviseuraa....ym

    Onko jollain muulla tylsähköä ja/tai yksinäistä??Seuraa vailla kahville,leikkipuistoo,mailii ym.Olen reilu 2v tyttelin äiti jonka mies tuntuu että on jatkuvasti töissä.Itse olen kohta 24v.Pistele mailia jos on innostusta johonkin. taina.l@webinfo.fi
  5. T

    kuvan pienennys

    voiko tiedostossa olevia pienentää esim koko kansion kuvia samaan aikaan..vai pitääks mun oikeesti pienentää yks kerralla
  6. T

    skype

    miten saan keskusteluun lähetettyä kaverille kuvia samaan aikaan ku puhutaan..en osaa tehdä pikakuvaketta picasasta..eli mun kuvat picasassa ja kuvatiedostossa..auttakaa..kun yritän tehdä pikakuvaketta työpöydälle.niin se pongahtaa takas..auttakaa,,ja tarkotan nyt kuvia jotka vaihtuu profiili...
  7. T

    paha maitotiehyt tukos

    onko kellään ollut pahaa maitotiehyt tukosta?MITEN OLETTE PÄÄSSEET PATEISTA EROON?OLISI KIVA TIETÄÄ MIKÄ ON VIIMENEN KEINO PÄÄSTÄ TUKOKSISTA KUN SÄHKÖPUMPPUKAAN EI ENÄÄ AUTA ONKO ESIM SIIHEN JOTAIN LÄÄKE HOITOA? :ashamed:
  8. T

    suonikohjusita eroon?

    neljä synnytystä tuonut suonikohjuja sääriin.rahaa ei ole leikkauksiin-kuinka saada ne "silottumaan" kotikonstein? luontaistuottein?
  9. T

    munaton pullataikina ohje?

    juhlat edessä, vieraissa muna allergikkoja.kaivataan munatomman pullataikinan ohjetta? mistä ohjeita löytyisi..
  10. T

    koska koivunsiitepöly aika alkaa?

    ja kestää yleensä minne asti?
  11. T

    Mihin kotimaassa kesällä lasten kanssa? Suosittele!

    Reissu kestäisi esim 3-5 päivää ja lapset on silloin 2.5v, 5v ja 7v. Mitä suosittelet? Millainen majoitus paras tälläisen porukan kanssa? Missä olisi puuhaa tuon ikäisille muutamaksi päiväksi?
  12. T

    Mitä te

    säilytätte jääviileä kaapin alaosassa. Tuli vaan mieleen tuosta aiemmasta aloituksesta jossa oli kyselyä kodinkoneista.... Eikös se kaapin alaosa ole liian lämmin esim perunoille ym. olisko järkevämpi hankinta iso jääkaappi? No meillä on kans hieman tilaongelmaa viileiden kalusteiden osalta...
  13. T

    halpa turvaistuin

    Tyttö on kolmevuotias ja painaa noin 14 kiloa. Tarvitsemme edullisen turvaistuimen "kakkosautoon", käyttöä olis kerran-pari viikossa. Ei siis turvavyöistuimen, vaan ihan viisipistevyöistuimen, jonka pikkuveli voi periä. Ennen kuin etsin käytetyn, kysyisin, millaisia halpis-istuimia tiedätte ja...
  14. T

    Verkkolääkärit

    Tietääkö kukaan netissä olevista ILMAISISTA verkkolääkäreistä, keiltä voi kysellä lapsettomuuteen liittyviä asioita? Katsoin googlesta mutta kaikki ottavat maksua... :snotty:
  15. T

    Purun jälkeinen raskaus

    En tienny mihin palstalle kirjottaa joten kysyisin nyt täältä mielipiteitä. Ymmärrän,että oon itse aiheuttanut oman lapsettomuuteni koska muutama vuosi sitten halusin sterilisaation. Se tehtiin synnytyksen yhteydessä, joten johtimista leikattiin palat pois ja päät poltettiin. Mutta eikö siintä...
  16. T

    Munarakkulasta vielä...

    Näkyykö ko. rakkula ultrassa ihan alusta asti. Ajan tässä nyt takaa sitä että kun lääkäri kierron päivänä 10 toteaa että siellä ei rakkulla tällä hetkellä ole kypsymässä niin voiko se kuitenkin vielä ko kierrolla olla mahdollista?
  17. T

    Munarakkula

    Hei, Osaako kukaan sanoa että kuinka pitkä on munarakkulan kypsymisaika? Olin tossa lääkärillä joka ultran tehtyään totesi että ei siellä ainakkan tällä hetkellä ole munarakkulaa kypsymässä. Oli kuulemma jo ollut tai sitten ei tässä kierrossa tulekkaan! Mietin vain tossa jälkikäteen että...
  18. T

    miten saan melkein 2v:n potalle?

    Siinähän se kysymys tulikin eli neitimme on melkein 2v, eikä pottailusta meinaa tulla mitään. Ennen viihtyi siinä istumassa jonkin ja katseltiin kirjoja, mutta nyt ei malta istua ja tuntuu "vierastavan" koko pottaa. Emme ole pakottaneet, mutta miten saisi noi pottahommat sujumaan, kun ei nyt...
  19. T

    Sammaksesta

    Miten olette hoitaneet lapsienne sammasta? Itse olen kokeillut tyttärelleni puolukka- ja sitruunamehua, mutta ei tunnu auttavan. Kuinka pahaksi sammas voi mennä? Tyttöni kieli on valkoinen ja kitalaessa on vaaleita läikkiä. Neuvolassa käskettiin vain seurailemaan.
  20. T

    Lapsiparkki Hesassa?

    Mihin voi Hesassa jättää lapsiparkkiin alle 2 vuotiaan tytön? Tyttö tarvitsee kyllä hoitotädin ohjausta. Missä otetaan näin pieniä?

Yhteistyössä