Hakutulokset

  1. T

    Kaveria 4v tytölle Koillis-Hki/Pk-seutu

    Moikka!! Asustellaa pihlajistossa ja meillä on 5v tyttö ja 1v3kk poika,itse olen 26.Oon itse päivät töissä mut viikonloput ja illat kotosalla lasten kanssa.Mies on jonkun verran viikollakin poissa kun tekee vuorotyötä.Oisi kiva saada kanssa ulkoilu ja kyläily seuraa.Jos yhtään kiinosti niin...
  2. T

    Kuulutteko liittoon äitiysvapaiden aikana?

    Mie kuulun kyllä eikä akt peri äippälomalla liiton maksuja.
  3. T

    Vauvat 4-6kk syömiset

    Meillä kohta 6kk poika.Vetää puuroa aamulla n.reilu 1dl ja tissiä päälle,puolenpäivän aikaa ite tehtyä sosetta reilu purkin ja tos välissä viel tissiä.Soseen jälkee taas tissiä,iltapäivällä tissiä useemman kerran(ei tykkää hedelmä soseista)muute sais niitä.17-18 sosetta taas reilu purkilline ite...
  4. T

    Selvisi että kaveri jättää vajaa 2 vuotiaan yksin kotiin välillä.

    Ulkoilutetaa koira ennen lapsen nukkumaan menoa
  5. T

    Mikä on yleensä pk:ssa ulkoilun pakkasraja?

    Meillä ei oo mitää pakkas rajaa päikkärissä.On myös ihan pienet ulkona vaik on kui kylmä
  6. T

    Helsinki ja ymp.

    Olen 26 kahden lapsen äiti,Tessa 4v ja Martina 5kk.Seuraa vailla leikkipuistoon,ulkoilemaan,kaupoille,kahville ym...!Olen äitiylomalla ja meinaa tylsyys iskeä.Ota yhteyttä jos kiinostaa. taina.l@webinfo.fi ja yv:tä
  7. T

    -15 pakkasta, kauan uskaltaa antaa vauvan nukkua ulkona vaunuissa?

    Meillä nukku nii kauva ku halus(n.3-4h) ja pakkasta oli -27.Ihan ehjä on vielä,ei kärsiny yhtää.Oli ihan lämmin ja tyytyväinen.Ekakii lapsi nukku ja hyvin voi.
  8. T

    Miten kypsennätte / valmistatte porsaankyljykset?

    Uunipellille ja vähän grillimaustetta pintaa.Kyytipojaks vihannessekotusta ja vähän voita päälle.Ja tietenkii perunat.Noin tunti ja 200 astetta
  9. T

    Minkä ikäiset teillä saa käydä jääkaapilla itsekseen, pitää kyniä sun muita omassa huoneesaan jolloin...

    meillä heinäkuussa tulee 5v ja on omassa huoneessa kyllä kynät koko ajan.Eipä oo piirtäny seinii ym,tietyt pelisäännöt ja kuri niin ei tapahdu.
  10. T

    vuosaari ja lähialueet

    äippä 26 ja lapset -05 ja -09
  11. T

    voiko kinkusta irrotetun nahan antaa koiralle?

    Meillä on anettu yli 20vuotta.On ollu eri kokosia ja rotusia koiria ja hyvin uponnu pieninä erinä.
  12. T

    Lapsesi (ikä, koko) = talvihaalarin koko?

    tyttö 4v 116-120
  13. T

    Kauanko kestää että 1½ panacodia lähtee elimistöstä tai lähinnä se kodeiini

    mie oon kyllä saanu lekurilta ohjeet et voi imettää panacodin kanssa.Ite syöny niitä parhaimmillaa 6/päivä.
  14. T

    Ystäviä kaipaillaan, HKI+lähiympäristö!! :)

    Itse olen 25 ja juuri 4v täyttänyt tyttö ja kohta 1kk vanha poika.Myö asustellaa pihlajistossa.Tällä hetkellä vielä lomalla mut palaudutaan kaupunkiin 28.9.Jos kiinostaa niin laittele meiliä taina.l@webinfo.fi
  15. T

    Muita odottajia Helsingistä/vantaalta

    Meillä odotetaan toista.Aika lähellä ollaa,pihlajistossa ja autolla/julkisilla pääsee.Itse oon 25 ja mies 34,tyttö kohta 4v ja la 6.8.Meillä karvakuono.Nyt saikulla ja kohta äippälomalla eli aikaa on jonkun verran.Laitelkaa yv:t jos kiinostaa
  16. T

    Helsingin seutu

    Olen 24vuotias kohta 4v tyttelin äiti,toisen LA 6.8.Seuraa vailla ulkoiluun,kaupoille,kahville ja vaan jutusteluun.Vielä töissä jokusen viikon mut sit jään äippälomalle.Asustellaa pihlajistossa,mutta autolla ja julkisilla pääsee muuvallekkin.Laittele mailia jos kiinostuit. taina.l@webinfo.fi
  17. T

    Itä-Helsinki ja koko Helsinki/Vantaa/Espoo

    Oon 25v äippä.Oon työssä käyvä täl hetkellä.On 3.5vuotias tyttö ja LA 6.8.09.Asustellaa pihlajistossa,mut kulkemaa päästää.Kaikki yhteyden otot on tervetulleita =) Pistelkää mailia taina.l@webinfo.fi
  18. T

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Äippä 24v ja tyttö 2.7v.Ulkoilu ja kahvi seuraa.Muutetaa kesäkuussa Pihlajistoo
  19. T

    Seuraa yksinäisiin iltoihin

    Vailla aikuisten seuraa!!Tyttö 2.4vuotta ja ite oon 23.Isäntäkii löytyy mut aika usein illat ja viikonloput töissä.Ois kiva saaha kahvi ja kyläily seuraa.Asustellaa helsingin myllypurossa.Laita s.postia taina.l@webinfo.fi
  20. T

    Helsingistä ystäviä (tai pk-seutu)

    Moikka! Kuullostaa aika tutulle,mies töissä paljo.Ite oon 23 ja tyttö on reilu 2v.Oon myös ite töis päivät ja illat ja vkl vapaalla.Asutaa kans idässä,myllypurossa.Jos yhtää kiinnosti ni pistä meseä. taina.l@webinfo.fi

Yhteistyössä