Hakutulokset

  1. R

    Kehtaatteko vaihtaa/tyhjentää kuukautissuojaa lasten läsnäollessa?

    Kyllä tuon "äitin " lasten nähden olen silloin tällöin joutunut vaihtamaan ja selittämään miksi vaippa on punainen. Siitä sitten aikoinaan esikoinen keksikin hokeman: "äiti vaiti, äiti vaiti, vaihda vaippa.." Tiedä sitten mitä tuolla mahtoi tarkoittaa, mutta samaa hokemaa vielä kuopuskin hokee.
  2. R

    Mitä 4 vuotiaalle synttärilahjaksi?

    Meillä 3 v sai kummeiltaan ihanan lahjan. Laatikollinen askartelu tarvikkeita. Olisi ollut mieleen tuolle 4 vuotiaallekin. Ostat jostain edullisen laatikon ja keräät sisälle erilaisia nauhoja, nappeja, kyniä, liimaa, jne. Halpa-Hallit, tarjoustalot jne halpakaupat ovat täynnä ihania halpoja...
  3. R

    Uimisesta ja hukkumisesta

    Ajankohtainen muistutus näin kesällä. Veneelle olemme lähdössä perjantaina, joten täytyypi taas kerrata nämä asiat lasten kanssa. Ensiapu koulutus taas pitämättä... :ashamed: Kiitos muistutuksesta. :)
  4. R

    Okt-asujat

    Meillä tuossa kadun päässä, eli meidän talon edustalla pojat pelailivat sählyä, jalkapalloa, koripalloa jne. Aluksi kyttäilin kuten sinä, mutta lopulta onneksi sain suuni auki. Kävin asiallisesti keskustelemassa poikien kanssa. Kerroin, että on tosi kiva, kun pelailevat, mutta että minua...
  5. R

    te jotka olette/olette olleet naimisissa..

    Kaks vuotta seurusteltiin, jos nyt ekaa vuotta seurusteluksi voi sanoa miehen armeijassa olon takia. Nyt ollaan oltu naimisissa 16 vuotta.
  6. R

    Jep, jep, 3v haki sitten isosiskonsa huoneesta sakset ja teki pikkusiskolle uuden lookin.

    Samaa mieltä. Tilanteet on niin erilaisia, kun perheessä on pienten lisäksi myös noita isoja koululaisia. Kyllä koululaisten myös täytyy saada elää ikäistensä tavoin, vaikka pikkusisaruksia onkin talossa.:)
  7. R

    Millä häivytätte WC:stä hajut?

    Vessan ovi auki, niin haju siityy nopeasti pois vessasta. :kieh:
  8. R

    Jep, jep, 3v haki sitten isosiskonsa huoneesta sakset ja teki pikkusiskolle uuden lookin.

    Mulla tytär leikkas siskonsa tukan oikean korvan luota niin että korva näky.:laugh: Eli ei toi pahalta näytä. Mutta kyllä se tukka vahvuu, kun tuo latva näytti olevan aika ohutta. :) Ostapa niitä leveitä kangaspantoja, niin voi mennä vaikka juhliin eikä kukaan huomaa tuota siiliä. Meillä viime...
  9. R

    Asuntovaunu haaveissa, kellään kokemuksia, millainen kannattais hankkia?

    Me ostettiin juuri asuntovaunu. Halpaa haimme ja sellaisen löysimme. 2750 € maksoimme tuosta TEC 500 vaunusta. Ihan kelpo vehje on. Neljälle nukkumapaikat. Ostaessa kannattaa koittaa onko etulasin ympäristö pehmeä. Jos on kova mutta rutisee, on kastunut ja kuivunut, jos on pehmeä, mutta ei...
  10. R

    Eka kotiaresti pamahti :(

    Oletko tullut ajatelleeksi, että jos noin pienestä rikkeestä annat kovan rangaistuksen keskustelun sijaan, tulee tyttäresi valehtelemaan uudelleenkin. Meillä olisi vain keskusteltu asiasta, tosin meillä tuo ei olisi ollut edes sääntörikkomus. Näissä kovissa rangaistuksissa nimittäin on se vaara...
  11. R

    Olipa taas yö..

    :laugh: Tuttua meilläkin. Viime yönä: Menin onneksi itse jo klo 21 nukkumaan ja oli miehen vuoro vahtia että kuopus nukahtaa. No kuopus oli nukahtanutkin sitten jo heti klo 21 jälkeen ja mies oli kömpinyt sitten jo klo 22 nukkumaan kun tuo 12 ja 4 vuotiaat olivat myös nukahtaneet samaan sänkyyn...
  12. R

    Oletko sosiopaatti tai psykopaatti?

    Oli kuin itseni kirjoittama. Tuo persoonallisuushäiriöisen kanssa eläminen kesti minulla onneksi vain 1,5 vuotta.:)
  13. R

    perhepäivähoitajan omat lapset

    Vaikea asia. Itse pph:na ollessani pyrin siihen, että kaikki lapset ovat saman arvoisia ja tekevät omia asioitaan sitten hoitopäivän jälkeen. Itselläni oli siis kaksi omaa ja kaksi hoitolasta. Mutta he olivatkin silloin kaikki alle 5 vuotiaita ja asuimme kerrostalossa. Mutta kun on kuitenkin...
  14. R

    Kertokaa mielipiteenne polttareiden hinnasta!!

    Oletko katsonut venevuokrauksia. Siis jotain venettä jossa voisitte viettää iltaa ennen kaupungille menoa. Helsingissä varmasti löytyy kivoja veneitä joita vuokrata. Liikkeelle ei tarvitse lähteä, ellei omistaja tarjoudu kippariksi. :) Ja veneessä voisi myös viettää vaikka koko porukka yönkin...
  15. R

    Kertokaa mielipiteenne polttareiden hinnasta!!

    Pitäkää itse hauska tanssitunti jossain puistossa. Katselkaa kirpparilta morsiammelle kauniit mutta persoonalliset yökerhovaatteet. Ja tuon lahjomis ideanhan voi myös toteuttaa vaikka taivasalla. Ja morsian vaikka luoksesi yöksi. :)
  16. R

    Kertokaa mielipiteenne polttareiden hinnasta!!

    No voi. Sitten nuo mökkipolttari ideat ei toimikaan. Ja tuo rahahan menee jo pelkästään juomiin ja ruokiin. :(
  17. R

    Kertokaa mielipiteenne polttareiden hinnasta!!

    Morsius sauna temppuineen on ilmainen, jos mökissä on sauna. Jokainen voisi antaa jonkun pienen muiston liittyen siihen kuinka on morsiammen tavannut. Itse tehty tai ostettu. Tarinat niihin ei maksa mitään. Yhdessä kokkailua, pihapelejä jne. Baariin ei mielestäni polttareilla tarvitse mennä...
  18. R

    Miten joku suostuu elämään näin sekaisessa asunnossa? :O

    No voi, onneks ette näe kuinka sekaiseksi meillä asunto pääsee yhden päivän aikana... Ihan selvitettävä sekasuus toi on. Eikä edes likaista. Meillä on keittiö pahemmassa kunnossa yhden ruuanlaiton jälkeen. :D
  19. R

    Mitä mieltä olet tälläisestä kiusaamisesta?

    Vaikka kuinka niistä kommenteista yrittää olla välittämättä ne jää ilkeästi pyörimään mielessä ja alan pohtia mikä mussa on vikana kun muut kiusaa. Itsetunto ei ihan heti nouse pilviin, kuljen vanhoissa vaatteissa ja sotkuisessa tukassa koska piilottelen itseäni. Kaapissa mulla olis paljon...
  20. R

    Onko koskaan purrut sinua tai läheistäsi?

    Heh. Meillä tuttua oli purrut isovarpaaseen kyy saaressa. Ei ollut ensin edes huomannut, mutta kun alkoi turvota, niin oli huomannut jäljet varpaassa. Kehui vain saaneensa monen päivän seisokin... :laugh:

Yhteistyössä