Hakutulokset

  1. T

    Lapsi hukkunut naapurissa

    Kauheaa... omat lapsetkin käyät uimassa tuolla melkein päivittäin. :'( Huomenna varmaan selviää kenen lapsi on kyseessä. http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705306174970_uu.shtml
  2. T

    Tupakoitsijat...

    En halua nyt haastaa riitaa enkä mitenkään moralisoida, mutta oletteko te koskaan ajatelleet millaisen kuvan tupakoinnista te lapsillenne annatte? Ja kuinka paljon lapsenne kysyvät tupakanpoltosta ja mitä te heille vastaatte? Sallisitko esim. 15 v lapsesi polttavan tupakkaa? Ja tarkoituksenani...
  3. T

    Hengitys haisee, pika 1v3kk

    Huomasin tänään että nuoren miehen hengitys tuoksahtaa jotenkin ehkä ummehtuneelle tai ainakin oudolle. Hänellä oli pieni nuha, ei mikään paha, sitä ei juurikaan huomaa. Voisko johtua siitä? Hampaat pestään kerran päivässä joten se ei johdu varmaankaan niistä (8kpl vasta hampaita). Onko tämä...
  4. T

    Voiko s.postiosoitteessa olla...

    Isoa kirjainta. Esim. jos osoite alkaa etunimellä, niin voiko se alkaa isolla? :ashamed:
  5. T

    silmälaseista

    niin kun instrun mainoksessa on esim kehykset 100? niin jos menee ostamaan silmälasit niin onko se se lopullinen hinta vai maksaako ne linssit sitten erikseen vielä? ja jos ja kun maksaa niin onko ne linssit sitten kuinka kalliita noin keskimäärin? itselläni ei ole laseja ja ajattelin...
  6. T

    Lahteen vaunuilu porukka?

    Olisko kiinnostusta vaunuilu seuraksi lahteen...poika on nyt 1,3v, minä 26v...kovasti tykätään vaunuilla, mut yksin äitistä se on aikas tylsää... :p :saint: Et oisko innokkaita mukaan lähtijöitä...? terkuin, Tiina
  7. T

    ns. varmat päivät?

    Iltaa kaikille. Minulla ois hieman tyhmä kysymys, eli milloin ne on ne niin sanotut varmat päivät? en muuten tarvi tietoa kun vaan mielenkiinnosta ku en tiedä... blondi mikä blondi. :)
  8. T

    Epäröin vähän mun ja tutustumani miehen ikäeroa

    Olen itse 21 v 3 v pojan yh ja tapaillut 2 kk 41 v miestä, hän on tosi ihana ja mukava, tykkää mun pojasta hirveesti, ois valmis ottamaan meidät asuun sen luokse, yhteen, jotenkin mua vielä häiritsee tämä ikäeroa, vaikka tunnen sitä miestä kohtaan ihastusta, ehkä jo rakastumista :whistle...
  9. T

    episiotomiasta kysymys

    Joudutaanko episiotomia leikkaamaan myös toisessa synnytyksessä jos ekassa on jo leikattu? Mietin, et joustaako se arpikudos siitä kohdasta vai riippuuko tilanteesta? Kertokaa kokemuksia, ja myös siitä et onko teillä parantunut toisessa synnytyksessä leikattu eppari nopeemmin kuni ekan kohdalla?
  10. T

    Millaista asua Vantaalla?? (Hakunila tai Tikkurila)

    Olen muuttamassa pieneltä paikkakunnalta miehen luo Vantaalle, haetaan isompaa auntoa Hakunilasta tai siitä lähistöltä. Jännittää millaista on asua "kaupungissa" ja lapset on vielä pieniä. Onko leikkipaikkoja ja luontoa missään??
  11. T

    Ystäviä Imatralta

    Heip. Olen vuodenvaihteessa Imatralle muuttanut töissäkäyvä 27-vuotias äiti. Lapsia kolme, -97 poika, 04 poika ja 05 tyttö. Vapaapäivinä pidän kyläilijöistä, lenkkiseurasta ja muusta ohjelmasta. Olen iloinen ja energinen ja tykkään vauhdikkaasta arjesta. Kirjoitelkaa niin tutustutaan...
  12. T

    Ruusunmarjastako pun.paukama?

    Eka maistelu ruusunmarjaa ja n. tunnin kuluttua punainen "paukama" tai näppylä tuohon kulmakarvojen kohdalle. Voiko olla allerginen ruusunmarjalle? Kiehnäsi tuon tunnin lattianrajassa. Uskallanko antaa enää tuota sosetta? Pientä punotusta ollut jo aikaisemminkin iholla mutta mennyt ohi...
  13. T

    Ciraf välikausihaalari prismasta...

    Onko kellään tietoa/kokemusta prismassa nyt myynnissä olevista Cirafin välikausi haalareista, onko miten vedenpitäviä, vaiko ei ollenkaan...? Niissä kun ei o mitään selostusta niissä lapuissa, enkä netistä mistään löytänyt tietoja... :/
  14. T

    montako hoitokertaa lähetteellä

    mielen kiinnon vuoksi kysyn että montako hoitokertaa saitte lähetteellä kun se tuntuu vaihtelevan paikkakuntakohtaisesti ja saitteko hoitolähetteen vain kun yrititte ensimmäistä vai saitteko uuden toiselle ja jos jokin hoito ei tehonnut saiko toiseen hoitoon lähetteen, ois kiva jos vois lisätä...
  15. T

    siitepölyallergia/ruoka-aine allergia

    meillä 7v pikku ukko jolla todettu jos jotakin ruoka-aine allergia ja siitepölyallergiaa.nyt mietin onko joillakin lapsen iän karttuessa vähentynyt allergiat?ja kuinka monen vuoden jälkeen?voiko jopa siitepölystä tervehtyä kokonaan?
  16. T

    unelma talomme meni........

    etsitty taloa kohta 2v ja sitten se löytyi: tehtiin tarjous jonka myyjä hyväksyi. taloon tehtiin pyytämämme kuntokartoitus -kaikki hyvin. vko aikaa alkukaupan tekoon kunnes välittäjä ilmoitti että myyjä ei myy taloa meille!!!!!!!!!oli saanut paremman tarjouksen ja myy muualle. eikö ole...
  17. T

    rinnoista..

    heibs! kiinnostas tietää, millaset teidän rinnat on rakenteeltaan..siis että onko teillä semmoset muhkuraiset vai ei? ku mulla on aina ollu muhkuroita ja nystyröitä täynnä, ni nyt ku oon joka kk alkanu tutkii rintoja ni mietin vaan et mitenköhän ihmeessä mie tunnistan jos jotain ylimääräisiä ...
  18. T

    ero tulossa

    Hei! Onko teissä ketään, joka olisi eronnut lapsen ollessa 2-vuotias...? Meillä on nyt ero tulossa, poika on 2v1kk ja kovasti mietityttää, että miten kertoa selittää, että isin tavarat ja vaatteet on lähtenyt pois ja että isi ei asu enää meidän kanssa... tai että miten sen ikäinen osaa asiaa...
  19. T

    ero tulossa

    Hei! olisiko täällä ketään, kenellä olisi kokemusta erosta 2-vuotiaan perhessä...? Meidän poika on nyt 2v1kk ja meillä on valitettavasti ero tulossa. ihan hyvissä väleissä kyllä ollaan. mietityttää vaan, että miten osaa noinkin pienelle selittää tilantee, kun isin vaatteet ja muut tavaraa häviää...
  20. T

    ero tulossa

    Hei! olisiko täällä ketään, kenellä olisi kokemusta erosta 2-vuotiaan perhessä...? Meidän poika on nyt 2v1kk ja meillä on valitettavasti ero tulossa. ihan hyvissä väleissä kyllä ollaan. mietityttää vaan, että miten osaa noinkin pienelle selittää tilantee, kun isin vaatteet ja muut tavaraa häviää...

Yhteistyössä