Hakutulokset

1. A

Toinen lapsi 2014? -ketjusta plussanneet

Täällä ollut niin kiireistä menoa koko viikko, että netissä ei ole paljoa ehtinyt pyöriä... Meillä ei mitään varsinaisia suunnitelmia kesäksi ollut, jotenkin tekisi mieli lähteä matkalle, mutta lentokoneessa olo näin pienen kanssa pelottaa! Onko teillä muilla ollut kokemuksia? Varsinaisia...
  2. A

Ehkäpä tähän saadaan lisää eloa, kun tulee enemmän porukkaa mukaan :) Mulla on monet oireet jopa kadonneet, sitä tässä olenkin vähän ihmetellyt... Vessassa täytyy yön aikana käydä pari kertaa ja mieliala vaihtelee aika lailla. Mutta väsymys ja lievä pahoinvointikin näyttäisi väistyneen, mahtaako...
  3. A

Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

Tervetuloa uusille! Mulla alkoi tän raskauden neuvolakäynnit vähän köpelösti sikäli, että terkkari soitti aamulla, että mulla ois ollu eka käynti tälle aamulle ... Olin varautunut menemään vasta ensi torstaina, no onneksi sain jo iltapäiväksi uuden ajan. Alkoi ekaa kertaa puhelimessa jotenkin...
  4. A

Pistin kanssa merkille esikoisten läheisen syntymäajankohdan :) Olen kiitettävästi nukkunut päiväunia vasten tapojani, tuntuu, ettei muuten jaksa mitenkään loppu päivää... Pahasta olosta en oo oikeastaan kärsinyt, ainoastaan kahviin ei ole samanlaista pakkomiellettä kuin muutoin. Koitan pitäytyä...
  5. A

Ainiin, ja Hyvinkäällä oltiin lastenosastolla joitakin päiviä ihan vauva-aikana, ja itselleni ainakin välittyi hurjan lämmin ja välittävä tunnelma koko paikasta.
  6. A

Mulla esikoinen syntyi Jorvissa ja siis on melkeinpä vain pelkkää hyvää sanottavaa paikasta! Niin ihana oli meillä henkilökunta, että ei olisi voinut parempaa toivoa. Sekä siis kätilö synnytyksessä että osastolla olevat hoitajat. Ja imetykseen sain valtavasti eri hoitajilta apua ja tukea. Eli...
  7. A

meni pikkasen epäselväksi tuo äskeinen eli päivitystietoihin 03/2012
  8. A

Ei ole mitään erityistä syytä olla huolissaan... Ehkä juurikin tuo mitä kirjoitit, että kun sai meilläkin niin helposti alkunsa ekaan verrattuna ja muutenkin tuntuu tällä hetkellä, että elämässä on mennyt kaikki niin nappiin kuin vain mahdollista, niin tuntuu, että jossain se pudotus siellä...
  9. A

Lakettu aika ja synnytyssairaala sitten tietoon jossain vaiheessa, kun niistä varmistuu... Tuolla toisella palstalla helmikuun helmissä ehdinkin lukea plussanneiden juttuja, ja niin surettaa ja ahdistaa tuo mahdollinen keskenmeno, vaikka eihän sille oikein mitään voi, jos on tullakseen...
  10. A

Moikka! Ihan loistava idea tämä ketju, jotenkin tuntuu kivalta kirjoitella samojen kanssa, kun hetken aikaa ehdittiin jännäilläkin yhdessä. Eli siis Aguado/ 30 v./ 2. lapsi
  11. A

Jaahas, mä nyt ihan täpinöissäni olenkin kirjoittanut tuon sairaalan väärin: Bambi, esikoinen syntyi siis Jorvissa, mutta nyt ollaan muutettu toiselle paikkakunnalle ja enhän mä suoraan sanottuna edes tiedä, missä täällä synnytetään!!! Jorvin kokemus oli aivan mielettömän ihana, harmittaa, kun...
  12. A

Tänään sain digitestistä plussan suureksi riemuksi ja melkeinpä ylläriksi, laskettu aika olisi ehkäpä 16.2. Kierto sen verran epäsäännöllinen, että tuo todennäköisesti tulee vielä muuttumaan. Ikää mulla on 30 ja esikoinen syntyi JS:ssa. Kauhea vilu ollut päällä, ajoittain tosi herkällä mielellä...
  13. A

Toinen lapsi 2014?

Digi ostettu ja raskaus varmistui! Näyttää 2-3 viikkoa raskaana ja laskettu aika laskurin mukaan 16.2. Aivan täydellisen epätodellinen olo edelleen, toivotan kaikille ihan kauheasti plussapuhureita!
  14. A

Toinen lapsi 2014?

Onnea ihan hirveästi MammaLa!!! Aivan mahtavaa! Itse tein tänä aamuna testin, hailakalla viivalla varustettuna. Täytyy myös mun hommata tämän päivän aikana tuo digi...
  15. A

Toinen lapsi 2014?

siis on tää kyllä yhtä kärvistelyä... mä luulen, että on vielä ennen huomisaamua pakko kokeilla kerran. jos toi mies viitsisi käydä vielä kerran kaupassa, kun ei itse kehtaa enää... kirkuvan punaista viivaa lähdetään siis tavoittelemaan kumpikin :)
  16. A

Toinen lapsi 2014?

Tosiaan omassa innostuksessani unohdin täysin onnitella plussanneita, ihan hirmuisesti näitä on tullut!!! Tein tässä jo toisen testin, ja ei siinä kyllä ollut plussasta lähes merkkiäkään!! Voi apua... Mihin tässä uskoa, eka testi oli kyllä sellainen, jonka pitäisi havaita raskaushormoni jo ennen...
  17. A

Toinen lapsi 2014?

Tänään tein testin ja sain haalean plussan!!! Kierto ollut niin epäsäännöllinen nuo pari kertaa, että vaikea tietää, olisiko kuukautisten vielä edes pitänyt alkaa... Todella epätodellinen olo tällä hetkellä, pitää käydä vielä jostain ostamassa tänään toinen testi. Viime yritykseen meni siis...
  18. A

Toinen lapsi 2014?

Mulle voi päivittää yk 3, eli menkat alkoivat... Nyt on yritys ollut niin ala-arvoista, että ei voi kun itseään syyttää :) Kierrosta ei vieläkään ota selvää, eli heittelee näköjään tosi paljon, mutta jossakin 24-30 päivän hujakoilla taidetaan mennä. Mulla meni siis tosiaan vuosi synnytyksestä...
  19. A

Toinen lapsi 2014?

Onnea Merkillinen plussasta, ihan mahtavaa! Itsellä ollut niin hurja ja kiireinen viikko takana, että ei ole paljon vauvajuttuja kerennyt miettimään... Onneksi kohta alkaa kesäloma! Ovulaatiosta ei ole hajuakaan, oma kierto kanssa vähän hakusessa edelleen. Eli toiveet mahdollisesta...
  20. A

Toinen lapsi 2014?

Itsekään ei olla näistä vauvahaaveista ulkopuolisille kerrottu, eli on kivaa päästä tänne jakamaan ajatuksia yms. Odottavan aika on kyllä pitkä. Tänään aamulenkillä muistelin pikku hiljaa kasvavaa vauvamahaa ja ekoja potkuja. Kuukautiset loppuneet, joten nyt sitten kohtapuoliin mahdollisuus...

Yhteistyössä